ارائه کنندگان توت خشک سفید خانگی عموما باغداران و کشاورزان هستند.توت خشک سفید یکی از محصولات شیرین وخوشمزه وپر خاصیت است که طرفداران زیادی دارد.ارائه کننده توت خشک سفید خانگی در بازار

3 روش برای تهیه توت خشک سفید خانگی

3 روش برای تهیه توت خشک سفید خانگی توت خشک خانگی به شکلهای مختلف میتواند خشک شود.البته بسته به نوع توت ومقدار قند موجود دران رنگ آن تفاوت خواهد داشت.اولین وساده ترین راه خشک کردن توت روش آفتاب وسایه است.به این شکل که میوه چیده شده به مدت چند روز در معرض نور خورشید قرار گرفته و بعد آنرا در سایه منتقل میکنند تا ادامه پروسه خشک شدن در آنجا م شود.

روش دوم استفاده از دستگاه میوه خشک کن است که برای خشک کردن میوه تازه از المنت برقی کمک میگیرد.به اینصورت که میوه های تمیز را با آبلیمو اغشته کرده به جهت اینکه بعد از خشک شدن سفید بمانند.میوه های تازه را در قفسه های دستگاه مورد نظر چیده وظرف ۲۴ ساعت خشک می‌شوند.

روش سوم استفاده از فر می‌باشد.دراین روش هم که نسبت به روش اول توتها سفیدتر خشک میشوند،زیرا قبل از خشک کردن به آنها کمی آبلیمو زده و داخل فر با درجه حرارت ۵۷ قرار داره وظرف مدت کوتاهی توتها خشک می‌شوند.در دو روش آخر مرتب باید میوه هارا چک کرده تا آنها بطور منظم خشک شده ونسوزد.

این میوه ی پر خاصیت دارای مواد ویتامینی است که برای بدن بسیار فایده دارد.توت خشک در کنار سینی چای همراه با گردو گزینه خوبی می‌باشد .به علت داشتن قند طبیعی مناسب برای افراد دیابتی ست اگرچه به سبب شیرینی نباید در مصرف آن زیاده روی کرد.

شیره ی توت نیز یکی دیگر از محصولات گرفته شده از توت است.بسیاری از بانوان در منزل شیره خانگی تهیه میکنند .البته کارخانجات هم تولید انبوه شیره را در دستور کار خود داشته و بهمراه ارده به بازار ارائه میکنند.

شیره توت باعث تقویت معده می‌شود واز ضعف بدن جلوگیری میکنند.برای ورزشکاران گزینه خوبی ست به سبب اینکه برای برنامه های ورزشی به آنها انرژی می بخشد.

قیمت فروش توت خشک سفید خانگی کیلویی

قیمت فروش توت خشک سفید خانگی کیلویی ارائه توت خشک به اشکال مختلف صورت میگیرد.هم مستقیم از مصرف کننده قابل تهیه است تا دست واسطه گران کوتاه شود ‌وهم بشکل غیر مستقیم .میتوان به فروشگاهها مراجعه کرد ویا به محل فروش خشکبار سری زدویا خود به خشک کردن آن مبادرت ورزید که البته این گزینه از همه سالمتر است.

قیمت توت نیز مانند دیگر خشکبار رو به فزونی دارد وسیر صعودی را طی میکندومتاسفانه کم کم میرود تا فقط قشر محدودی توان خرید آنرا داشته باشند.توت خشک خانگی قیمتهای متفاوتی دارد وبستگی به نوع خشک کردن آن داردو قیمت توت خشک سفید گرانتر از نوع تیره آنست که در آفتاب خشک می‌شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *