انواع توت خشک سفید طرقبه

انواع توت خشک سفید طرقبه را می توانید بصورت عمده از مجموعه ما به روش اینترنتی خریداری نمایید. توت خشک طرقبه از نظر سایز و رنگ قیمت گذاری ، بسته بندی و به صورت عمده در مراکز فروش خشکبار عرضه می گردد. بهترین نمونه توت خشک طرقبه ، نوع لوکس می باشد که در حاضر یعنی آذر ماه 1402 قیمت عمده هر کیلوگرم آن بین 700 الی 800 هزار تومان می باشد . بسته بندیهای ما در کارتن های 10 کیلویی و حداقل ارسالی ما یک کارتن می باشد . ضمنا” لیست قیمت انواع توت خشک طرقبه مشهد برای رفاه حال شما عزیزان در سایت موجود و هر روز بروز رسانی می شود .

انواع توت خشک سفید طرقبه

معرفی انواع توت خشک سفید طرقبه

معرفی انواع توت خشک سفید طرقبه

شهرستان طرقبه در استان خراسان رضوی به عنوان قطب تولید توت سفید خشک در کشور شناخته می شود. توت خشک این منطقه انواع مختلفی دارد که به صورت جداگانه پس از فرآوری بسته بندی و علاوه بر بازار داخلی به کشورهای مختلف جهان هم صادر می شود.

توت سفید به عمل آمده در این منطقه از نظر سایز یعنی ریزی و درشتی با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل درجه بندی کیفی و قیمتی آن نیز فرق می کند.
به طور کلی انواع توت سفید خشک طرقبه را می توان در چند دسته جداگانه تقسیم بندی نمود:

  • لوکس
  • ممتاز
  • درجه یک
  • درجه دو
  • درجه سه
  • ضایعاتی و مخصوص شیره

توت خشک لوکس و ممتاز بهترین و باکیفیت ترین نوع این محصول بوده که به کشورهای دیگر هم صادر می شود و هر ساله ارزآوری خوبی از مسیر صادرات این محصول عاید کشور می شود.

توت خشک درجه یک طرقبه در مرتبه بعدی قرار دارد. علت قرارگیری در این رتبه کوچک تر بودن سایز توت هایی است که خشک شده اند. برای جداسازی دانه های درشت از دانه های متوسط و ریز از دستگاه سورتینگ و اکثر اوقات از نیروهای انسانی استفاده می شود.

عرضه کنندگان مطرح توت خشک سفید طرقبه

عرضه کنندگان مطرح توت خشک سفید طرقبه

عرضه کنندگان مطرح ، توت خشک سفید را به صورت کلی عرضه می کنند. این شیوه فروش با استقبال خریداران عمده روبه رو می گردد، چرا که می توانند سفارش خود را یکجا، در زمان کوتاه تر و با هزینه کمتر انجام دهند.
با گسترش فضای مجازی و گرایش مردم به خریدهای اینترنتی، عرضه آنلاین توت خشک هم رونق بیشتری گرفته است. در این شیوه فروش بهترین توت خشک سفید با کمترین قیمت عرضه می شود. اگر شما هم قصد خرید آنلاین دارید می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

توصیه ما به شما این هست که قبل از خرید به پیج کاری ما به آدرس toot_torghabe@ سری بزنید و بعد از مشاهده ارسالیها ، پیام های رضایت مشتریان و واریزیها با خیال راحتتری از مجموعه ما خرید کنید .

عرضه توت خشک سفید بدون واسطه انجام می شود و خریدار می تواند به صورت شبانه روزی جهت ثبت سفارش به سایت مراجعه نماید. قیمت های اعلام شده نیز به دلیل عرضه مستقیم، مناسب تر از قیمت بازار آزاد می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *