بازار فروش توت خشک سفید رسمی

توت از جمله میوه های شیرین و خوشمزه ای است که طرفداران ویژه خود را دارد و آن ها زمانی که اسم این میوه خوش طعم را می شنوند طعم آبدار و دلپذیری در دهان خود احساس می کنند. توت خشک سفید رسمی هم چنان که از نامش پیداست بسیار مطلوب تر از دیگر توت های موجود در بازار است. بازار توت خشک خواستار مشتریانی است به اهمیت این میوه پر خاصیت پی برده اند و از خواص پر بار آن نیز استفاده می کنند.

بازار فروش توت خشک سفید رسمی

ویژگی های مهم توت خشک سفید رسمی

ویژگی های مهم توت خشک سفید رسمیهمانطور که می دانید تنوع توت به قدری زیاد است که حتی می توان حدود ۵ ویا ۶ نوع توت را در ذهن بشماریم و شکل انواع توت ها را تصور کنیم. درخت توت انواع مختلفی دارد. بعضی درخت ها چیزی حدود در یک متر و بعضی درخت ها حتی در حدود ۱۰ متر هم وجود دارند. میوه ایی که از این درخت بدست می اید به دو صورت تازه وخشک به مصرف می رسد.
اگر بخواهیم از تمام فواید توت حرف بزنیم مطالب به قدری زیاد می شود که احتمالا از حوصله شما خارج باشد ولی ما به صورت گذری چند فایده مهم توت را برای آشنایی با این میوه ارزشمند بیان می کنیم.
توت حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که روند پیشرفت بیماری‌های قلبی و عروقی را کاهش می دهد وهم چنین باعث می شود پروسه پیری به تاخیر بیفتد. توت سفید مقدار زیادی ویتامین ث دارد که با وجود این ویتامین چین وچروک های پوست کاهش می یابد.
خوردن چند دانه توت در طول روز به پاک سازی وجوان سازی پوست کمک می کند. حتی روغن برگ درخت توت نیز به درمان بیماری‌های پوستی از جمله خشکی پوست کمک می کند. توت خشک باعث افزایش وتقویت رشد مو می شود و چون حاوی مقدار قابل توجهی آهن و روی می باشد از ریزش مو جلوگیری می کند. برای تقویت موهای خود می توانید آب توت را بگیرید و به مدت ۱۰ دقیقه بر روی پوست خود بمالید و ماساژ دهید تا جریان خون در سر باعث تحریک و رشد مو شود. توت سفید هم چنین فواید دارویی زیادی برای بدن دارد از آن جمله می توان به تنظیم قند خون اشاره کرد که افراد دیابتی می توانند از خاصیت مهم این توت برای کاهش قند خون خود استفاده نمایند.
توت سفید حاوی فیبر زیادی است که برای دستگاه گوارش بدن خیلی مفید است و به بهبود هضم نیز کمک می کند به این صورت که باعث می شود نفخ معده کاهش یابد و حرکات روده آسان انجام پذیرد و یبوست فرد درمان شود.
خوراکی بسیار پر سود برای افرادی است که دوست دارند وزن خود را به حالت متعادل برگردانند. برای این کار می توانيد قبل از هر وعده غذایی یک فنجان از چای برگ توت را بنوشید به این‌ صورت اشتهای شما کاهش می يابد و بدن شما چربی کمی جذب می کند. منیزیم و پتاسیم موجود در توت‌ها فشار خون را تنظیم می کند.
وجود ماده ای به نام رزوراترول که در مویز هم وجود دارد در توت نیز موجود است و مانند یک داروی شل کننده رگ عمل می‌کند که در این صورت فشار خون را کاهش می دهد . تقویت سیستم ایمنی ومقاومت دربرابر ویروس های سرماخوردگی از دیگر مزایای توت سفید است.
بدلیل اینکه توت آهن بالایی دارد مصرف آن به کودکانی که در سن رشد هستند وخانم های باردار به شدت توصیه می شود.ارزش غذایی که برای توت خشک در نظر می گیرند به این صورت است: کربو هیدرات: ۲۲گرم، پروتئین:۳گرم، قند:۱۳گرم و فیبر:۴گرم است. از توت سفید شیره ای بدست می آورند که آهن بالایی دارد و ویتامین های گرو ب را نیز شامل می شود که درمان استرس، اضطراب و افسردگی است.این شیره مانند یک ملین طبیعی به درمان یبوست کمک می کند باعث سم زدایی بدن می شود و خون را پاکسازی می کند.

نکاتی مهم برای تولید توت خشک سفید رسمی

نکاتی مهم برای تولید توت خشک سفید رسمیهمانطور که دیدید فواید توت سفید به قدری زیاد است که ما آن ها را خلاصه کردیم تا بتوانیم شاید مختصری از خواص آن را برای شما بازگو کنیم. توت میوه ای بسیار حساس است و زود خراب می شود پس برای اینکه از خواص پر بار این خوراکی ارزشمند در تمام فصول سال استفاده کنیم بهترین راه خشک کردن آن است.این طور می شود که تمام خواص توت حفظ می شود و یک توت آبدار را تبدیل به یک توت بدون آب ولی پرانرژی می کند.
در تهیه توت خشک سفید رسمی حساسیت هایی به خرج می دهند که لازم است برایتان روشن کنیم. در خشک کردن توت تازه بطور عادی آن ها را در دستگاههای خشک کن میوه می ریزند و توت خشک تهیه می کنند. ولی در تهیه توت خشک رسمی همانطور که از نامش پیداست وسواس بیشتری به خرج می دهند به این صورت که توت های کاملا سالم وسفت وبدون لک را جدا می کنند تا در صورت خشک شدن طعم بی‌نظیر و مطلوبی بدست آورند.

صادرات عمده توت خشک سفید رسمی

صادرات عمده توت خشک سفید رسمیتولید توت خشک در بعضی مناطق ایران در حجم وسیعی انجام می گیرد که زمینه بسیار خوبی برای صادرات این محصول با ارزش به شمار می رود. توت خشک اعلا که به صورت اصولی تهیه و درست شده برای صادرات به کشورهای همسایه و یا کشورهای دیگر فرستاده می شود. توت خشک صادراتی از بهترین نوع توت ها تهیه و آماده صادرات می شود تا هم ارز وارد کشور شود وهم خشکبار ایرانی به عنوان بهترین ومرغوبترین نوع آجیل به دیگر کشورها معرفی گردد. این محصول با کیفیت با تمام نکات بهداشتی تولید می شود وتاییدیه وزارت بهداشت را داراست که این خود تضمین و تبلیغی است که می تواند برای این محصول ذکر شود.

پخش مستقیم توت خشک سفید رسمی

پخش مستقیم توت خشک سفید رسمیتولید توت خشکی که در ایران صورت می پذیرد دارای چند نوع است و این موضوع ارتباط مستقیم و واضحی با شرایط آب وهوایی هر منطقه دارد. به طور مثال توت خشک هایی که از مشهد بدست می آید با توت های منطقه کرمانشاه متفاوت است. این تفاوت ها در ظاهر توت وهم چنین طعم ومزه آن نیز به طور محسوسی خود را نشان می دهد و چون تنوع محصولات در ایران بسیار زیاد است می توان برای صادرات این محصول کاری کرد. پخش مستقیم و بدون واسطه توت خشک رسمی این امکان را به خریداران می دهد که محصول با کیفیت را با قیمتی پائین خریداری نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *