توت خشک عمده در بازار بزرگ توت خشک حبه ای محصولات متنوع و لذیذی را در اختیار عموم مردم قرار داده است.به دلیل اینکه برخی از مردم به علت اینکه دچار بیماری هایی از قبیل دیابت هستند ،پزشک به جای قند از محصولاتی مانند توت خشک به آن ها توصیه می کنند.

بازار واردات توت خشک عمده

مراحل تولید توت خشک حبه ای ارگانیک

مراحل تولید توت خشک حبه ای ارگانیک

مراحل تولید توت خشک حبه ای رگانیک:

۱_ابتدا توت هایی را که از درخت ها چیده ایم را میشوریم تا خرد و خاک آن شسته شود.

۲_بعد از شست و شوی توت ها،آن ها را داخل دستگاه خشک کن مخصوص قرار میدهیم.دلیل استفاده از این دستگاه این است که اولا در شرایطی کاملا بهداشتی توت ها خشک میشوند و ثانیا در فاصله زمانی کوتاهی خشک شدن توت ها به پایان می‌رسد.

۳_توت ها را بعد از خشک شدن،با هسته های آن کاملا آسیاب میکنیم.

۴_پود بدست آمده از آسیاب توت ها را با الک های ریز الک کرده و تا زمانی که میخواهیم از آن ها استفاده کنیم در مکانی خشک قرار میدهیم.

۵_پودر توت های خشک را در قالب هایی میریزیم سپس آن ها را به مدت۱۵ دقیقه در حمام بخار قرار میدهیم تا پودر ها در قالب هایشان شکل بگیرند.

۶_ حبه هایی که توسط این قالب ها ایجاد شده اند رااز قالب جدا کرده و بعد از اینکه حبه ها سرد شدند آن ها را در ظروفی قرار می دهیم و به آن ها مواد مفیدی مانند توت سفید،زنجبیل،دارچین،خرما،سنجد،عناب و…می افزاییم تا طعمی بهتر و خوشمزه تری بدهد.

این نوع توت خشک حبه ای ارگانیک دارای خواص آنتی بیوتیکی است و برای درمان انواع سرماخوردگی ها و سرفه و…دارویی کارآمدی است.همچنین این خشکبار،ضد سرطان، پیری زودرس،خشکی و خارش پوست،بی خوابی…است.از خواص دیگر این توت خشک که بسیار مورد توجه قرار گرفته،تقویت کننده دستگاه گوارش و دستگاه عصبی و دستگاه دفع ادرار و کلیه ها و قلب انسان است و از سکته ی قلبی جلوگیری به عمل می‌آورد.

بازار تولیدات توت خشک ارگانیک اعلا

بازار تولیدات توت خشک ارگانیک اعلا امروزه میوه های خشک در سرتاسر جهان به دلیل مرغوبیت و کیفیت بالای خود، یکی از محصولات پرفروش و صادراتی محسوب میشود.

از آن جایی که توت فرنگی خشک ارزش غذایی زیادی دارد ودر سبد غذایی اکثر خانواده ها قرار دارد پس برای خرید آن باید دقت کنید که یک توت با کیفیت را خریداری کنید که کپک نزده باشد وزیاد خشک نشده باشد ودقت به ترو تازه بودن آن زیاد داشته باشید.

در گذشته برای خشک کردن میوه ها از روش های طبیعی و از نور خورشید به طور مستقیم استفاده میکردند؛اما امروزه با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی روز کشور از دستگاه های خشک کن مخصوص جهت خشک کردن آن ها استفاده می‌شود و این باعث افزایش کیفیت و مرغوبیت میوه های خشک گردیده است.

از توت خشک اعلا 1401 برای افرادی که داری فشار خون بالا هستند می توان استفاده کرد توت خشک ارزش غذایی بسیار بالایی دارد.

این میوه ای خشک که نوع مرغوب آن حبه ای ارگانیک است را میتوانید به صورت آنلاین و یا در فروشگاه های سرتاسر کشور به صورت دسته بندی های متنوع خریداری نمایید و یا به نشانی سایت زیر مراجعه نمایید تا بهترین توت خشک را در دسترس شما هموطنان عزیز قرار دهیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *