بزرگترین مرکز عرضه توت سفید خشک

بزرگترین مرکز عرضه توت سفید خشک در مشهد مجموعه فدک می باشد . ما هر ساله انواع توت خشک مرغوب مشهد را در قیمتها و کیفیت های مختلف ( طبق لیست قیمت موجود در سایت ) جهت ارسال برای مشتریان عزیزمان به سراسر کشور آماده می کنیم . فروش ما فقط بصورت عمده و حداقل ارسالی ما یک کارتن 10 کیلویی می باشد .

درحال حاضر یعنی آذرماه 1402 انواع توت خشک مشهد در کیفیت های مختلف موجود و آماده ارسال می باشد با ما در تماس باشید .

 

بزرگترین مرکز عرضه توت سفید خشک

بررسی رابطه بین توت خشک و دیابت

بررسی رابطه بین توت خشک و دیابتدر بررسی رابطه بین توت خشک و دیابت باید عنوان شود که این محصول می تواند کنترل کننده دیابت در افرادی که به این بیماری مبتلا هستند باشد به این خاطر که میزان قند این محصول بسیار پایین بوده و می تواند این بیماری را کنترل نماید.

از آن جایی که توت فرنگی خشک ارزش غذایی زیادی دارد ودر سبد غذایی اکثر خانواده ها قرار دارد پس برای خرید آن باید دقت کنید که یک توت با کیفیت را خریداری کنید که کپک نزده باشد وزیاد خشک نشده باشد ودقت به ترو تازه بودن آن زیاد داشته باشید.

به دلیل این که در هنگام خشک شدن این میوه قند آن به حداقل میزان خود می رسد استفاده از آن می تواند یکی از خوراکی های مفید به جای قند برای افرادی که دارای قند خون بالا هستند باشد.

از نظر کارشناسان تغذیه قند موجود در این میوه به نسبت قند تازه ۸۰ درصد کمتر بوده بنابراین همین امر موجب متمایز ساختن این محصول از دیگر انواع میوه های خشک شده است. این خوراکی علی‌رغم طعم شیرین بسیار خود می تواند تاثیر چشمگیری در کاهش سطح قند خون داشته و به مدیریت بیماری دیابت نیز کمک بسیاری نمایند.

توت خشک می تواند جایگزین مناسبی برای خوراکی های غیر سالم مانند چیپس و پفک باشد به این خاطر که دارای ترکیبات بسیار مقوی بوده و موجب کنترل و پیشگیری از بیماری دیابت می‌ شود. همچنین کلسیم بالا در توت خشک موجب رشد بهتر استخوان ها در کودکان می‌ شود.

کارخانجات تولید توت خشک کیلویی

کارخانجات تولید توت خشک کیلوییکارخانجات تولید توت خشک کیلویی این محصولات را با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و به صورت انبوه تولید می‌کنند به همین دلیل توانستند به راحتی نیاز بازار داخلی و بازار خارجی را فراهم کنند. همچنین حجم بالای تولید این خوراکی در کشور سبب شده است که سالانه مقدار زیادی از آن به دیگر کشورهای همسایه نیز ارسال شده و موجب سودآوری بالایی برای کشور شود.

امروزه افراد بسیاری در زمینه تجارت انواع میوه خشک به بازارهای بین المللی مشغول هستند، این افراد عنوان می‌کنند که در میان انواع میوه های خشک شده توت سفید بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده است به این خاطر که دارای کیفیت بالایی بوده و از طعم بی نظیری برخوردار می باشد، ضمن این که خواص درمانی آن نیز بسیار بیشتر از دیگر میوه ها می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

52 دیدگاه

  • سلام:
    ممنون بابت محصولات بینظرتون واقعا درجه یک و بی نظیر هست
    قیمت ها هم بسیار مناسب .

  • سلام.خیلی از متخصصین و آگاهان در زمینه سلامت،برای حفظ سلامتی خود در کنار نوشیدنی های گرمی که در روز میخورند،توت خشک رو جایگزین قند و شکر کردند.این امر باعث میشه که مصرف این سم سفید در زندگی روزمره خیلی کمتر شه و خب باعث کاهش قند خون و هزاران بیماری دیگر نیز میشود.همچنین توت خشک بسیار مقوی هست و در واقع با مصرف این محصول هم از ضرر جلوگیری میشود و هم سود بسیاری به بدن خواهد رسید.من مصرف این محصول با این قیمت و همچنین از برند فدک رو پیشنهاد میکنم.تشکر از شما با محصول خوبتون

  • سلام
    توت خشک سرشار از خاصیته و حتی میتونه جایگزین قند های مصنوعی و مضر باشه،
    من مادر بزرگم دیابت داره سالیان ساله، توت خشک مصرف میکنه،
    سوالم اینه که شما ارسال به شهرستان دارید؟؟
    اگه دارید،من با تماس میتونم سفارشمو ثبت کنم؟

    • سلام خانم اکبری
      بله به تمامی نقاط ارسال داریم و شما به راحتی با تکمیل کردن فرم مشخصات قادر به سفارش این محصول مقوی خواهید شد.

  • توت خشک بهترین گزینه برای بیماران دیابتی است جایگزین خیلی خوب به جای قند برای نوشیدن چای هست بسته بندی‌ها معمولا مقدارش چقدر هست؟ برای سفارش عمده بسته بندی‌های متنوع دارید؟

    • سلام خانم لیراوی
      محصولات در انواع بسته های بهداشتی برای شما قرار داده شده است تا با توجه به نیاز خودتان خریداری نمایید. برای کسب اطلاع از شرایط فروش با شماره درج شده در سایت تماس گرفته و یافرم مشخصات را تکمیل کنیید تا مشاورین با شما تماس حاصل نمایند.

  • با سلام
    توت خشک از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است،و خوردن توت خشک در وعده های روزانه عالی است، توت یک خوراک پر کالری ومقوی شامل : فیبر،املاح معدنی،اکسیدان، انواع ویتامین ها،سقز،پکتین میباشد.
    از دیدگاه طب سنتی چین توت برای ریه خیلی مفید است، برای درمان سرماخوردگی های مزمن، بالابردن کیفیت خون بدن،توت موافق و سازگار باریه است،اصولا مواد شیرین و طبیعی (توت خشک) برای خشکی صدا، خش خش سینه مفید است.
    توت موجب تصفیه ی و پاکی خون می شود، برای طحال و کبد اهمیت بسیاری ویژه ای دارد.

  • من فکر میکردم توت برا دیابتی ها بده وضرر داره حالا که فهمیدم واسه مادرم حتما سفارش میدم واسه رشدو استحکام استخوان و تامین کلسیم بدنشون هم باید سفارش بدم واقعا مهمه که توت چنین خواصی را داره دیگه چون شرکت سایتم داره از همین طریق آنلاین هم میشه سفارش داد واز نظر تمیزی وبهداشتی بودن اون خیالم راحته

  • تقریبا داریم به فصل اش نزدیک میشیم و به نظرم دوستان یکی دو ماه دیگه خرید کنن بهتره. تازه و امساله رو . یه مشکلی که داره توت سفید اینه که موقع خشک کردن سیاه میشه میخواستم بدونم که شما چکار می کنید با این مشکل؟

  • سلام روز بخیر لطف میکنید قیمت رو بگین؟
    توضیحاتتون کاملا درسته چون خواهر زاده من دیابت داره و دکتر بهش گفته که از میوه های خشک بیشتر استفاده کنه چون قند کمتری دارن مخصوصا توت که برای دیابت نوع دو بسیار تاکید میشه

    • سلام همراه گرامی
      با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید و یا فرم مشخصات را تکمیل کرده تا مشاورین در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

  • میوه های خشک واقعا مفید هستن مخصوصا برای افراد دیابتی که نمیتونن از مواد غذایی شیرین و قند دار استفاده کنن عالیه ان

  • سپاس و درود بیکران خدمت شما دوستان و عزیزان در فدک ..بسیار ممنونم ک این محصول منحصر بفرد و با خاصیت رو بدون واسطه راحت و مطمعن در سریعترین زمان در اختیار مصرف کننده قرار میدین لازمه بگم که خواص توت خشک بسیار بسیار فراوانه از نظر قند طبیعی کامل و بدون ضرر هست حتی برای دیابتیهای درجه بالا از نظر مشکلات روده و معده برای یبوستهای خشک بسیار مفیده و معجزه میکنه و شامل ویتامینهای زیادیم هست و من لازم دونستم کمال تشکر رو داشته باشم ممنون از شما .

  • سلام وقت بخیر ممنون از اطلاعات خوبتون میخواستم بپرسم شما از کدوم شهر هستید من در شهر اهواز عمده فروشی دارم میخواستم ازتون خرید کنم اما توت سفید خشک با کیفیت میخواستم قبلا چند بار از جاهای دیگه خرید کردم بسیار محصول بی کیفیت و نا مرغوبی رو ارسال کردن البته تعریف کار شما رو از چند نفر شنیدم اما میشه قبل از خرید محصولاتتون رو ببینیم و اینکه اگه کیفیت کافی نداشت امکان مرجوع هست؟
    یه سوال دیگه هم داشتم شما در بقیه شهرها نمایندگی دارید؟ یا نمایندگی اعطا می کنید؟ در این خصوص لطفا حتما جوابمو بدید چون برای شروع عجله دارم و میخوام چند تن خرید کنم اما دنبال یک محصول خوب و با کیفیت می گردم اگه محصولات خشکبار دیگه رو هم دارید لطفا بفرمایید چون من کارم خشکبار هستش

    • سلام وقت بخیر
      برای کسب هرگونه اطلاع از شرایط مجموعه با تیم فروش ما از طریق شماره موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

  • سلام و درود
    این محصول واقعاً عالیه و خواص زیادی هم می‌تونه داشته باشه مثلاً برای مبارزه با بیماری‌هایی مانند سرطان، دیابت و بیماری‌های قلبی تأثیر زیادی داره پیشنهاد می‌کنم هرکس چنین مشکلی داره حتماً از این محصول استفاده کنه و البته اینم بگم من این محصولا از همین سایت خرید کردم واقعاً عالی بوده و کیفیت خیلی خوبی هم داشته اگه کسی هست که دوست داره توت خشک بخره می‌تونه به صورت آنلاین از همین صفحه خریداری کنه من قبلاً خریدم واقعاً راضی بودم

  • محتواتون خیلی عالی بود واقعا. تشکر از شما و سایت خوبتون. خیلی از افرادی که دچار بیماری دیابت هستند، از طرف پزشک بهشون توصیه میشه که از توت و کشمش به جای خوردن قند های مصنویی استفاده کنند. قطعا افرادی هم که قصد خرید این محصول رو دارن با خوندن محتوای خوب سایت شما، ترغیب به خرید میشن. به طور کلی عالی بود. تشکر

  • توت خشک می تواند جایگزین مناسبی برای خوراکی های غیر سالم مانند چیپس و پفک باشد به این خاطر که دارای ترکیبات بسیار مقوی بوده و موجب کنترل و پیشگیری از بیماری دیابت می‌ شود. همچنین کلسیم بالا در توت خشک موجب رشد بهتر استخوان ها در کودکان می‌ شود.

  • سلام و خسته نباشید ،توت خشک واقعا عالیه مخصوصا واسه افراد دیابتی ،مامان بزرگ من خیلی توت خشک میخوره و دیابتشم سالمه سالمه ممنون از سایت خوبتون

  • درود بر شما، چه قدر خوبه که خراسان هستید التماس دعای فراوان دارم، در این شب و روزهای عزیز و پرخیر و برکت، ما رو از دعای خیر خود بی نصیب نگذارید، توت خشک محصولی خوشمزه هست و جایگزین خوبی برای قندهای غیر طبیعی، فقط اینکه رنگشون فقط سفید هست یا توت قرمز هم میشه خشک کرد؟ بقیه میوه خشک ها هم شما دارید یا فقط توت خشک دارید؟ چه قدر خوبه که مجموعه شما باعث شده محصول بدون واسطه دریافت بشه و پاسخ گوی تعداد بیشتری از مشتری ها باشید و مشتریان شما زیاد در انتظار پاسخ گویی و ارسال محصول نباشند. سپاس بیکران از مجموعه فدک و پرسنل محترمشان. میشه بگید کارتن ها یا نایلون های توت خشک سفید و اگر دیگر محصولات رو دارید، چند کیلویی هستند؟

    • سلام خانم محمودی
      وقت شما بخیر
      جهت دریافت لیست محصولات و قیمت ها فرم مشخصات موجود در سایت کامل کنید

  • با تشکر از زحمات شما برای تولید این توپ های خشک با کیفیت واقعاً نحوه خشک کردن این نوع محصولات خیلی اهمیت داره که بهداشتی و سالم باشه

  • سلام وقت بخیر ممنون برای توضیحات بسیار خوب سایت تان ، به اطلاعات من در خصوص خشکبار توت سفید اضافه شد.جهت تهیه این محصول بعنوان مشتری جزئی سوال میکنم؛ قیمت کیلویی چند؟ ایا بسته بندی شده برایم ارسال میفرمایید؟ در فروشگاهی عرضه میشود که با مراجعه به فروشگاه خرید کنم؟ با تشکر

    • سلام خانم حسینی
      وقت شما بخیر
      فروش به صورت اینترنتی داریم. برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

  • با سلام و وقت بخیر. توت خشک فواید زیادی برای بدن داره. توت خشک برای کاهش فشار خون، ضد سرطان، سلامت کلیه و کبد، درمان اختلالات جنسی، درمان کم خونی، بهبود سرفه و آسم استفاده می شود.

  • سلام و درود
    فقط خرید حضوری دارید ؟ اینترنتی هم میشه خرید ؟
    فقط توت خشک تولید میکنید یا میوه های دیگه هم هست ؟
    به شهرهای دیگه هم ارسال دارید ؟

    • سلام خانم سلیمانی
      وقت شما بخیر
      فروش به صورت اینترنتی است.ارسال به شهرهای دیگر داریم.برای راهنمایی بیشتر با شماره موجود درسایت تماس بگیرید

  • توت خشک خیلی خوشمزه و دارای خواص زیادیه. بچه ها خیلی از این محصول استقبال میکنن. قیمت توت خشک عمده چقدره؟

  • توت سفید خشک برای استفاده به جای قند به همراه چایی بسیار مناسبه ما که استفاده می کنیم خیلی خوبه با تشکر از سایت خوبتون

  • سلام بنده مبتلا به دیابت هستم و این محصول توت سفید خشک می تواند به کنترل قند خونم کمک شایانی بکند به این خاطر که میزان قند این محصول بسیار پایین بوده است خیلی ممنون.

  • سلام.توت خشک ها رو ب صورت بسته بندی میفروشید یافله.چرا لیست قیمت رو قرارنمیدید ک با یه نگاه اجمالی بفهمیم خریدارهستیم یانه.با تشکر

    • سلام خانم جاسمی
      وقت شما بخیر
      برای اگاهی از لیست قیمت محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

  • با سلام و عرض ادب خدمت مجموعه فدک .توت خشک ی کنترل کننده طبیعی قنده که خیای از افرادی رو که دیابت دارن به جای استفاده از قند از توت خشک استفاده می کنه که دارای قند بسیار پایینی می باشد .مرسی به خاطر محصولات بهداشتی شما

  • سلام وعرض ادب توت سفید سرشار از مواد مغذی و مفید هستش و برای پیشگیری از سرطان اسم و پاکسازی کبد بسیار میده و بخاطر همین اولین چیزی که تو خرید توت اهمیت داره تازه بودن اون و همینطور مرغوب بودنشه و خیلی خوبه که شما محصولات با کیفیت ارائه میدن مرسی از سایت خوبتون
    سوالی که داشتم از خدمتتون اینکه آیا به صورت زیاد تهیه کنیم شامل تخفیف هم میشه؟و اینکه به صورت فله ای هم ارائه میشه یا بسته بندی ممنون میشم راهنماییم کنید موفق باشید

    • سلام خانم قربانخانی
      وقت شما بخیر
      قیمت مناسبی برای خرید عمده داریم. برای سفارش محصول تماس بگیرید.

  • با سلام خدمت شما دوستان عزیز مجموعه فدک،وقت بخیر و سلامتی، ممنونم از اطلاعات کامل و جامع در سایت، توت خشک برای دیابتی‌ها خیلی خوبه ،جایگزین خوبی برای قند محسوب میشه و به این افراد در کاهش قند خون کمک می کنه ،جزو تنقلات مفید به حساب می یاد و خوشبختانه در کشور ما زياد وبه وفور دیده میشه

  • باسلام خدمت شما ببخشید توت خشک کیلویی چنده؟خرید به صورت فله یا کلی قیمتش متفاوت؟چنددرصد قیمتا نسبت به بازار متفاوت آیا ارزون تر؟

    • سلام خانم رحیمی کمال
      وقت شما بخیر
      برای آگاهی از قیمت محصول و تفاوت آن با قیمت بازار با شماره موجود درسایت تماس بگیرید

  • سلام عليكم توت خشك يكي ازبهترين جايگزين ها بجاي قند ميباشد كه سرشار از مواد مغذي ميباشد

  • سلام و عرض ادب و قبولی طاعات و عبادات شما توت خشک تولیدی مجموعه فدک چه قیمت هست به صورت فلعه ای میفروشید یا کیلوی باتشکر از شما

    • “سلام آقای نظری
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
      موفق باشید”

  • باسلام وخسته نباشید، توت خشک ازقدیم هم مورد توجه بوده است .اگه واقعا اصولی خشک شده باشد کیفیت بسیار خوبی دارد .شکل ظاهر ونوع بسته بندی در انتخاب ات بسیار موثر است

  • با سلام و وقت بخیر، چه خوب که توهای خشک و با کیفیتی رو دارید به بازار عرضه می کنید، چون اکثر توت های خشک موجود بی کیفیت
    و دارای سنگ ریزه هستن و من همیشه برای
    این که قندم بالا نره از توت های خشک استفاده می کنم و از این محصول توت خشک هامجموعه فدک کاملا راضی هستم

  • سلام وقتتون بخیر.توت خشک بهترین جایگزین قند برای افراد دیابتی است.یکی از دوستان من سالهاست که استفاده میکنه و خیلی راضیه.خیلی خوبه میشه از شما این محصول رو با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنیم.

  • سلام واقعا توت سفیدتون خیلی با کیفیت هست من بجای قند از توت سفید همراه با چایی استفاده میکنم و واقعا راضیم

  • سلام من توت رو بخاطر دیابت یکی از اعضای خانواده تهیه میکنم میخواستم بدونم ایا جزیی هم میتونیم ازتون خرید کنیم؟

  • سلام و خسته نباشید توت خشک یکی از بهترین و مغذی ترین انواع آجیل و خشکبار هست و برای افردا بل قند بالا و دیابت بهترین گزینه برای قند و شیرینی میشه استفاده کرد. آیا ارسال به سراسر کشور دارین؟ و اینکه بصورت عمده فط باید سفارش داد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *