توزیع عمده توت خشک سفید در بازار مشهد

توزیع عمده توت خشک سفید در بازار مشهد


توزیع عمده توت خشک سفید در بازار مشهد ، توت خشک به این دلیل که جزو خشکبار محسوب می شود و وبسیار مغزی است  همیشه طرفدران خاص خود را دارد بخصوص اینکه خشک شده این  میوه همچنان نرم و خوش خور و شیرین می ماند برای سنین پایین و کودکان نیز گزینه مناسبی به حساب می آید.

برای خرید عمده توت خشک سفید و اطمینان از صحت و کیفیت این محصول شما میتوانید با کارشناسان مجموعه بازرگانی فدک که سالهاست در این حوزه تحربه و تبحر دارد از طریق این لینک در ارتباط باشید.

توت خشک ها در درجات کیفی مختلف یعنی لوکس، ممتاز، درجه یک، درجه دو و درجه سه توسط مجموعه فدک دسته بندی شده است تا مشتریان عزیز بنا به نیاز و بودجه مورد خود نظر ثبت سفارش کنند

در ویدیوی زیر میتوانید نمونه بار ارسالی برای مشتری که درحال اماده سازی می باشد را مشاهده کنید.

از آنجا که توت خشک یک محصول خوراکی است و بهداشت آن بسیار مهم می باشد در موقع خرید باید توجه داشته باشید که توت در عین حالی که خشک شده است باید نرم باشد و عاری از خاک و همچنین درمحیطی بهداشتی وبه دور حشرات خشک شده باشد وکپک زدگی نداشته باشد.

بهتر است در خرید این نوع محصولات که مستقیما با سلامت شما و خانواده تان در ارتباط است وسواس بیشتری به خرج دهید و از مراکز مطمئن و خوش سابقه تهیه کنید.

توزیع عمده توت خشک سفید در بازار مشهد
توزیع عمده توت خشک سفید در بازار مشهد

چگونه توت خشک سفید مرغوب مشهد را تشخیص دهیم:

  • توت خشک را مزه کنید ،توت خشک مرغوب شیرینی قابل قبولی دارد .
  • هرچه تعداد توت خشک له شده کمتر باشد مرغوب تر است .
  •  توت خشک با کیفیت نباید خاک آلود باشد و به عبارتی روی پارچه تکانده شده و در شرایط پاکیزه ای جمع آوری و خشک شده است .
  • توت خشک خالص بخرید . توت خشکی که فقط از یک نوع باشد و ناخالصی نداشته باشد .
  • رنگ توت خشک هرچه روشن تر باشد بهتر است .
  • داخل دانه های توت خشک نباید تار عنکبوت یا کپک زدگی باشد
  • برای مطمئن شدن از گرد و خاکی نبودن توت خشک ، مقداری از آن را داخل آب بریزید پس از مدتی گرد و خاک آن ته نشین می شود و نشانه کثیف بودن توت خشک است .
  • توت خشک با کیفیت بایستی کاملا خشک باشد مرطوب بودن و نرم بودن توت خشک نشانه آب زدن آن یا یخ زدگی است . و شاید توت خشک کرم افتاده و برای از بین بردن کرم ها ، توت خشک را داخل فریزر گذاشته اند .

توت خشک سفید مشهد و طرقبه ارگانیک سالم ترین و مرغوب ترین نوع توت محسوب می شود، این محصول خواص بسیار فراوانی دارد و برای کاهش فشار خون، درمان سرما خوردگی، درمان کم خونی و موجب تصفیه و پاکی خون می گردد.

یک از شهرهایی که توزیع توت خشک را در بازار دارد مشهد می باشد که این محصول رابه صورت عمده و البته با قیمت های بسیار پایین تر از بازار و کیفیت فوق العاده  ارائه می دهد. برای گرفتن خرید و مشاوره توت خشک ارگانیک با مشاوران مادر تماس باشید

شرکت بازرگانی ما سالهاست به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروشنده توت خشک کیلویی اعلا به فعالیت مشغول می باشد و ما در این مجموعه تمام تلاش خود را بر این قرار داده ایم تا با ارائه نمونه های درجه یک و مرغوب این محصولات رضایت خاطر مشتریان خویش را به دست آوریم و خوشبختانه تا کنون در این زمینه موفق بوده ایم. اگر شما نیز قصد خرید توت خشک به صورت عمده و یا جزئی را دارید، می توانید با مجموعه اینترنتی ما همراه بوده و پس از کسب اطلاعات کامل تر، سفارش خود را ارائه داده و بهترین آن را در مدت زمانی کوتاه دریافت نمایید.

در لینک های زیر بخوانید:

خرید توت خشک سفید عمده در بازار

عرضه انواع توت خشک اعلا در بازار عمده

قیمت توت خشک سفید مرغوب در بازار

قیمت توت خشک بهمن ماه 1401 مشهد 

توت خشک لوکس کیلویی 550 هزار تومان

توت خشک ممتاز کیلوی 450 و 500 هزار تومان

توت خشک درجه یک کیلویی 350 و 400 هزار تومان

توت خشک درجه دو کیلویی 120 و 170 و 210 هزار تومان

توت خشک درجه سه کیلویی 70 و 90 هزار تومان

توت خشک مخصوص شیره کیلویی 25 هزار تومان

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *