توزیع کنندگان توت خشک صادراتی

درخت توت یک نوع گیاه است با میوه هایی کوچک و اغلب شیرین این درخت دارای بیش از پانزده نوع میوه می باشد که شباهت ها و تفاوت های زیادی با یک دیگر دارند.

درخت توت یک درخت مقاوم است که نیاز های کمی دارد و در بیش تر اب و هوا های مختلف رشد می کند ارتفاع درخت توت گاه تا بیست و پنج متر نیز می رسد بعضی از انواع این درخت ها میوه نمی دهند و جنبه ی تزیینی دارند.

کشور ما ایران بزرگ ترین تولید کننده ی توت در دنیا می باشد توت دارای انواع مختلفی از جمله توت سفید توت سیاه شاه توت و توت قرمز شباهت ها و تفاوت های انواع توت در رنگ و طعم ان ها می باشد.

توت یک میوه ی فصلی است و از فصل محصول ان که می گذرد میوه ای ندارد به همین دلیل می توان به روش های مختلف توت ها را خشک کرد و در هر زمان غیر از فصل بار دهی درخت توت ان را مصرف کرد.

توزیع کنندگان توت خشک صادراتی این محصول را که به بهترین روش خشک و بسته بندی شده است را به کشور های دیگر صادر می کنند و از این راه ارز به کشور وارد می کنند.

توزیع کنندگان توت خشک صادراتی

فواید توت خشک برای قوه بینایی

فواید توت خشک برای قوه بیناییبرگ درخت توت خاصیت خنک کنندگی دارد و التهاب را کاهش می دهد هم چنین التهاب چشم را رفع می کند و چشم ها را درخشان می کند و برای تصفیه خون نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

از دیگر خواص مصرف توت و توت خشک عبارت است از کاهش فشار خون خاصیت ضد سرطانی ادرار آور است زخم معده را درمان می کند تب بر و اتیامدهنده ی زخم ها می باشد.

مصرف توت خسک عمر را طولانی می کند مهارت های دیداری و شنیداری را تقویت می کند برای درمان حساسیت های بهاری مفید است خرش عطسه ریزش اشک و ابریزش بینی را درمان می کند.

هم چنین این میوه برای درمان کهیر مناسب است و در بسیاری از کشور ها برای جلو گیری از سفید شدن زود رس مو ها از ان استفاده می کنند.

برای مصرف توت و توت خشک توصیه هایی شده است که از این قرار اند بهتر است ان را با شکم خالی خورد تا زود از بدن دفع شود مثلا استفاده در صبح ناشتا یا عصر بین ناهار و شام.

بهتر است که این میوه بعد از غذا های سنگین به ویژه غذا های گوشتی مصرف نسود چون باعث هضم مشکل و در نتیجه ایجاد نفخ در معده و روده ها می شود.

فواید دارویی توت خشک برای مردان

فواید دارویی توت خشک برای مردانتوت خشک فواید بسیاری برای بدن و سلامتی دارد از جمله فواید داردیی توت خشک برای مردا عبارت است از کمک به درمان اختلال نعوظ درمان زود انزالی درمان ضعف اسپرم و سایر اختلالات جنسی.

هم چنین مصرف توت خشک بر بهبود عمل کرد کبد و کلیه تاثیر به سزایی می گزارد که در این صورت بر کیفیت زندگی جنسی مردان تاثیر فوق العاده ای می گذارد.

توت خشک برای درمان بیماری های ریه و سرما خوردگی نیز مناسب است و خوردن ان باعث تولید خون با کیفیت در بدن می شود طبع ان گرم و تر است و مزاج افراد را تغییر نمی دهد.

توت خشک رطوبت خوبی دارد و برای تامین رطوبت بدن به ویژه مغز بسیار مفید است توت خشک و به طور کلی مواد خوراکی با شیرینی طبیعی برای خشکی صدا و خس خس سینه بسیار مناسب است.

توت خشک یک ملین است خون را تصفیه می کند و برای کبد و طحال بسیار با اهمیت است و به دلیل اهن فراوان برای درمان کم خونی و فقر اهن بسیار مناسب است.

دم کرده ی برگ درخت توت بسیار مناسب برای درمان روماتیسم است از دیگر خواص توت و توت خشک مناسب برای درمان سرفه و درمان آسم است این خوراکی خوش مزه برای لثه کودکان و تامین انرژی سال مندان مناسب است.

عرضه کنندگان برتر انواع توت خشک صادراتی

عرضه کنندگان برتر انواع توت خشک صادراتیعرضه کنندگان انواع توت خشک صادراتی بهترین و مرغوب ترین محصول را تهیه و در بازار های مختلف خارجی و داخلی عرضه می کنند که با این کار هم کسب و کار خو را رونق می دهند و هم باعث حمایت از تولید داخلی می شوند.

توت خشک سفید پر کار برد ترین نوع توت خسک است توت سفید به دلیل رنگ روشن تر و طعم شیرین و خاصش بیش تر برای خشک کردن مورد استفاده قرار می گیرد.

مصرف توت خشک گاهی برای بعضی افراد مضراتی دارد مثلا افراد گرم مزاج نباید توت مصرف کنند اگر هم مصرف کنند باید بعد از یک یا دو ساعت باید مقدار کمی سکنجبین مصرف کنند.

بانوان بار دار در مصرف انواع توت باید احتیاط کنند چون مصرف ان می تواند ایجاد حساسیت کند هم چنین زیاده روی در مصرف انواع توت باعث دل درد و اسهال در افراد می شود.

تکثیر درخت توت به چند روش انجام می شود یکی روش کاشت بذر قلمه زدن خواباندن و یکی از راه پیوند است و بهترین زمان برای این کار هنگام رسیدن واریته های مختلف این گیاه یعنی از خرداد ماه تا مرداد ماه می باشد.

درخت توت برای استفاده در دو زمینه کاشته می شود یکی برای استفاده از برگ برای پرورش کرم ابریشم و دیگری استفاده از میوه ی ان است

خرید انواع توت خشک صادراتی

خرید انواع توت خشک صادراتیدر درجه بندی انواع توت خشک بهترین درجه ی توت خشک توت خشک ممتاز نام دارد که که یکی از انواع توت خسک صادراتی کشور به حساب می اید و بسیار پر طرف دار و پر فروش است.

توت خشک ایرانی به عنوان بزرگ ترین کشور تولید کننده ی توت و توت خشک دنیا همه ی انواع محصولات خود را به سرا سر دنیا می فرستد و به ویژه کشور هایی که درخت توت در ان مناطق قابل رشد نیست.

توت خشک درجه یک از خوراکی های بسیار خوشمزه و لذیذ به حساب می آید، که بافت نرم و شیرینی می باشد.

توت خشک اصفهان یکی از انواع توت خشک مرغوب و با کیفیت ایران است که توت خشک این شهر نیز گاها در دسته ی توت خشک های صادراتی به سایر کشور ها قرار می گیرد.

درخت توت قابلیت کشت و رشد در مناطق اب و هوایی مختلف از نسبتا گرم تا معتدل و حتی سرد را دارد درختان توت به مقدار زیاد اب نیاز دارند ولی با تدریج با افزایش سنشان این نیاز کم تر می شود.

توت خشک اصفهان ارگانیک سالم ترین و مرغوب ترین نوع توت محسوب می شود، این محصول خواص بسیار فراوانی دارد و برای کاهش فشار خون، درمان سرما خوردگی، درمان کم خونی و موجب تصفیه و پاکی خون می گردد.

خاک مناسب برای رشد بهتر درخت توت خاک شنی لومی است و اگر در خاک مواد پوسیده ی گیاهی نیز وجود داشته باشد برای رشد و میوه دهی این درخت بسیار بهتر است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *