تولید کننده توت خشک سفید مرغوب

تولید کننده توت خشک سفید مرغوب برای تهیه و تولید یک محصول با کیفیت و مشتری پسند باید از بهترین نوع توت سفید که توت رسمی می باشد بهره ببرد و کیفیت را مدنظر کار خود قرار دهد . شهرهای مشهد ، قم ، کرمانشاه ، بیرجند و تهران از نمونه شهرهایی هستند که در زمینه تولید توت خشک سفید مرغوب فعالیت زیاد و جدی دارند و هر ساله تاجران زیادی هستند که برای تامین سفارش  مشتریان بازار داخل و صادرات خودبه مراکز فروش عمده این محصول مرغوب مراجعه می نمایند .

تولید کننده توت خشک سفید مرغوب

انواع توت خشک سفید را معرفی کنید.

انواع توت خشک سفید را معرفی کنید.

توت خشک سفید یکی از بهترین تنقلات پرخاصیت می باشد که ارزش غذایی بسیار بالایی دارد به طور کلی روش تولید انواع توت خشک شامل موارد زیر می باشد؛

 روش قدیمی

در این روش مرسوم باغداران قبل از رسیدن توت ها زیر و اطراف درختان توت را تمیز و تمام علف های هرز و سنگ های بزرگ را جمع آوری می کنند و آماده می شوند تا توت ها بعد از رسیدن و کمی خشک شدن روی زمین بیفتند و بعداز دو الی سه روز که تو ت ها تقریبا به حالت خشک در آمدن آنها را از روی زمین جمع آوری می کنند .

در این روش معمولا توت های جمع آوری شده به علت برخورد با زمین کیفیت بالایی ندارد و از لحاظ بهداشتی هم مورد تایید نمی باشد .

روش جدید

در این روش باغداران قبل از رسیدن توت ها در زیر همه درختان توت در یک ارتفاع مشخصی تورهای مخصوص خود را تعبیه می نمایند تا بعد از رسیدن و خشک شدن توت ها ، آنها از روی درخت داخل تورها بیفتند و تماسی با زمین نداشته باشند .

در این روش جدید کیفیت بار خیلی بهتر و مرغوب تر می باشد .

در ایران دو نمونه توت خشک سفید تولید و در بازارهای خشکبار به فروش می رسد :

  • توت خشک رسمی
  • توت خشک نقلی یا بخارایی

توت خشک نقلی نسبت به توت خشک رسمی از شهد و شیرینی کمتری برخوردار می باشد به خاطر همین مزیت مهم توت خشک رسمی سفید در بازار داخل و خارج از کشور مشتریان خیلی زیادتری دارد  .

 

راهنمای خرید توت خشک سفید مرغوب

راهنمای خرید توت خشک سفید مرغوب

در هنگام تهیه و خرید توت خشک مرغوب باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید قطعاً اولین و مهمترین ویژگی که شما می توانید از راه دور کیفیت آن را بررسی کنید سفید بودن رنگ و سایز توت خشک می باشد هر چه میزان رنگ توت خشک روشن تر و سایز آن بزرگتر باشد ، از مرغوبیت بیشتر برخوردار می باشد .

توت خشک ها از لحاظ کیفیت دارای قیمت های مختلفی می باشند و با درجه بندیهای خاص خود در بازار عرضه می شوند :

  • توت خشک لوکس
  • توت خشک ممتاز
  • توت خشک درجه یک
  • توت خشک درجه دو
  • توت خشک درجه سه
  • توت خشک ضایعاتی مخصوص شیره گرفتن

توت خشک لوکس و ممتاز از کیفیت و مرغوبیت خیلی بالایی برخوردار و با قیمت هایی بالایی در بازار به فروس می رسد .

کیفیت توت خشک های مرغوب در شهر های مختلف ایران متفاوت می باشد. معمولا آیتم های اصلی قیمت گذاری در این محصول شهد و شیرینی ، رنگ و سایز می باشد .

با توجه به توضیحات بالا توت خشک سفید طرقبه مشهد یکی از مرغوبترین محصولات خشکبار ایران محسوب می شود که در انواع مختلف از لحاظ قیمت و کیفیت در بازار عرضه می شود.

فروشگاه مرکزی توت خشک سفید مرغوب

فروشگاه مرکزی توت خشک سفید مرغوبفروشگاه مرکزی توت خشک بهترین و با کیفیت ترین نوع خود را ارائه داده و شما می توانید این محصولات را به صورت تازه و همچنین با اطمینان کافی از کیفیت عالی آن تهیه نمایید.

تولید توت خشک ارگانیک بسته بندی از رونق بسیار بالایی برخوردار می باشد؛ زیرا توت خشک، جایگاه ویژه ای در بازار خشکبار داشته و همواره توسط مردم خریداری می شود.

تمامی فروشندگان در سراسر کشور می توانند از فروشگاه مرکزی توت خشک سفید مرغوب این محصول را تهیه نموده و همچنین ما تخفیفات ویژه و منحصر به فردی را برای مشتریان ثابت و دائمی در نظر گرفته ایم.

فروشگاه مرکزی انواع توت خشک را به صورت فله و در کارتن های 10 کیلویی ارائه می دهد و یکی از مهمترین مزیت‌های تهیه و مصرف توت خشک به صورت فله قیمت مناسب و ارزان می باشد که مورد استقبال بیشتر مشتریان در سراسر کشور قرار گرفته است  .

همچنین شما میتوانید از فروشگاه مرکزی انواع توت خشک را در بسته بندی های کاملا بهداشتی که دارای تاریخ تولید و همچنین تاریخ انقضا می باشد تهیه نمایید که این محصولات دارای تاییدیه وزارت بهداشت بوده بنابراین مشتریان می توانند با اطمینان بیشتری این محصول را خریداری و از خواص دارویی و درمانی آن نیز بهره‌مند شود مهمترین مزیتهای تهیه و خرید توت خشک بسته بندی جلوگیری از ابتلا به بیماری های باکتریایی و ویروسی و همچنین نشستن گرد و غبار بر روی این محصول میباشد.

عمده فروشان توت خشک سفید مرغوب

عمده فروشان توت خشک سفید مرغوب

عمده فروشان توت خشک سفید مرغوب این محصولات را به صورت تازه ارائه می دهند ، البته برخی از سودجویان انواع توت خشک را با قیمتی مناسب و ارزان تهیه نموده و آن را انبار می کند و پس از افزایش قیمت آن را با قیمتی بسیار گزاف به فروش می‌رسانند بنابراین برای تهیه و خرید این محصول حتما باید به فروشندگان معتبر مراجعه نمایید تا بتوانید تازه ترین و مرغوب ترین نوع توت خشک را در رنگ سفید تهیه کنید.

امروزه افراد زیادی هستند که توت خشک برای پسر دار شدن را پرورش می دهند و به بازار های مختلفی ارائه می دهند و به خاطر طعم مزه و خواص زیادی که دارد فروش این محصول روز به روز بیشتر می شود و تولید خوبی هم دارد.

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز تولید اقدام به فروش عمده توت خشک سفید نموده و شما می توانید به راحتی محصولات را به صورت عمده سفارش بدهید پس از ثبت سفارش خرید، کارشناسان فروش ما با شما تماس خواهند گرفت .

تخصص ما فروش عمده انواع توت خشک سفید مرغوب ایران می باشد .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *