عمده فروشی توت خشک ممتاز | قیمت

عمده فروشی توت خشک ممتاز | قیمت


توت خشک ممتاز با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت توسط مجموعه بازرگانی فدک به صورت عمده به خریداران و همکاران محترم عرضه می شود. در خرید توت خشک ممتاز باید به تازگی ، رنگ و نیز تمیز بودن توت ها توجه کنید. معمولا توت های بسته بندی گرانتر از توت های فله ای یا کیلویی هستند و نیز قیمت آن در برندهای مختلف فرق میکند و توت های صادراتی از لحاظ کیفیت و قیمت بالاتر از توت های دیگر هستند.

در ویدیوی زیر میتوانید نمونه بار ارسالی توت خشک ممتاز را مشاهده کنید و از کیفیت و مرغوبیت محصول اطمنیان حاصل کنید.

 

مشخصات بار توت خشک ممتاز :

  • توت خشک ممتاز دارای 60 تا 70 درصد بار قلم درشت 
  • رنگ روشن
  • کاملا شیرین و شهد دار 
  • به علت شهد دار بودن از پودر شدن توت ها حلوگیری می شود.
عمده فروشی توت خشک ممتاز | قیمت
عمده فروشی توت خشک ممتاز | قیمت

توت سفید یکی از میوه های است که خاصیت زیادی دارد . توت چه تازه باشد چه خشک در هر دو صورت خوشمزه است. همچنین از توت شیره هم تهیه میکنند. توت خشک جز خشکبار محسوب میشود و خوردن آن در کنار کشمش و گردو طرفداران خود را دارد و کسانی که دیابت دارند از توت خشک به جای قند در کنار چای استفاده میکنند.

 

فروش بهترین توت خشک صنعتی اعلا:

یکی از بهترین و مرغوبترین توت های کشورمان مربوط به طرقبه مشهد و اطراف طرقبه است. که یکی از صادر کنندگان مهم کشورمان در زمینه صادرات توت خشک می‌باشد.

توت های خشک بسته بندی از نظر قیمت گرانتر از توت فله ای است به دلیل اینکه برای بسته بندی هزینه شده و اینکه توت ها به صورت یکدست جدا شده است. برای نگهداری بسته های توت خشک آن ها را در انبارهای فاقد رطوبت و درون جعبه های چوبی نگه میدارند.

خاصیت درمانی توت خشک برای کلیه بسیار فراوان است و مصرف آن به سلامتی ما کمک می کند، این میوه به خاطر داشتن ویتامین ها و مواد معدنی فراوان توانسته است جایگاه بسیار بزرگی را در بین خانواده ها پیدا کند به گونه‌ای که تهیه توت خشک جز خرید های ضروری افراد محسوب می شود.

مجموعه بازرگانی فدک می تواند در زمینه تهیه توت خشک ممتاز به شما کمک کند تا با صرفه جویی در زمان و هزینه بصورت تلفنی و اینترنتی با کارشناسان برای کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت روز و ثبت سفارش در ارتباط باشید و به راحتی ،محصولی باکیفیت و مرغوب با کمترین هزینه دریافت کنید.

قیمت توت خشک بهمن ماه 1401 مشهد 

توت خشک لوکس کیلویی 550 هزار تومان

توت خشک ممتاز کیلوی 450 و 500 هزار تومان

توت خشک درجه یک کیلویی 350 و 400 هزار تومان

توت خشک درجه دو کیلویی 120 و 170 و 210 هزار تومان

توت خشک درجه سه کیلویی 70 و 90 هزار تومان

توت خشک مخصوص شیره کیلویی 25 هزار تومان

همان طور که گفته شد این توت ها در بسته بندی های کاملا استاندارد توسط شرکت فدک در سرتاسر کشور ارائه می شود به همین دلیل تهیه ی آن ها از هر نقطه ای به راحتی امکان پذیر می باشد همچنین قیمت کلی توت سیاه خشک شده نسبت به کیفیت و طعم منحصر به فرد این محصول مناسب بوده و امکان خرید آن برای همه ی مشتریان وجود دارد.

لینک های مفید:

بازار عرضه توت خشک سفید صادراتی

فروشندگان انواع توت خشک سفید صادراتی

قیمت توت خشک قرمز در بازار

با انواع بادام درختی بیشتر آشنا شوید

قیمت خرید بادام درختی ایرانی در بازار

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *