شرکت فروش توت خشک سفید مشهد درجه یک

شرکت فروش توت خشک سفید مشهد درجه یک


شرکت فروش توت خشک سفید مشهد درجه یک ، بهترین نوع توت خشکی می باشد که تا کنون مجموعه بازرگانی فدک با بهترین روش روز و با استفاده از روشهای استاندارد و بهداشتی روز دنیا بسته بندی می‌کند. امروزه فروش انواع توت خشک سفید توسط مجموعه ما بصورت مستقیم و به روش های تلفنی و اینترنتی انجام می‌شود تا مشتریان بتوانند سود بیشتری داشته باشد.

اماده سازی نمونه بار توت خشک سفید خشک مشهد درجه یک به سفارش مشتری محترم مجموعه را می توانید در ویدئوی زیر مشاهده بفرمایید.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان ما از طریق این لینک در تماس باشید.

 

بررسی مشخصات توت خشک سفید درجه یک:

توت خشک سفید مشهد درجه یک، از مشخصات بسیار خوب و ارزشمندی برخوردار می باشد که شما می توانید با استفاده از روش های ثبت سفارش بصورت تلفنی و یا اینترنتی اقدام به خرید و سفارش این محصول نمایید و  آن را در کمترین زمان در  محل کار و یا منزل تحویل بگیرید.

شرکت فروش توت خشک سفید مشهد درجه یک
شرکت فروش توت خشک سفید مشهد درجه یک

مشخصات ظاهری و بسته‌بندی این نوع توت خشک جزء بهترین مشخصات این محصول محسوب می شود شما می توانید از روی بسته بندی ها و شکل ظاهری این توت خشک رسمی به مشخصات فنی و کیفیت اصلی محصول دست پیدا کنید.

توزیع مستقیم توت خشک سفید درجه یک:

توزیع مستقیم توت خشک سفید باکیفیت شرکت فدک باعث شده است تا دست بسیاری از واسطه هاکوتاه شود زیرا واسطه ها یکی از عواملی است که باعث می‌شود قیمت توت خشک بسیار بیشتر نسبت به قیمت درب اصلی این شرکت تولیدی می‌شود و از آنجایی که این شرکت تولیدی با شناسایی عواملی که باعث افزایش قیمت این محصول می شوند به خوبی توانسته است قیمت محصولات کاملاً ارزان و مقرون به صرفه نگه دارند.

شرکت بازرگانی ما سالهاست به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروشنده توت خشک کیلویی اعلا به فعالیت مشغول می باشد و ما در این مجموعه تمام تلاش خود را بر این قرار داده ایم تا با ارائه نمونه های درجه یک و مرغوب این محصولات رضایت خاطر مشتریان خویش را به دست آوریم و خوشبختانه تا کنون در این زمینه موفق بوده ایم. اگر شما نیز قصد خرید توت خشک به صورت عمده و یا جزئی را دارید، می توانید با مجموعه اینترنتی ما همراه بوده و پس از کسب اطلاعات کامل تر، سفارش خود را ارائه داده و بهترین آن را در مدت زمانی کوتاه دریافت نمایید.

قیمت توت خشک بهمن ماه 1401 مشهد 

توت خشک لوکس کیلویی 550 هزار تومان

توت خشک ممتاز کیلوی 450 و 500 هزار تومان

توت خشک درجه یک کیلویی 350 و 400 هزار تومان

توت خشک درجه دو کیلویی 120 و 170 و 210 هزار تومان

توت خشک درجه سه کیلویی 70 و 90 هزار تومان

توت خشک مخصوص شیره کیلویی 25 هزار تومان

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *