صادرات توت خشک اعلا کیلویی به افغانستان و دیگر کشورهای همسایه به وفور انجام می شود چون این خوراکی خوشمزه محبوبیت بالایی در دیگر کشورها داشته و توانسته جایگاه خود را در این بخش حفظ نماید، صادرات این محصول به دلیل کیفیت های اعلا نیز مورد توجه همگان قرار گرفته و صادرات آن رونق خوبی را برای صادر کننده به همراه داشته است.

صادرات توت خشک اعلا کیلویی به افغانستان

توت خشک اعلا برای بهبود مهارت دیداری

توت خشک اعلا برای بهبود مهارت دیداری توت خشک اعلا برای بهبود مهارت دیداری نقش بسزایی دارد چون سرشار از ویتامین آ بوده و تقویت کننده چشم است که جلوگیری کننده از بیماری های چشمی نیز می باشد، همچنین با مصرف توت خشک خام یا چای توت می توان قوه بینایی را تقویت نمود.

علاوه بر آن توت خشک برای سلامت قلب و عروق مفید بوده که کلسترول بد و فشار خون را کاهش می دهد و از تجمع پلاکت ها پیشگیری خواهد نمود، فیبر موجود در آن چاقی را کاهش داده و عملکرد کبد و کلیه را نیز بهبود می بخشد که تصفیه کننده خون و درمان کننده زودانزالی نیز می باشد.

توت خشک به دلیل داشتن آنتی اکسیدان خاصیت ضد سرطانی داشته و به دلیل داشتن ویتامین ث سرفه، سرماخوردگی، گلودرد، آنفولانزا و حساسیت های فصلی را برطرف خواهد نمود، لذا آهن، کلسیم و پروتئین بالایی داشته که کم خونی را برطرف نموده و برای دستگاه گوارش مفید است، همچنین پوکی استخوان را درمان نموده و برای دیابت، یبوست و سوء هاضمه مفید است.

سفارش عمده توت خشک اعلا به قیمت جدید

سفارش عمده توت خشک اعلا به قیمت جدید سفارش عمده توت خشک کیلویی اعلا به قیمت جدید و باصرفه ای پذیرفته می شود که خریدار می تواند آن را بسیار تازه و عمده تهیه کند و با کاهش هزینه های اولیه سود خود را افزایش خواهد داد، لذا این میوه خشک از بهترین گونه توت های درجه یک و درشت خشک شده که طعم شیرین و خوشمزه ای دارد.

توت خشک مصارف بالایی دارد و علاوه بر مصارف خام خوری در تهیه انواع خوراکی ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد که از آن می توان مربا، شیره، حلوا، کیک، شیرینی، دسر و …. تهیه نمود. به عنوان شیرین کننده نیز بکار می رود که اکثرا آن را به عنوان جایگزین قند به همراه چای میل می کنند.

توت خشک دارای خواص فوق العاده بالایی بوده که به عنوان تنقلات سالم به شمار می رود و به دلیل عاری بودن از رطوبت ماندگاری بالایی دارد، بنابراین می توان در فصول مختلف از آن بهره مند شد، این میوه خشک دارای طبع گرم و خشکی بوده که بسیار انرژی زا بوده و برای کسانی که فعالیت ذهنی و بدنی بالایی دارند مفید می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *