صادرات توت خشک سفید مرغوب ایرانی

صادرات توت خشک سفید مرغوب به خاطر تولید زیاد ، کیفیت و قیمت مناسب جایگاه خوبی در اقلام صادراتی خشکبار ایران گرفته است که این موضوع باعث شده در طول سال ، حجم های زیادی از این محصول مرغوب به اقصی نقاط جهان توسط تاجران ایرانی ارسال شود. کشور روسیه یکی از مشتریان قدیمی و پرطرفدار توت خشک سفید مرغوب ایرانی می باشد .

صادرات توت خشک سفید مرغوب ایرانی

 

ویژگیهای توت خشک سفید مرغوب

مشخصات توت خشک سفید مرغوب

توت خشک سفید یکی از محصولاتی می باشد که در بعضی از شهرهای ایران در حجم های انبوه تولید و عرضه می شود و کشور ایران را به عنوان یکی از قطب های تولید توت خشک در جهان شناخته کرده است.

همچنین توت خشک حساسیت زاست زیرا به علت داشتن قند بالا مثلا در افراد دیابتی باید به صورت محدود و کنترل شده مصرف کنند.

یکی از مزیت های مهم توت خشک سفید استفاده آن برای افراد دیابتی می باشد . البته توت خشک خواص بسیاز زیادی برای سلامتی بدن دارد که مصرف روزانه آن توسط دکتران طب اسلامی خیلی توصیه شده است .

رنگ روشن ، شهد و شیرینی زیاد ، درشت بودن ، نداشتن سنگریزه ،خاکه و تازگی محصول توت خشک، از ویژگیهای مهم مرغوب بودن آن می باشد .

توت خشک هایی که صادر می شوند اغلب از کیفیت بالایی برخوردار می باشند . یکی از انواع محبوب و با کیفیت توت ایرانی توت خشک مشهد می باشد . تجار زیادی هستن که در طول سال توت خشک مشهد را در حجم های بالا برای مشتریان صادراتی خودشان خریداری و ارسال می نمایند .

توت خشک سفید مرغوب مشهد از لحاظ کیفیت گزینه خیلی خوبی برای صادرات در بین شرکت ها و تاجران ایرانی میباشد .

قیمت عمده توت خشک سفید مرغوب

قیمت عمده توت خشک سفید

مشتریان ثابت و عمده این محصول سعی می کنند که در اوایل فصل برداشت یعنی مرداد ماه که قیمت ها مناسب تر و مقدار توت خشک های ممتاز و درجه یک بیشتر هست خرید خود را انجام بدهند .

بعد از جمع آوری توت خشک ها از داخل باغات و انتقال آنها با جعبه های چوبی به داخل انبار ها ، عملیات پاک کردن و جداسازی این محصولات توسط کارگران شروع می شود . قیمت نمونه های توت خشک بعد از پاک شدن و سورت کامل با توجه به کیفیت آن تعیین می شود .

برداشت اولیه توت خشک های سفید از کیفیت بالایی برخوردار نمی باشد ولی در برداشت های دوم و سومی که توسط کشاورزان صورت می گیرد رفته رفته کیفیت توت ها خیلی بالاترو بهتر می شود

توت خشک در بارداری درجه یک علاوه بر این که یک خوراکی مطبوع و خوش طعم است، می تواند یک پزشک متخصص  برای شما هم باشد.

توت خشک سفید مرغوب در شهرهای مختلف ایران از لحاظ قیمت دارای انواع مختلفی می باشد. قیمت توت خشک مرغوب در سال 1401 در مراکزخشکبار و معتبر از کیلویی 350 هزار تومان شروع و به فروش می رسد .

مجموعه ما توانایی این را دارد توت خشک سفید مرغوب ایرانی را در حجم های بالا تامین و با بهترین بسته بندی آن را در اختیار مشتریان داخلی و صادراتی خودش قرار دهد . هدف ما در این مجموعه شروع یک همکاری صادقانه و طولانی مدت با خریداران عزیز می باشد .

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *