صادرات توت سیاه خشک شده به کشور های مختلف اروپایی و آسیایی انجام می گیرد و به ارز آوری کشور کمک بالایی می کند. توت سیاه خشک شده محصولی با تنوع بالا در ایران قابل تولید است و بیشتر به صورت صادراتی به فروش می رسد. هر کدام از ارقام فوق از نظر کیفیت در درجه بندی های متنوعی بسته بندی می شوند

صادرات توت سیاه خشک شده

مشخصات بارز توت سیاه خشک شده

مشخصات بارز توت سیاه خشک شده صادرات توت خشک همدان با کیفیت عالی و حجم زیاد به بازارهای مناطق همجوار ایران روند بسیار خوب و قابل توجهی داشته و سالیانه ارز بسیار خوبی وارد کشور می شود توت سیاه خشک به سه صورت ترش، ملس و شیرین می باشد و نشانه بارز این توت نداشتن دانه های سرسیاه و یکدست بودن سطح آن می باشد. انواع توت خشک شده عبارتند از:

  • توت سیاه خشک بی دانه : شبیه توت سفید بود و طعمی شیرین و قیمتی مناسب دارد
  • توت سیاه خشک شاه توت: از شاه توت تولید شده و به رنگ قرمز مایل به سیاه می باشد و طعمی ملس دارد و قیمتی گرانتر دارد.
  • توت سیاه خشک دانه دار: ترش بوده و دارای دانه های مختلف می باشد

توت سیاه بسیار مقوی بوده و منبع غنی از ویتامین E، A و C بوده و برای تقویت قوای عمومی بدن بسیار مفید است. به سلامتی دهان و لثه کمک بالایی می کند، به خارش و آسیب گلوی کمک کرده و برای درمان عفونت های التهابی مفید است. برخی دیگر از خواص آن عبارتند از:

  • خاصیت ضد التهابی و ضد باکتری دارد و به درمان عفونت های مزمن تنفسی و سینوزیت کمک می کند
  • به درمان اسهال کمک کرده و از یبوست و بواسیر تا حد بالایی پیشگیری می کند
  • منبع خوبی از آنتی اکسیدان بوده و برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است و از رشد سلول های سرطانی پیشگیری می کند
  • باعث ترمیم زخم های کبدی و کلیه می شود و از عفونت این زخم ها پیشگیری می کند
  • از بیماری های عفونی و پوستی پیشگیری می کند و باعث جلوگیری از جوش و آکنه پوست می شود.

قیمت عمده توت سیاه خشک

قیمت عمده توت سیاه خشک قیمت عمده توت سیاه خشک نسبت به جزئی آن ارزان تر می باشد. و قیمت آن بر اساس کیفیت، نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضا، نرخ ارز و دلار و کیفیت و درجه بندی آن مشخص می شود. تولید کننده توت خشک همواره تمام تلاش خود را می کند تا با تولید محصولی ارگانیک و ارزان قیمت بخش وسیعی از بازار داخلی و خارجی را به دست بگیرد.

توت خشک ریز منبع پروتئین، کربوهیدرات و چربی و همچنین فیبر می باشد و می تواند در مدیریت چربی بدن عملکرد بسیار خوب و قابل توجهی داشته باشد.

توت سیاه خشک محصولی است که در میان خشکبار ایرانی متقاضیان خرید بیشماری دارد و به عنوان یکی از تنقلات با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد

در میان همه توت خشک های موجود در ایران توت سیاه خشک محبوبیت بالایی دارد. ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان و فروشنده گان آجیل و خشکبار در کشور شناخته می شود. قیمت توت سیاه خشک با توجه به اینکه بهترین نوع توت خشک شده در این ایران تولید می شود برای خریداران بسیار مهم می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *