خرید مستقیم توت خشک خانگی تازه

توت خشک خانگی یکی از خوشمزه ترین تنقلاتی است، که در دسته پر طرفدارترین خوراکی ها قرار گرفته است. و افراد در رده های مختلف سنی علاقه زیادی به خوردن آن دارند. از مزایا فوالعاده این محصول این مورد است که با هر نوشیدنی سرد و گرمی قابل هضم و می باشد، علاوه بر آن طعم فوق العاده دلپذیری و سنتی برای افراد ایجاد می کند.

فروشگاه اینترنتی ما از جمله فروشگاه هایی است، که این علاوه بر فروش داخلی این محصول به صادرات توت خشک خانگی تازن نیز می پردازد. و شما به عنوان یک خریدار داخل یا خارج از کشور برای سفارش این محصول کافی است به سایت مراجعه کرده و ثبت سفارش کنید، سفارات شما در کمترین زمان ممکن با تضمین سلامت کالا ارسال خواهد شد.

صادر کننده توت خشک خانگی تازه

آموزش تولید توت خشک خانگی به روش ساده

آموزش تولید توت خشک خانگی به روش سادهمیوه توت بصورت کلی در دسته میوه های پرخاصیت قرار می گیرد و به همین منظور طرفداران زیادی در سنین مختلف به خود جذب کرده است. این میوه هم بصورت معمولی و تازه و هم بصورت خشک قابل مصرف می باشد. اما نمونه های خشک شده آن کاربرد و ماندگاری بیشتری دارد، که در این جا به چند مورد از ساده ترین این روش ها اشاره خواهیم کرد.

آموزش تولید توت خشک خانگی به ساده ترین روش:

  • تهیه توت خشک تازه به روش سنتی: ساده ترین و اولین روش برای تهیه این محصول استفاده از روش سنتی یعنی نور آفتاب می باشد. و روش کار هم به این صورت است که در گام اول توت ها را به بهترین شکل شست و شو می دهیم، در گام دوم آن ها را به دور از هر گونه رطوبتب بر روی یک پارچه پهن می کنیم.
  • گام سوم قرار دادن آن ها بصورت متوالی ۳الا۴بار در روز در نور مستقیم آفتاب قرار گیرند، و بعد از این کاملا خشک یا به حالت نیمه خشک در آمدنند، آن ها را در سایه نگهداری می کنیم و در بازده زمانی یک هفته و بعد از آن میوه ای خشک شده شما آماده خواهد بود.
  • روش دومی که در دسته روش های ساده در نظر گرفته شده، استفاده از فر می باشد. که برای استفاده و بکارگیری این روش لازم می باشد تا کف سینی فر را اول از همه با یک کاغذ روغنی پر کنیم.
  • در ادامه توت ها را در کنار هم قرار دهیم و این کار با حفظ فاصله بین آن ها باید انجام داده شود و با استفاده از این روش در بازده زمانی بین ۱تا۳ساعت توت خشک شما آماده خواهد شد و همچنین قابل مصرف می باشد.
  • روش سوم که در دسته روش های ساده قرار دارد، استفاده از مایکروویو، می باشد. و تنها تفاوت آن با روش قبل بازده زمانی است که برای خشک کردن محصولات در نظر گرفته است، که حدود ۳دقیقه می باشد.
  • از روش های دیگری که برای تهیه توت خشک قابل استفاده است، به کارگیری از دستگاه میوه خشک کنی خانگی می باشد. و با درجه ۵۷درجه سانتی گراد آب میوه ها را کم کم خشک کرده و بعد از حدود ۱۴تا۱۸ ساعت یک حجم قابل قبولی از توت خشک شده خوش کزه را خواهیم داشت.

عوامل موثر بر کیفیت توت خشک خانگی

عوامل موثر بر کیفیت توت خشک خانگیعوامل بسیاری بر تاثیری گذاری در کیفیت یک محصول دخیل هستند، که سبب خواهند شد یک محصول از کیفیت بسیار بالا و کیفیت بسیار پایین برخمردار شود. در این جا به مهم ترین عوامل موثر بر کیفیت توت خشک خانگی را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • اولین اصولی سبب افزایش یا کاهش کیفیت در یک محصول مثل توت خشک خانگی خواهد شد، نحوه و روشی است که برای خشک کردن آن در نظر گرفته شده است. زیرا اگر این میوه به درستی آفتاب یا حرارت لازم را در یافت نکند و آب داخل آن خشک نشود، سبب سیاه شدن و ایجاد طعم نا مطلوبی در میوه خواهد شد.
  • که همین امر موجبه کاهش بسیار زیاد در کیفیت آن خواهد شد. که به دنبال فروش کم و ضرر را در پی خواهد داشت.
  • مکانی که برای خشک کردن محصولاتی مثل توت در نظر گرفته ایم چه با روش سنتی و چه با روش مدرن باید از نظر بهداشتی کاملا تایید شده و مورد اطمینان باشد. تا بتوانیم میوه را برای تولید محصول توت خشک در ان قرار دهیم.
  • مهم بودن مکان در خشک کردن به ایم دلیل است که در صورت وجود هر گونه آلودگی در قسمتی که میوه را آن خشک می کنیم بر روی میوه اثر گذاشت و به همان مراتب هر فردی با مصرف این محصول خوراکی آن آلودگی را وارد بدن خود می کند و سبب ایجاد بیماری خواهد شد،
  • که این مورد اصلا برای فروش و افزایش کیفیت محصول مناسب نیست، و علاوه بر کاهش میزان فروش سبب بدنام و بی اعتبار شدن برند شما خواهد شد.
  • نوع بسته بندی که برای محصول در نظر می گیریم از دیگر عوامل موثر بر افزایش کیفیت محصول می باشد. زیرا در صورت بسته بندی موجه و قابل قبول شما علاوه بر این که کیفیت عرضه محصول خود را بالا برده اید بلکه نشان داداید که برای محصول خود ارزش زیادی قائل هستید .
  • این در شخص مصرف کننده تاثیر گذار خواهد بود. و آن ها را به خرید بیشتر از محصول شما سوق خواهد داد.

توزیع بهترین توت خشک خانگی تازه

توزیع بهترین توت خشک خانگی تازهشما برای تهیه بهترین توت خشک خانگی می توانید از ما خرید کنید. زیرا ما در فروشگاه اینترنتی خود به توزیع بهترین توت خشک خانگی تازه با بهترین طعم و رایحه خواهیم پرداخت. و شما با مراجعه به سایت ما می توانید بهترین و با کیفیت ترین محصول را برای استفاده روزانه و کسب و کارتان تهیه کنید.

خرید مستقیم توت خشک خانگی تازه

خرید مستقیم توت خشک خانگی تازهما در فروشگاه اینترنتی خود به عرضه توت خشک مدرن و توت خشک سنتی می پردازیم، منظور از مدرن و سنتی روشی است که در تهیه آن ها به کار رفته. شما با خرید از فروشگاه ما در واقع بصورت مستقیم کالا را از تولید کننده اصلی خریداری کرده اید.

در این نوع خرید هیچ گونه دلال یا واسطه گری وجود ندارد و شما یک کالا با کیفیت را با قیمت مقرون بصرفه تهیه کرده اید و علت آن هم خرید مستقیم از تولید کننده می باشد.همچنین شرکت ما با تاسیس یک فروشگاه اینترنتی امکان چنین خرید لذت بخشی را در اختیار جمعیت گسترده ای که شامل سرتاسر ایران خواهد شد، قرار داده است.

در چنین خریدی بیشتر مصرف کننده که هم می تواند صاحب یک کسب و کار یا یک شخص باشد سود خواهند کرد، زیرا با کیفیت ترین محصولات را با مناسب ترین قیمت دریافت می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *