صادر کننده توت خشک درشت فله

توت خشک فله از جمله خشکبار شیرین و خوش مزه ای است که به دلیل خواص درمانی فراوانی که دارد، مورد توجه گسترده مصرف کنندگان قرار گرفته است. شرکت های بازرگانی با خرید عمده توت خشک درشت به شکل فله و بسته بندی مناسب محصول، آن را آماده صادرات به دیگر کشورهای جهان می کنند. صادرات توت خشک علاوه بر سودآوری بیشتر برای تولید کننده، ارزآوری خوبی هم برای کشور به ارمغان می آورد.

صادر کننده توت خشک درشت فله

بررسی مشخصات توت خشک درشت فله

بررسی مشخصات توت خشک درشت فلهتوت میوه شیرین، آب دار و خوشمزه ای است که بافت نرم و بسیار حساسی دارد. این میوه برای نگهداری طولانی مدت به شیوه های سنتی زیر نور آفتاب و یا در دستگاه های صنعتی در کارخانه های بزرگ، به شکل خشک شده درمی آید و در فصول مختلف سال مورد مصرف قرار می گیرد.

توت تازه در انواع سفید، سیاه ، سبز و قرمز در کشور ما کشت می شود، اما نوع سفید بیش از دیگری برای خشک کردن مورد استفاده قرار می گیرد. هر ویتامین، ماده معدنی و یا خاصیت دارویی که در توت تازه وجود داشته باشد، در نوع خشک شده هم یافت می شود.

توت خشک را به دلیل شیرینی بالایی که دارد و بی ضرر بودن قند طبیعی آن برای سلامت انسان، به عنوان جایگزین خوبی برای قند و شکر های تصفیه شده در کنار چای و دیگر نوشیدنی های گرم، میل می کنند. توت خشک اعلا یک میان وعده عالی برای کودکان، افراد مسن و دیگر رده های سنی است.

استفاده از توت تازه کاملا سالم و آفت نزده، برای تهیه توت خشک با کیفیت حائز اهمیت فراوانی است. نحوه خشک کردن این میوه هم یکی دیگر از معیارهای سنجش کیفیت آن می باشد. توت خشک های درشت و درجه یک خرد یا شکسته نیستند، هیچ آثاری از آفت یا کپک زدگی بر روی آنها مشاهده نمی شود.

روش خشک کردن توت خشک به نحوی است تا هیچ رطوبتی در آن باقی نماند. اگر اینطور باشد، توت خشک خیلی زود خراب شده و محصول کیفیت اولیه را نخواهد داشت. عرضه توت خشک به دو شیوه فله ای و جزئی انجام می شود.

خواص توت خشک برای تقویت سیستم ایمنی بدن

خواص توت خشک برای تقویت سیستم ایمنی بدنمیوه توت تازه و شکل خشک شده آن دارای مواد مغذی و ارزش های غذایی فراوانی است. توت خشک کالری زیادی دارد و اگر به عنوان میان وعده مورد مصرف قرار بگیرد، تامین کننده انرژی بدن برای فعالیت های روزانه خواهد بود.

توت خشک سرشار از کربوهیدرات، کلسیم، پتاسیم، فسفر و حجم کم تری سدیم، آهن ، پروتئین و چربی است. ویتامین های C و E هم در سطح قابل قبولی در توت خشک موجود است که بالاترین سهم از آنتی اکسیدان های این خشکبار شیرین را به خود اختصاص داده اند.

ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی برای تقویت سیستم ایمنی بدن به حساب می آید که در صورت دریافت منظم آن از طریق مواد غذایی، سلامت فرد را تا حد چشمگیری تضمین کرده و مانع از ابتلا به بیماری های مختلف می شود.

ویتامین E هم دقیقا همین نقش را در بدن دارد و از تاثیر مخرب رادیکال های آزاد بر روی سلول ها جلوگیری می کند. ترکیبات موثر دیگری مانند آنتوسیانین، اسید کلروژنیک ، روتین و میریستین در توت خشک وجود دارد که همگی به تقویت سیستم ایمنی بدن پرداخته و نقش آنتی اکسیدانی دارند.

این ترکیبات گیاهی موجب می شود، خطر ابتلا به انواع سرطان ها در فرد کاهش یابد. بدن در برابر بیماری های مزمنی مانند دیابت و بیماری های قلبی هم مقاومت بیشتری پیدا کند. البته نباید فراموش کرد توت های رنگی در مقایسه با توت سفید، دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بالاتری هستند.

توت خشک به غیر از خاصیت تقویت کنندگی سیستم ایمنی بدن، برای بهبود سلامت انسان در موارد متعدد دیگری هم مفید واقع می شود. به عنوان مثال توت خشک تاثیر مثبتی بر کاهش سطح کلسترول بد خون داشته و به این ترتیب خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد.

این میوه خشک خوشمزه و شیرین، یک راهکار طبیعی برای کنترل هر چه بهتر سطح قند خون است. به همین دلیل توصیه می شود افراد دیابتی هم در حد اعتدال از آن استفاده کنند. از دیگر خواص توت خشک، کمک به عملکرد بهتر معده، روده و کبد می باشد.

این نوع خشکبار برای سلامت پوست مفید بوده و مصرف آن برای درمان مشکلات تنفسی و ریه هم تجویز می شود.

خرید مستقیم توت خشک درشت فله

خرید مستقیم توت خشک درشت فلهبرای خرید توت خشک درشت فله ای، بهترین راهکار مراجعه مستقیم به مراکز اصلی عرضه و فروش انواع آجیل و خشکبار است. در این مراکز فروشندگان زیادی حضور دارند که با بهترین تولید کنندگان توت خشک در ارتباط بوده و محصولات را طبق درجه بندی کیفی از آنها دریافت و قیمت گذاری می کنند.

همواره توت خشک های مرغوب و درجه یک، به شکل عمده برای صادرات به دیگر کشورها خریداری می شوند. خرید مستقیم این محصول کمک می کند تا توت خشک بدون واسطه و با قیمتی منصفانه به دست مصرف کنندگان برسد.

با خرید توت خشک کیلویی می توان از مزایای خرید فله محصول بهره مند شد و آن را با قیمتی پایین تر در مقایسه با خرید های جزئی دریافت کرد. مشتریان عمده توت خشک، بنا بر موارد استفاده آن، چگونگی فروش و بازار هدف، به بسته بندی زیبا، بهداشتی و استاندارد توت خشک می پردازند.

نحوه بسته بندی محصولات خوراکی به فروش بهتر آن در بازارهای داخلی و خارجی کمک می کند. همچنین با رعایت نکات ضروری در مورد بسته بندی اقلام خوراکی ، می توان کیفیت توت خشک را برای مدت طولانی تری همانند روز اول حفظ کرد.

توزیع کننده انواع توت خشک درشت فله

توزیع کننده انواع توت خشک درشت فلهتوزیع کننده انواع توت خشک درشت فله در مراکز اصلی عرضه کننده انواع آجیل و خشکبار مشغول به فعالیت بوده که در شهرهای مختلف کشور دارای نمایندگی های فعال هستند. به این ترتیب دسترسی مشتریان به توت خشک مرغوب و درشت آسان شده و آن را با قیمتی مناسب، خریداری خواهند کرد.

توزیع کننده عمده با حذف واسطه ها، قیمت توت خشک را واقعی و در سطح متعادلی نگه داشته و امکان خرید آن را برای تمامی مصرف کنندگان ممکن می سازد. صادر کننده توت خشک هم این محصول را در حجم بالا از شرکت های معتبر توزیع کننده دریافت می کند تا تضمین مناسبی در مورد کیفیت آن وجود داشته باشد.

توت خشک با توجه به سایز، رنگ و کیفیت درجه بندی خواهد شد. تمامی کیفیت های مختلف این محصول به بازار عرضه خواهند شد، اما دارای قیمت متفاوتی هستند. بهترین نوع توت خشک آن است که رنگ روشن تر و سایز درشت تری داشته باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *