توت خشک مشهد , توت خشک طرقبه , خرید توت خشک مشهد, خرید توت خشک طرقبه , توت خشک ممتاز , توت خشک درجه یک , توت خشک سفید مشهد, توت خشک سفید طرقبه , قیمت توت خشک طرقبه, قیمت توت خشک مشهد, توت خشک ممتاز مشهد, توت خشک لوکس مشهد, توت خشک درجه یک مشهد, توت خشک درجه دو مشهد, توت خشک ضایعاتی, توت خشک شیره ای , توت خشک اعلا طرقبه, توت خشک لوکس طرقبه, توت خشک ممتاز طرقبه , مشاوره خرید توت خشک, از کجا توت خشک بخریم, توت خشک ارزان, خرید کلی توت خشک, خرید عمده توت خشک, از کجا توت خشک بخریم, تشخیص توت خشک با کیفیت, توت مشهد , توت طرقبه , توت خشک صادراتی ,خرید توت خشک صادراتی , قیمت توت خشک, قیمت توت خشک لوکس , قیمت توت خشک ممتاز , قیمت توت خشک درجه یک , قیمت توت خشک شیره ای , قیمت توت خشک با کیفیت , قیمت توت خشک کلی


در این مقاله قصد داریم به بررسی ماهیت توت خشک در طب سنتی برای درمان مشکلات ریوی و سرماخوردگی مزمن بپردازیم گفته می شود توت سفید در زبان چینی سنگریزه نامیده می شود و دو مفهوم مختلف را می توان ترجمه کرد: توت سفید یا میوه توت سفید بدیهی است که معنای عبارت اول می تواند اصطلاح دوم را نیز پوشش دهد.

تن ها را می توان با توجه به رنگ های مختلف خود توسط دو گروه مختلف سیاه و سفید طبقه بندی کرد که در ادامه بحث خواهیم کرد.

توت سفید شاداب هستند شیرین تر بزرگتر و با ذوق تر و استفاده تازه بسیار لذت بخش است، اما از نظر ارزش غذایی و کاربردهای دارویی مشابه هستند، با این حال برخی از متخصصان طب گیاهی معتقدند توت سیاه خواص درمانی بهتری دارد.

توت سفید خشک شده چیست؟ جالب است بدانید که توت سفید رایج ترین نوع در چین است و این توت در تمام فرمول های حاوی این میوه دارویی یک گزینه پیش فرض محسوب می شود در چین توت سفید خشک شده در استانهای ژجیانگ هونان و جیانگ سو کشت می شود.

توت سفید را از فروردین تا خرداد (تقریبا از فروردین تا خرداد) از درخت جمع می کنند و به دو روش خشک می کنند: توت ها را جلوی خورشید خشک کنید یا بعد از بخار دادن کمی توت تازه این کار را انجام دهید.

توت خشک بیضی شکل به طول 2 سانتی متر و قطر حدود 10 میلی متر است، سطح خود را رنگ های مختلف است از جمله بنفش سیاه یا سفید.

میوه توت مانند خوشه ای است که بین 30 تا 60 مغز کوچک و دانه سفید که حاوی روغن است و سرشار از شکر است گیر کرده است به طور کلی بزرگتر از انواع توت ها ضخیم تر از انواع توت ها تیره تر رنگ و غنی تر از شکر بهتر است کیفیت.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم توتس ها به طور کلی به دو دسته سفید و سیاه تقسیم می شوند بسیاری از افراد دوست دارند بدانند کدام نوع درمان دارای خواص درمانی بالاتری است، در واقع از نظر خواص دارویی تفاوت معنی داری بین این دو گونه وجود ندارد.

طب سنتی چینی معتقد است که توت سیاه اثر بهتری بر کلیه و نصف النهار توت سفید در مجرای ریه دارد.

بنابراین توصیه می شود به درمان مشکلات کلیوی و درد توت سیاه کمک کنید، همچنین برای مشکلات ریوی و سرفه مزمن توت سفید باید درمان شود، سپس در مورد فواید و فواید توت خشک برای سلامتی بحث خواهیم کرد.

کالری موجود در توت سفید خشک بسیار کم است بنابراین مصرف این ماده مغذی هیچ تاثیر منفی بر برنامه رژیم غذایی شما نخواهد داشت و در عوض توت سفید به عنوان میان وعده بسیار جالب و متنوع خواهد بود.

توت خشک یک مکمل غذایی غنی از مواد مغذی است و همچنین توت حاوی مقدار زیادی است اب کربوهیدرات ها ویتامین ها کاروتنویدها و میکرو مواد مغذی که می تواند به طور موثر کم خونی را درمان کند، بسیار مهم این واقعیت است که توت خشک یک ماده غذایی مغذی است که می تواند با افزودن به رژیم غذایی به درمان فشار خون بالا یا بیماری های زنان کمک کند.

یکی دیگر از مزایای توت خشک برای سلامت انسان و بهبود زیبایی مو و بازیابی رنگ طبیعی توت خشک علاوه بر داشتن بسیاری از مواد مغذی ضروری بدن حاوی موادی است که برای مو بسیار مفید است و می تواند رشد مو را تحریک کند و در نتیجه به تغییر رنگ موهای خاکستری به سیاه کمک کند.

بری می تواند تقویت و کنترل عملکرد کبد و کلیه کارشناسان چینی بر این باورند که بری باعث یین خوراک و تغذیه خون در مواد مغذی.

همچنین باعث ترشح بزاق یا سایر مایعات بدن می شود بنابراین خشک می شود بنابراین برای رفع تشنگی یا رفع تشنگی ناشی از بیماری ها عالی است دهیدراتاسیون خشکی روده و یبوست.

توت خشک می تواند از تصلب شرایین جلوگیری کند زیرا از رسوراترول غنی است و همچنین یک ضد اکسیداسیون بسیار قوی است که می تواند پراکسیداسیون ال دی ال (کلسترول بد) را مهار کند و از سمیت سلولی ناشی از اکسیداسیون ال دی ال جلوگیری کند و سپس از سلول ها به ویژه در برابر پراکسیداسیون لیپیدی محافظت کند، علاوه بر این رسوراترول همچنین می تواند تجمع پلاکت ها را کاهش دهد و بنابراین از تصلب شرایین جلوگیری می کند.

توت خشک برای سرطان نیز نامیده می شود، دانشمندان ثابت کرده اند که توت خشک حاوی مقادیر زیادی روتین است و معتقدند که مواد معمول می تواند از تشکیل سرطان روده بزرگ جلوگیری کند.

روتین همچنین خون را خنک می کند از دست دادن خون را متوقف می کند سوختگی کبد را برطرف می کند التهاب را کاهش می دهد و ویروس ها را از بین می برد.

بنابراین مصرف منظم توت خشک می تواند کمک به جلوگیری و درمان خونریزی داخل مغزی فشار خون بالا خونریزی شبکیه برونشیت مزمن و غیره

از دیگر مزایای توت خشک برای سلامتی می توان به بهبود طحال و معده و سلامت دستگاه گوارش اشاره کرد.

توت ارزش غذایی خوبی دارد زیرا حاوی اسید تاننیک است اسید چرب اسید مالیک و سایر مواد مغذی که به راحتی می توانند به هضم چربی کمک کنند پروتیین و نشاسته بنابراین نتیجه این است که توت خشک می تواند برای درمان اسهال ناشی از هضم یا بیماری های گوارشی استفاده شود.

مصرف توت خشک بر تنظیم عملکرد کبد و کلیه تاثیر می گذارد و بنابراین می تواند کیفیت زندگی جنسی افراد را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد، به همین ترتیب مصرف توت خشک کمک می کند تا برای درمان اختلال عملکرد جنسی از جمله اختلال نعوظ انزال زودرس ضعف اسپرم و غیره.

به دلیل مزایا و خواص عالی توت خشک توصیه می شود که هر فرد به صورت روزانه یا پنج وعده در هفته از این میوه خشک بسیار جالب و دلپذیر استفاده کند تا از خواص شگفت انگیز خود لذت ببرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *