عرضه عمده توت خشک ممتاز مشهد | قیمت

عرضه عمده توت خشک ممتاز مشهد | قیمت ، توت خشک سفید ممتاز مشهد از بهترین توت های خشک ایران می باشد . قیمت توت خشک ممتاز مشهد در آذر ماه 1402 بین 450 الی 550 هزار تومان می باشد. توت خشک ممتاز مجموعه فدک از مناطق ییلاقی اطراف مشهد مانند : طرقبه ، شاندیز ، ابرده ، جاغرق و … می باشد که اکثریت مردم ایران فقط توت خشک طرقبه را می شناسند در صورتی که توت خشک سایر مناطق مشهد نیز از لحاظ کیفیت تقریبا” فرقی با توت خشک طرقبه ندارند .

 توت خراسان به عنوان بهترین توت خشک شده در کل کشور شناخته شده است. ما بعنوان یک مجموعه فعال در زمینه ی فروش توت خشک بسیار در تلاشیم که انواع توت خشک شده را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شما مشتریان و خریداران قرار دهیم.

عرضه عمده توت خشک ممتاز مشهد | قیمت

قیمت توت خشک سفید مشهدی |اسفند ماه 1401 | گروه فدک

توت خشک ممتاز مشهد یکی از بهترین خشکبار ایرانی به شمار می آید که بسیار مورد توجه خریداران داخلی و خارجی است. توت خشک ارزش غذایی و خواص فراوانی دارد.

درخرید آنلاین توت خشک باید دقت کنید تا محصول سالم به دست شما برسد. رنگ توت، شکل کشیده آن ، کیفیت و تازکی، خیلی خشک و شکننده نباشد و حشره نداشته باشد به دلیل رطوبت و گرما در پلاستیک ، این ها نشانه توت با کیفیت است.

فروش توت خشک و قیمت آن به نوع این محصول بستگی دارد. توت خشک (مشهدی ) بیش ترین فروش و سهم را در بازار خرید و فروش دارد. همچنین توت خشک سفید در شهر های مختلفی مثل بیرجند ، کردستان، یزد، قم، اصفهان و … تولید می شود ولی نوع مشهدی آن معروف تر است و با کیفیت های مختلفی در بازار عرضه می شود.

 به دلیل مواد مغذی و ویتامین های موجود در توت خشک می‌توانید آن را در سبد غذایی خود یا رژیم لاغری قرار دهید . طبع توت خشک و گرم است و مصرف به‌ اندازه آن برای همه مزاج‌ها مفید و خوب است . ولی مادران باردار و افراد با مزاج خیلی گرم مقدار کمی استفاده کنند.

فروشگاه توت خشک ممتاز مشهد:

مجموعه ما توت خشک سفید را در همه فصول با حفظ کیفیت و قیمت مناسب  و با درجه کیفی دلخواه مشتری عرضه می کند . 

برای این که بتوانید با خیال راحتتر خرید عمده خود را از مجموعه ما انجام دهید ، از پیج کاری ما به آدرس toot_torghabe@ دیدن کنید . هایلایت های ارسالی ، واریزی و رضایت مشتریان در پیج ، نشانگر صداقت ما در کارمان می باشد . 

ثبت سفارش اینترنتی و تلفنی توت خشک از مزایایی برخودار است که از مهم ترین آن ها : جلوگیری از هدر رفتن زمان، پیش گیری از صرف هزینه ای اضافه ، خربد بار مرغوب و دست اول ، داشتن تامین کننده دائمی در طول سال می باشد.

فروشگاه توت خشک ممتاز مشهد:

 

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر، ثبت سفارش و استعلام قیمت به روز محصول با کارشناسان ما در مجموعه فدک در ارتباط باشید.

 

 

لینک های مفید برای شما :

نمایندگی صادرات توت خشک مشهد و طرقبه

توت خشک ممتاز | عمده + قیمت

قیمت ویژه توت خشک صادراتی مشهد | عمده

فواید توت سفید خشک | بازرگانی فدک

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *