پخش مستقیم توت سفید خشک

توت خشک مرغوب یکی از فراوری های توت می باشد که به دلیل خاصیت بی نظیر خود با خشک کردن آن این املاح و مواد مقوی به صورت طولانی مدت در آن حفظ شده و حتی باعث بیشتر شدن آن می شود، از این رو کارشناسان تغذیه به مصرف توت خشک، توصیه اکید کرده اند. پس با توجه به مصرف بالای آن تولید و توزیع کنندگان درصدد پاسخ به این نیاز بازار هستند، در این بین باید خاطر نشان کرد توت خشک سیاه درجه یک، از جمله توت خشک قرار گرفته در رده های نمونه می باشد.

عرضه مستقیم توت خشک مرغوب

افزایش قوای جنسی با خوردن توت خشک

افزایش قوای جنسی با خوردن توت خشکتوت خشک سفید به دلیل انرژی بالا همواره برای ورزشکاران توصیه می شود تا انرژی مورد نیاز آنها از طریق تغذیه سالم تامین گردد، در ادامه به برخی فواید توت خشک و ارزش غذایی آن می پردازیم:

  • توت خشک از قدیم نیز به عنوان افزایش دهنده قوای جنسی در مردان و همچنین به عنوان مواد غذایی حاوی فیتو استروژن برای بیماری زنانه توصیه می شده است.
  • آمینو اسید موجود درتوت خشک یک فاکتور مهم در ترمیم پوست آسیب دیده است وبرای افرادی که دچار خراش پوستی و التهابات در اثر ضربات مکرر می شود ، توصیه میگردد در رژیم غذایی خود این ماده مغذی را بگنجانند.
  • فیبر بالای توت خشک سیاه باعث عملکرد بهتر دستگاه گوارش از جمله روده و معده می شود و برای بیماران مبتلا به اختلال هضم و یبوست که بیشتر برای ورزشکارانی که آب بدن خود را از دست می دهند اتفاق می افتد، گزینه ی مناسبی می باشد.
  • توت خشک ارگانیک دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان که مانع آسیب رساندن به سلول‌های بدن،می‌شود ودرنتیجه موجب جوانسازی آن میگردد.یکی دیگر از فواید آنتی اکسیدان، تقویت سیستم ایمنی بدن است که یکی از ضرورت ها برای تقویت بدن ورزشکاران است.
  • توت خشک به عنوان سیر کننده ودر عین حال انرژی بالا شناخته می شود و برای ورزشکارانی که تناسب اندام برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است، گزینه مناسبی می باشد.توت خشک دارای مقدار قابل توجهی مواد معدنی چون سدیم و پتاسیم است، که تقش مهمی در تنظیم فشار خون بدن دارد.
  • توت خشک همواره به عنوان مقابله با پوکی استخوان وداشتن دندانهای سالم شناخته می شود زیرا هر صد گرم توت خشک دارای ۵۰ul کلسیم می باشد. ویتامین C یکی از آنتی اکسیدانی های می باشد که که برای تقویت سیستم ایمنی، داشتن پوست سالم و دارای بسیاری از فواید دیگر است که به وفور در توت خشک وجود دارد.

آشنایی با مواد مغذی توت خشک

آشنایی با مواد مغذی توت خشکانواع توت خشک از مواد مغذی زیادی برخوردار است که این مواد و املاح تاثیر مستقیم بر سلامت مصرف کنندگان دارد از جمله املاح و مواد مغذی موجود در توت خشک، پتاسیم، منیزیم، ویتامین C، ویتامینB6، کلسیم، سدیم، آهن می باشد.

توت خشک طبیعی از توت سفید به دست می آید که بعد از برداشت محصول آن را به روش های مختلف خشک می کنند که این روش ها می تواند سنتی یا صنعتی باشند که در ادامه به هرکدام از آنها پرداخته می شود:

روش سنتی خشک کردن: در این روش که با عنوان توت خشک آفتابی از آن یاد می شود، توت ها در مقابل آفتاب خشک می شوند، در این بین نیز باید خاطر نشان کرد در روش سنتی نیز باید تمام مراحل به صورت بهداشتی انجام گیرد، یعنی محل خشک شدن، پارچه های پهن شده زیر توت ها باید کاملا تمیز و بهداشتی باشد، در این روش باید میزان خشک شدن توت ها به صورت دوره ای کاملا بررسی شود تا درصد خشک بودن آن کاملا مطلوب باشد زیرا زیاد یا کم خشک شدن توت ها خود یک امتیاز منفی برای آن است.

روش صنعتی خشک کردن: این روش نیز از جمله روش های مرسوم می باشد که هم از نظر بهداشتی مطلوب تر است و هم از نظر زمانبر بودن خشک شدن توت ها در روش سنتی ، بسیار سریع تر می باشد، در این روش با استفاده از دستگاه های مخصوص، توت ها در توری های معین قرار می گیرند و بعد از کار کردن فن های حرارتی، بعد از چند ساعت چندین کیلو توت خشک به دست می آید.

قیمت خرید توت خشک مرغوب

قیمت خرید توت خشک مرغوبکیفیت در مواد غذایی حرف اول را می زند که این مسئله در مورد توت سیاه خشک نیز صدق می کند، در ادامه به چند مورد از نکات کلیدی که نشان دهنده ی کیفیت توت خشک است، می پردازیم: اولین مسئله در تولید توت خشک با کیفیت، خشک کردن آن به صورت آفتابی و بدون مواد مضر شیمیایی می باشد که نشان دهنده ی ارگانیک وسالم بودن توت خشک ها می باشد.

توت خشک ها باید از توت شیرین و کاملا رسیده به دست آیند تا آن طعم مطلوب را داشته باشند. میزان رطوبت توت خشک ها، بعد از خشک شدن باید به میزان استاندارد یعنی تنها هیجده درصد رطوبت باشد. تولید توت خشک، باید در محیط بهداشتی باشد، تا از داشتن گرد و غبار و دیگر آلودگی ها به روی آنها جلو گیری شود.

همان طور که می دانید خرید مستقیم مواد غذایی از بخش تولید کننده یک مزیت اساسی برای خریدار دارد و آن قیمت مناسب آن می باشد که تنها دلیل آن حذف واسطه ها می باشد که بدون شک بی تاثیر بر قیمت کالا نیست، این مرکز نیز از جمله بخش تولید و فروش توت خشک می باشد که به صورت مستقیم تمام محصولات خود را عرضه می نماید.

فروشندگان عمده انواع توت خشک مرغوب

فروشندگان عمده انواع توت خشک مرغوباین مرکز یکی از فروشگاه های در توزیع و عرضه توت خشک در سراسر کشور، با بهترین کیفیت می باشد. یکی از اصلی ترین مقوله در امر صادرات توت خشک بدون شک کیفیت و بهداشتی بودن محصول می باشد که این امر در مواد غذایی دو چندان میشود زیرا بهداشت مواد غذایی موضوع گسترده ای است که عمدتاً روشهای تولید، آماده سازی و نگهداری موادغذایی را به منظور حفظ کیفیت و مرغوبیت آنها مورد بحث و بررسی قرارمی دهد.

به طور کلی فروشندگان توت خشک و یا بطور کلی مواد غذایی باید به کیفیت و بهداشت و قیمت توت خشک خود توجه ویژه کنند، که سه اصل هم می باشد، ازاین رو این مرکز سعی دارد با استفاده از بهترین دستگاه ها در امر بسته بندی و شستشو و خشک کردن توت ها به امر توجه ویژه ای کند تا علاوه بر قرار گرفتن در رده صادر کنندگان نمونه، رضایت حداکثری مشتری را نیز جلب کند. این بازرگانی با هدف توزیع توت خشک عمده با حذف واسطه ها و دلالان بازار سعی در صرفه جویی در هزینه و زمان خریدار گرامی می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *