عرضه کلی توت خشک سفید صادراتی

توت خشک درجه یک از جمله تنقلات پرطرفدار می باشد که ایرانیان از زمان قدیم برای نگهداری توت به مدت زمان طولانی آن را خوش می نموده اند امروزه کشورهای زیادی نیستند و با استفاده از توت خشک عمده ایرانی دارد این سایت مرکز عرضه کلی توت خشک سفید صادراتی با کیفیت بسیار عالی میباشد و مشتریان داخلی و خارجی می توان مستقیماً توت خشک ارگانیک را با اطمینان کافی از کیفیت عالی آن را تهیه کنند و خواص دارویی و درمانی زیادی در و آهن فراوان آن باعث شده که پزشکان استفاده از این محصول را برای تمامی گروه های سنی توصیه نمایند با ما همراه باشید.

عرضه کلی توت خشک سفید صادراتی

تجهیزات لازم برای تولید توت خشک سفید

تجهیزات لازم برای تولید توت خشک سفیدانواع توت خشک به روش سنتی و همچنین صنعتی تولید می‌شود که تقریبا می‌توان گفت که روش تولید توت خشک به روش سنتی قدمتی بسیار دیرینه دارد.

توت خشک سنتی

آسان ترین و راحت ترین روش برای تهیه توت خشک به روش سنتی می باشد اما این محصولات را در اواخر بهار تولید می نمایند که وفور توت بسیار بالا می باشد از آنجایی که در ایران درختان توت زیادی وجود دارد بنابراین فروش توت خشک ایرانی نیز مورد استقبال قرار گرفته و پس از تولید این محصول آن را مستقیماً نیز ارائه می‌دهند.

برای تولید توت خشک ابتدا باید بهترین و مرغوبترین نوع توت را تهیه نمایید این موضوع را در نظر داشته باشید که پس از خشک شدن میزان توت بسیار کاهش یافته زیرا آب اضافی آن گرفته می‌شود بنابراین برای تهیه یک کیلو توت خشک حداقل باید سه کیلو خود را تهیه نمایید.

توت فرنگی ضد یبوست مانند بسیاری از دیگر خشکبار مملو از مواد مغذی مفید است و دارای خواص درمانی متعدد می باشد.

توت را به مدت دو روز در روی پارچه تمیز در برابر حرارت مستقیم آفتاب قرار دهید که آب اضافی آن گرفته شود البته مناطقی که میزان گرما بسیار شدید می باشد می توانید از توری نازک برای جلوگیری از سفتی و همچنین تغییر رنگ توت استفاده کنید.

توت خشک صنعتی

با پیشرفت امروزه بیشتر افراد خود را به روش صنعتی تولید می نماید که این محصولات را می توانید در منزل نیز تولید کنید زیرا کارخانه ها و شرکت های زیادی اقدام به تولید دستگاه صنعتی خشک کن کوچک نموده اند که شما می توانید به راحتی در کمترین زمان ممکن را در دستگاه قرار دهید و در کمتر از نیم ساعت توت خشک تولید می شود.

به طور کلی شرکت های داخلی برای تامین نیاز بازار داخلی توت را به صورت انبوه تولید می کند و امروزه توانسته با استفاده از دستگاه های صنعتی نوین و جدید بدون استفاده از نیروی دست بهترین نوع توت را تولید نمایید که کیفیت بالایی دارد مهم‌ترین ویژگی توت خشک صنعتی رنگ سفید و همچنین بافت بسیار لطیف آن می باشد که تمامی گروه های سنی از جمله کودکان و سالمندان نیز می توانند به راحتی این محصول را مصرف نمایند.

مزایای استفاده از توت خشک سفید صادراتی

مزایای استفاده از توت خشک سفید صادراتیتوت خشک منبع بسیار خوبی از انواع مواد مغذی می باشد که پزشکان جدید و نوین نیز مصرف ماده غذایی را برای گروه های سنی مختلف از جمله ورزشکاران و همچنین کودکان در حال رشد توصیه نموده است.

افزایش میزان کلسیم

توت سفید خشک منبع خوبی از کلسیم و منیزیم می‌باشد که این دو ماده در کنار یکدیگر باعث افزایش میزان تراکم و استحکام بافت استخوان می‌شود و از ابتلا به بیماری پوکی استخوان نیز جلوگیری می کند هرچه استحکام استخوان ها بیشتر باشد بنابراین افراد می توانند به راحتی حرکت های ورزشی را انجام بدهد از اینرو بیشتر پزشکان مصرف توت خشک را برای ورزشکاران در طول روز توصیه نموده است.

افزایش قدرت سیستم دفاعی

مصرف توت سفید به دلیل داشتن انواع ویتامین‌های مختلف از جمله ویتامین c و همچنین ویتامین سی باعث تقویت سیستم دفاعی بدن می‌شود و از ابتلا به بیماری‌های مختلف نیز جلوگیری می نماید از آنجا که افزایش قدرت سیستم دفاعی برای گروه‌های پرخطر از جمله سالمندان کودکان و زنان باردار اهمیت زیادی دارد بنابراین حتماً باید این ماده غذایی را در برنامه غذایی خود قرار دهید و کافی است روزانه از ۱۰ الی ۱۵ عدد توت خشک استفاده کنید تا از ابتلا به بیماری‌های ثانوبه جلوگیری شود.

درمان بیماری یبوست

استفاده از توت خشک تاثیر بسیار عالی و تقویت عملکرد دستگاه روده و همچنین تنظیم میزان ترشح آنزیم معده دارد و از این طریق باعث جلوگیری از ابتلا به بیماری یبوست می شود همچنین افرادی که مبتلا به بیماری یبوست می باشند می توانند بعد از غذا از چند عدد توت خشک استفاده کنند.

توزیع عمده توت خشک سفید صادراتی

توزیع عمده توت خشک سفید صادراتیما برای توزیع عمده توت خشک صادرات این محصولات را به صورت انبوه درون سالن های سرپوشیده عاری از هرگونه گرد و غبار و همچنین حشرات موذی تولید می نماید کیفیت توپ‌های ایرانی بسیار بالا بوده و سبب شده که توت خشک تولید شده نیز سایز درشت و کیفیت بالایی داشته باشد و پس از تامین نیاز بازار داخلی مازاد آن را به کشورهای دیگر نیز صادر می نماید تقریبا می توان گفت که در چندین سال اخیر توانسته مشتریان زیادی را در منطقه خلیج فارس جذب نماییم.

منطقه خلیج فارس و رطوبت هوا بسیار بالا بوده و همچنین به دلیل نبود توت تازه بیشتر کشور آن تمایل به خرید و استفاده از توت ایرانی را دارند که با اقدام به توزیع محصول به صورت مستقیم نموده ایم تا هیچگونه واسطه میان تولیدکننده و مصرف‌کننده وجود نداشته باشد و شما بتوانید این محصولات را با قیمتی مقرون به صرفه تر از نظر اقتصادی تهیه نمایید.

میوه خشک ایوب در بسته بندی های بسیار متنوع تولید شده و مشتریان می توانند با سلیقه و بودجه خود آن را انتخاب نمایند.

قطعاً شما نیز با یک بار استفاده و مصرف توت صادراتی ایرانی جزء مشتریان همیشگی و دائمی آن خواهیم بود و از خرید خود رضایت کامل را خواهید داشت با تمامی محصولات خود را با اطمینان کافی است کیفیت عالی و همچنین بهداشتی بودن ارائه می‌دهیم و این مجموعه نیز دارای تاییدیه وزارت بهداشت میباشد.

پخش کننده انواع توت خشک سفید صادراتی

پخش کننده انواع توت خشک سفید صادراتیکننده انواع توت خشک سفید صادراتی برای دسترسی آسان تمامی مشتریان این محصولات را به صورت مستقیم ارائه می‌دهد ما با گذشت چندین سال توانسته مشتریان زیادی را جذب نماید و برای دسترسی آسان تر و جذب رضایت مشتریان نیز اقدام به ایجاد فروشگاه مرکزی نموده ایم بنابراین پخش محصول به صورت گسترده و با کیفیت عالی می باشد.

بیشتر مشتریان تمایل به تهیه و استفاده از تو طفل را دارند و ما نیز برای قیمت توت خشک این محصولات را به صورت عمده و فله ارائه می‌دهیم زیرا بسته‌بندی نمودن توت باعث افزایش قیمت این محصول می شود.

شما می توانید برای تهیه و خرید این محصول با شماره های زیر تماس بگیرید و بهترین نوع خود را مستقیم از مرکز پخش کننده تهیه نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *