توزیع کننده توت خشک ارگانیک ۱۰ کیلویی

توزیع کننده توت خشک ارگانیک ۱۰ کیلویی


توزیع کننده توت خشک ارگانیک ۱۰ کیلویی ، یکی از انواع خشکبار محسوب می گردد که در کشورمان تولید می شود و استقبال بسیار خوبی نیز دارد، توت خشک تمیز را هم به صورت بسته بندی و هم به صورت عمده می توان تهیه کرد، مجموعه فدک، در زمینه عرضه توت خشک به شکلی کاملا بهداشتی و با رعایت اصول استاندارد فعالیت دارد. شما می توانید محصول مورد نیاز خود را با نازل ترین قیمت از ما خریداری کنید، برای ارتباط با کارشناسان و ثبت سفارش با ما در تماس باشید.

مجموعه بازرگانی فدک انواع توت خشک سفید مشهدی را با درجه بندی کیفی متفاوت و بنا به نیاز مشتریان عزیز ارائه میکند. برای اطمینان خاطر بیشتر میتوانید ویدیوی زیر که اماده سازی و بارگیری سفارش یکی از خریداران برای صادرات می باشد را ببینید.

قیمت توت خشک سفید مشهدی | بهمن ماه 1401 | گروه فدک

توت خشک ارگانیک مناسب برای تصفیه خون:

یکی از مهم ترین تاثیراتی که توت خشک بر بدن می گذارد پاک کنندگی خون است، این محصول مفید جزو پرطرفدارترین خشکبار ها است و به دلیل منابع مغذی که در این خشکبار محبوب وجود دارد توصیه می شود به استفاده از آن خصوصا در وعده های غذایی توجه بیشتری شود. سرشار از فسفر، آهن، روی، منیزیم، کلسیم و مس می باشد، مصرف آن در پاک کنندگی خون تاثیر به سزایی دارد.

توزیع کننده توت خشک ارگانیک ۱۰ کیلویی
توزیع کننده توت خشک ارگانیک ۱۰ کیلویی

افرادی که قند خون دارند برای پرهیز از مصرف قند و شکر ترجیح می دهند که در کنار چای خود توت مصرف کنند، این نوع خشکبار مناسب برای استفاده بانوان در دوران بارداری می باشد زیرا آن در تقویت عضلات رحم و پاک کنندگی خون مناسب است، توت خشک منبع سرشاری از آنتی اکسیدان و همچنین منبع مناسبی برای دریافت انرژی و جبران انرژی های از دست رفته روزانه است.

از دیگر فواید مصرف توت خشک می توان به تقویت عملکرد مغز، ترمیم حافظه آسیب دیده، درمان و کنترل انواع کم خونی ها، درمان بیماری های پوستی، درمان کهیر، درمان بیماری های دستگاه گوارشی و روده بزرگ، متعادل نگه داشتن وزن بدن، درمان و کنترل صرع، جلوگیری از عفونت ادراری، درمان سوزش سردل، سلامت دهان و دندان، درمان خشکی پوست، درمان زگیل پوستی، رشد مو و تقویت سیستم ایمنی اشاره کرد.

تولید کنندگان توت خشک ارگانیک کاملا بهداشتی:

از آنجایی که محصولات به صورت عمده ریسک خرید بالاتری دارند، باید همواره به کیفیت و برند ارائه دهنده آنها توجه شود. همان طور که گفته شد تهیه توت درجه یک را می توان به صورت فله ای یا بسته بندی از مجموعه بازرگانی فدک انجام داد.

صادرات توت بسیار رونق داشته و ارز آوری خوبی نیز دارد و به همین دلیل برخی از تولیدکننده های توت شروع به فرآوری آن کرده و محصول را وارد بازار کردند. مجموعه ما توانسته به یکی از بهترین مراکز پخش انواع توت خشک مشهد و طرقبه تبدیل شود.

یکی دیگر از روش های موثر و مناسبی که مجموعه فدک برای سفارش توت خشک سفید عمده فراهم آورده است ثبت سفارش به صورت اینترنتی و تلفنی می باشد که افراد در هر کجا که باشند می توانند به راحتی از راه دور، توت خشک مورد نظر خود را در مقادیر عمده ثبت و سفارش نمایند و از آن به نحو احسن بهره مند شوند.

 

قیمت توت خشک بهمن ماه 1401 مشهد 

توت خشک لوکس کیلویی 550 هزار تومان

توت خشک ممتاز کیلوی 450 و 500 هزار تومان

توت خشک درجه یک کیلویی 350 و 400 هزار تومان

توت خشک درجه دو کیلویی 120 و 170 و 210 هزار تومان

توت خشک درجه سه کیلویی 70 و 90 هزار تومان

توت خشک مخصوص شیره کیلویی 25 هزار تومان

همان طور که گفته شد این توت ها در بسته بندی های کاملا استاندارد توسط شرکت فدک در سرتاسر کشور ارائه می شود به همین دلیل تهیه ی آن ها از هر نقطه ای به راحتی امکان پذیر می باشد همچنین قیمت کلی توت سیاه خشک شده نسبت به کیفیت و طعم منحصر به فرد این محصول مناسب بوده و امکان خرید آن برای همه ی مشتریان وجود دارد.

لینک های مفید:

بازار عرضه توت خشک سفید صادراتی

فروشندگان انواع توت خشک سفید صادراتی

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *