توت خشک شده یکی از انواع و اقسام محصولات خوراکی بسیار پرمصرف و محبوبی است که ما ایرانیان از سال های دور در کنار چای مورد استفاده قرار می دادیم یا به عنوان میان وعده مصرف می کردیم، شرکت های فروشنده معتبر و بزرگ توت خشک 1کیلویی این محصول را به صورت بسته بندی شده کارخانه ای و در حجم بسیار زیادی در سطح کشور ما توزیع می کنند و با نرخ مناسبی به فروش می رسانند.

فروشنده معتبر توت خشک 1کیلویی

بهترین بسته بندی برای توت خشک

بهترین بسته بندی برای توت خشک مردم ایران زمین همواره به خشک و فراوری کردن انواع و اقسام میوه ها وسبزیجات مختلف برای نگه داری آن ها در تمام فصول سال و بهره گیری از خواص این محصولات علاقه زیادی داشتند و به همین دلیل خشکبار مختلف در کشور ما در بین مردم محبوبیت خیلی زیادی دارند و به صورت گسترده ای استفاده می شوند.

اما مساله خیلی مهمی که در مورد حفظ و نگهداری مناسب و صحیح این محصولات و عرضه و فروش درست آن ها در بازار های پخش وجود دارد، نحوه بسته بندی کردن آن ها است که می تواند به صورت مستقیم و گسترده بر روی کیفیت، ماندگاری، طعم و طاهر آن ها تاثیر بگذارد و از این حیث اهمیت دارد.

با توجه به همین نکته و با در نظر گرفتن ارزش ریالی خیلی زیادی که خشکبار مختلف مانند توت خشک دارند و همچنین سخت و پر زحمت بودن پروسه تولید و فراوری آن ها، لازم است که ما به ارائه توضیحاتی در خصوص بسته بندی صحیح این محصولات بپردازیم و از شما هم دعوت می کنیم که با ما همراه باشید:

  • اول از همه باید بدانید که یک بسته بندی صحیح برای چنین محصولاتی باید طوری باشد که کاملا جلوی ورود رطوبت، آب و حتی بخار آب را نیز به داخل آن ها بگیرد و بر این اساس استفاده کردن از پلاستیک های مقاوم و چند لایه برای این کار می تواند یک انتخاب صحیح و هوشمندانه باشد.
  • در وهله بعدی باید این محصولات به طریقی بسته بندی شوند که هم از تابش شدید و مستقیم نور خورشید در امان بمانند تا فاسد نشوند و هم اینکه مصرف کننده ها بتوانند محتویات این بسته ها را مورد بررسی قرار دهند، پس بهتر است یک قسمت از بسته ها شفاف و بقیه مات باشد.
  • درب بسته ها باید کاملا پلمپ شود و بسته بندی ها نیز باید حالت خلاء و بدون هوا داشته باشند، چون هوا می تواند تاثیر زیادی بر روی فساد سریع این محصولات داشته باشد و از این رو بسته های وکیوم شده برای توت خشک توصیه می شوند.

دانستنی های جالب درباره توت سفید خشک

دانستنی های جالب درباره توت سفید خشک مردم ایران همواره از انواع توت خشک سفید یا سیاه به عنوان یک ماده غذایی پر مصرف در داخل آجیل، تنقلات و میان وعده های خود استفاده می کردند و این محصول جایگاه ویژه ای در سبد غذایی مردم ما داشته است، اما متاسفانه امروزه کم کم به فراموشی سپرده می شود، پس ما لازم می دانیم که برخی از خاصیت های توت خشک سفید را خدمت شما عرض کنیم و شما را به مصرف آن تشویق نماییم:

  • این محصول غذایی طبیعی و بکر دارای مقدار زیادی فیبر در بافت خود بوده و خاصیت ملینی نیز دارد، پس باعث می شود که عملکرد دستگاه گوارش انسان بهبود یابد و عملیات هضم و دفع خیلی راحت تر و سریع تر صورت گیرد و افراد از یبوست در امان بمانند.
  • توت خشک منبع غنی از آهن است و به این ترتیب خوردن چند عدد از آن در طی روز به افزایش خون سازی در بدن کمک کرده و از ابتلا پیدا کردن به بیماری کم خونی جلوگیری به عمل می آورد.
  • این محصول دارای مقدار زیادی ویتامین ث است و این ویتامین با تقویت کردن سیستم ایمنی بدن، افراد را در برابر بیماری های ویروسی ایمن می سازد.
  • توت خشک دارای خواص آنتی اکسیدانی است و در نتیجه موجب سلامتی قلب و عروق شده و از انسداد رگ های خونی جلوگیری به عمل می آورد، پس افراد را در برابر حملات قلبی هم ایمن می سازد.
  • یکی دیگر از خواص این محصول غذایی جلوگیری کردن از بیماری سرطان می باشد.

مرکز صادرات انواع توت خشک 1کیلویی

مرکز صادرات انواع توت خشک 1کیلویی مرکز اصلی فعال در زمینه تجارت بین المللی، به امر صادرات کردن توت خشک درجه یک تولید شده در کشور ما که در بسته بندی های 1کیلویی جای گرفته اند به سایر کشور های دنیا از جمله همسایه های ایران می پردازد و با این کار به توسعه اقتصادی ما کمک خواهد کرد.

تولید کننده ها تلاش می کنند توت خشک یکدست، سورت شده و کاملا تمیزی را تولید کرده و به صورت مناسبی بسته بندی نمایند تا این محصولات در داخل این بازار ها مورد توجه و پسند مصرف کننده ها قرار بگیرند و به خوبی به فروش برسند، در نتیجه این محصولات در رتبه بالایی از نظر کیفی قرار دارند.

مصرف کننده های داخلی کشور ما هم می توانند برای خرید این توت خشک سالم صادراتی از راه های مختلفی اقدام کنند و محصول مورد نظر را با نرخ گران تری تهیه نمایند، که مسلما ارزش پرداخت کردن این هزینه را خواهد داشت، پس انواع توت خشک ایرانی در بازار های مصرف سایر کشور ها نیز عرضه می شوند و وارد سفره های مردم این مناطق می گردند و نام کشور ما را پر آوازه می نمایند.

شرکت عرضه مستقیم توت خشک 1کیلویی

شرکت عرضه مستقیم توت خشک 1کیلویی فروشگاه ها و شرکت هایی که به عنوان نمایندگی ها و واسطه های تولید کننده ها در کشور ما فعالیت می کنند تا محصولات آن ها را در داخل بازار های مصرف عرضه کرده و به فروش برسانند، فروشنده های مستقیم این محصولات هستند که موجب از میان برداشته شدن تمامی واسطه ها می شوند.

خرید توت خشک 1کیلویی از طریق این مراکز فروش می تواند با قیمت خیلی کمتری صورت بگیرد، چون تا حد زیادی از ارزش افزوده دریافتی آن ها برای عرضه محصول مورد نظر کاسته می شود و این مساله به نفع تولید کننده ها و مصرف کننده ها خواهد بود، چون هم موجب رونق بیشتر بازار خرید و فروش این محصول می شود و هم قدرت خرید مردم را بالاتر می برد و از هزینه های آن ها کم می کند و در نهایت سفره های مردم ما را رنگین تر می سازد، با توجه به این موضوع ما به تمام هم میهنان عزیزمان توصیه می کنیم که تا حد امکان از طریق این شرکت ها برای خرید توت خشک اقدام کنند تا بتوانند در مخارج خود صرفه جویی نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *