فروشگاه مرکزی توت خشک سفید عمده

تمام قسمت های یک درخت توت نظیر برگ، میوه و صمغ و شیره و جوانه آن خواص درمانی دارد. درخت توت انواع مختلفی دارد که با رنگ های متفاوت میوه شناخته می شود. توت سفید یکی از آن ها می باشد که هم به صورت تازه در فصل تابستان و هم به عنوان خشکبار شیرین و مغذی در تمام فصول سال مصرف می شود. در این مطلب قصد داریم به بررسی خواص توت و فروشگاه مرکزی پخش انواع توت خشک سفید عمده بپردازیم.
فروشگاه مرکزی توت خشک سفید عمده

مواد معدنی موجود در توت خشک سفید تازه

مواد معدنی موجود در توت خشک سفید تازهتوت تازه دارای قند کمتری نسبت به نوع خشک آن است. با این حال با خشک کردن آن به روش درست بیشتر خواص مفید آن حفظ خواهد شد. توت خشک تازه انواع ویتامین ها و معدنی مغذی را دارا می باشد که هر یک به نوعی در بهبود و سلامتی انسان مفید است. این خشکبار بسیار انرژی زا و مقوی است.

فیبر موجود در توت خشک باعث کاهش کلسترول خون و در نتیجه جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی می گردد. فیبر هم چنین با پر کردن حجم معده احساس سیری به وجود می آورد و باعث کاهش میل به غذا خوردن می شود. پس با وجود پرکالری بودن و شیرین بودن جاق کننده نیست. فیبر توت سفید به هضم غذا کمک و حرکات روده را منظم و در نتیجه از یبوست جلوگیری می نماید.

آنتوسیانید آنتی اکسیدانی است که درون توت خشک وجود دارد که علاوه بر کاهش کلسترول نقش موثری در پیشگیری از سرطان
و حذف رادیکال های آزاد ناشی از واکنش های سلولی دارد و مانع از ایجاد چین و چروک می گردد. در واقع خاصیت ضدپیری دارد.

ماده ای به نام روتین که در توت سفید خشک وجود دارد در پیشگیری از سرطان روده موثر است. ویتامین های A و C، چربی های غیر اشباع، تانن، پکتین، کلسیم، فسفر، کارتونیید، رزوراترول، آهن و املاح معدنی در مقادیر مختلف در توت سفید خشک وجود دارد که برای تقویت سیستم ایمنی بدن، تصفیه و تقویت خون، درمان کم خونی ناشی از فقر آهن، درمان سرفه و سرما خوردگی و بیماری های ریوی، تقویت کبد، استحکام استخوان ها و لثه و کاهش فشار خون در افراد با فشار خون بالا بسیار مفید است.

آنچه باید درباره توت خشک سفید بدانید.

آنچه باید درباره توت خشک سفید بدانید.در طب سنتی توت خشک سفید دارای طبیعت گرم و تر می باشد که تمامی افراد می توانند بدون هیچ عارضه ای از آن به انداز متعادل استفاده کنند اما به گفته بوعلی افراد گرم مزاج بهتر است پس از خوردن توت کمی سکنجبین میل نمایند تا افزایش گرما و رطوبت در آن ها منجر نشود.

بهترین زمان خوردن آن صبح ناشتا است و یا هر هنگامی که معده خالی باشد. در این صورت باعث پاکسازی معده می شود و اخلاط اضافه ای هم چون بلغم و صفرا و سودا به وجود نمی آورد. به صورت غیر ناشتا می توان میل کرد به شرط آن که همراه با غذاهای سنگین نباشد که در این صورت به دلیل دیر هضم شدن موجب نفخ معده می گردد.

مطلب مهم در مورد استفاده از توت خشک سفید برای افراد دیابتی و مبتلا به مرض قند می باشد که توصیه می گردد توت خشک را جایگزین قند کنند به خصوص در هنگام نوشیدن چای. گرچه توت خشک باعث کنترل قند خون می شود اما به این به معنی استفاده بی حد و مرز از این میوه نیست چرا که به دلیل داشتن کالری فراوان باید به اندازه متعادل مصرف گردد.

در طب چینی از توت خشک برای درمان سرما خوردگی و پاکسازی ریه ها استفاده می گردد. امروزه ثابت شده است که این میوه ارزشمند در درمان خونریزی های مغزی و خونریزی شبکیه به خصوص برای افراد با فشار خون بالا موثر است. هم چنین باعث درمان زخم معده و تقویت کبد و افزایش حجم خون می گردد و آرام بخش است. با همه این خواص و فواید خوردن بیش از اندازه آن موجب دل درد و اسهال می گردد.

تولید کننده بهترین توت خشک سفید عمده

تولید کننده بهترین توت خشک سفید عمدهروش تولید توت خشک از توت های تازه بسیار اهمیت دارد. تولید کننده از توت های کاملا سالم، بدون کرم خوردگی و دست چین شده استفاده می نمایند. ابتدا توت ها را می شویند تا گرد و غبار و آلودگی های آن بر طرف گردد. سپس در مقابل آفتاب پهن می کنند تا آب آن گرفته شود. در مرحله ای که توت ها نیمه خشک شدند به سایه منتقل می گردند تا کاملاً خشک گردد. این روش از این جهت مهم است که رنگ سفید توت حفظ می شود و سیاه و قهوه ای نمی گردد.

امروزه روش های خشک کن صنعتی برای تولید توت خشک سفید عمده این مزیت را دارد که توت ها از آلودگی ها و گرد و خاک در امان می مانند و در مدت زمان کمتری، محصول بیشتری تولید می گردد. در گذشته درخت های توت بیشتر برای تولید کرم ابریشم کاشته و بهره برداری می شد. باغ های وسیع توت سفید، به ویژه در مناطق کوهستانی غرب کشور برای تولید توت خشک سفید بهره برداری می گردد. هر چه توت سفید تر باشد مرغوب تر است و به عنوان محصول درجه یک عرضه می گردد.

پخش انواع توت خشک سفید عمده

پخش انواع توت خشک سفید عمدهمراکز پخش عمده خشکبار بهترین توت خشک را عرضه می نمایند. از آن جایی که فروش توت خشک به صورت مستقیم و بی واسطه صورت می گیرد محصول با قیمتی مناسب تر نسبت به خرده فروشی ها به دست مصرف کنند گان می رسد. این مراکز انواع توت خشک با درجه کیفیت های متفاوت لوکس، ممتاز و درجه یک را عرضه می نمایند.

توت خشک سفید درجه یک کاملا درشت و یک دست و سالم و بدون شکستگی است و به روش درست و مناسبی خشک شده اند به همین دلیل رنگ سفید آن به خوبی حفظ شده است. توت خشک سفید به برخی کشورها صادر می گردد. مصرف کنندگان داخلی نیز می تواند به صورت عمده و با قیمت مناسب آن را تهیه نمایند. هم چنین درجات با کیفیت ظاهری پایین تر برای صنایع تولید کیک و شیرینی به صورت عمده به صرفه می باشد.

دسترسی به فروشگاه مرکزی توت خشک سفید از طریق فروشگاه اینترنتی به راحتی امکان پذیر شده است. در این فروشگاه ها توت خشک تازه به صورت فله و یا بسته های مختلف ارائه می گردد. مشتریان می توانند با ثبت سفارش، محصول مورد نظر خود را با کیفت مد نظر تهیه نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *