فروش توت خشک مشهد بدون واسطه زیر قیمت بازار | عمده

فروش توت خشک مشهد بدون واسطه زیر قیمت بازار | عمده، توسط مجموعه فدک هر ساله از اوایل تیرماه آغاز میگردد . مشتریان زیادی هستند که اوایل فصل برداشت به علت زیاد بودن، با کیفیت تر و ارزان تر بودن بارهای توت خشک خریدهای تناژ خود را برای بازارهای صادراتی و یا داخل انجام میدهند . مجموعه ما توانایی این را دارد که در زمینه تامین عمده توت خشک و آلو آفتابی طرقبه مشهد با تاجران و شرکت های مواد غذایی همکاری گسترده ای داشته باشد .

 

فروش توت خشک مشهد بدون واسطه زیر قیمت بازار | عمده

 

قیمت توت خشک سفید مشهدی |اسفند ماه 1401 | گروه فدک

توت خشک میوه ای موثر برای تامین انرژی:

برای تامین انرژی می توان از مواد غذایی مختلف استفاده کرد، اما یکی از موثرترین‌ ها در این حوزه توت خشک است، زیرا که در این فرآورده چنین مواد معدنی و ویتامین هایی وجود دارد:

  • کربوهیدرات و قند فراوان
  • مواد معدنی مثل آهن، منیزیم، کلسیم و پتاسیم
  • ویتامین های دی، آ، ث و خانواده بزرگ ب
  • پروتئین، فیبر و چربی

البته در هر گرم از نوع طبیعی چنین محصولاتی 360 کیلو کالری هم وجود دارد که می توان در یک روز به مقدار فراوانی انرژی را به دست آورد؛ ورزشکاران، مادران شیرده و باردار و همینطور کودکان برای این که نیاز بدن خود را برطرف کنند، می توانند به میزان لازم در وعده های مختلف توت خشک را میل کنند.

توت خشک میوه ای موثر برای تامین انرژی:

قیمت ویژه توت خشک مشهد در سال جدید:

در سال 1402 شاهد این هستیم که توت خشک مشهد با نرخ های بالاتری عرضه می گردد، دلیل اصلی را می شود تورمی بیان کرد که در سال های اخیر شاهد آن هستیم، به هر حال با سفارش به موقع می توان قیمت ویژه نوع درجه یک را هم به دست آورد، اما برای چنین منظوری می بایست به مرکزی که توزیع کننده اصلی است، مراجعه نمود. 

بهترین زمان برای خرید توت خشک مشهد با مناسبترین قیمت و کیفیت ، شهریورماه الی آبان ماه هر سال می باشد . هرچقدر به فصل سرما نزدیکتر شویم قیمت بارها گرانتر و مقدار بارهای درجه یک و ممتاز در منطقه کمتر می شود .

بارهایی که در مجموعه ما موجود و آماده ارسال هست به ترتیب کیفیت و قیمت به شرح ذیل می باشد:

توت خشک لوکس ، توت خشک ممتاز ، توت خشک درجه یک ، توت خشک درجه دو ، توت خشک درجه سه و توت خشک ضایعاتی که مخصوص شیره توت می باشد . 

در کل قیمت توت خشک مشهد بر اساس 3 آیتم مهم تعیین می گردد :

  1. رنگ توت
  2. سایزتوت
  3. شهد و شیرینی توت 

قیمت ویژه توت خشک مشهد در سال جدید:

 مراکز انگشت شماری هستن که ازاین محصول  تا آخر سال جهت عرضه به مشتریان داشته باشند ولی مجموعه فدک با توجه به این که بصورت تخصصی روی محصول توت خشک مشهد فعالیت می کند توانسته در همه ایام سال نیاز مشتریان خودش را برآورده نماید .

بسته بندیهای ما بصورت بهداشتی و در کارتنهای 10 کیلویی آماده می شود ضمنا” کلیه بارهایی که برای ارسال آماده می شوند قبل از کارتن شدن الک خواهند شد که یک بار با کیفیت و بدون خاکه و نرمه برای مشتریان عزیز ارسال شود.

* لیست قیمت انواع توت خشک در کیفیت هاو قیمت های مختلف برای مشاهده شما مشتریان عزیز در سایت موجود می باشد .

 

مجموعه ما به دلیل ارائه محصولات با کیفیت و مرغوب و هم چنین توزیع مناسب و مطلوب توت خشک بین بازار، از سطح اعتبار و محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشد چون با افتخار توانسته ایم اعتماد مشتریان زیادی را به خود جلب کنیم.

 

 

لینک های مفید برای شما :

فروشنده توت خشک صادراتی ده کیلویی | عمده 

قیمت توت خشک سفید مشهد و طرقبه عمد

فروش ضمانتی توت خشک درجه یک مشهد

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد رأی: 6

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *