فروش عمده توت سفید خشک

فروش عمده توت سفید خشکفروش عمده توت سفید خشک امروزه توسط خیلی از سایت های تجاری خشکبار در قیمت های متفاوت ، بصورت گسترده ای عرضه می گردد . مدلهای مختلفی از توت خشک سفید در کشور ایران به عمل می آید که یکی از بهترین آنها توت خشک رسمی طرقبه مشهد می باشد . مراکز فروش عمده توت خشک با فعالیت اینترنتی ، خرید و فروش این محصول را راحت کرده است تا همه افراد بتوانند در هر کجا که باشند، این محصول را به راحتی تهیه کنند .

فروش عمده توت سفید خشک

مشخصه های توت سفید خشک صادراتی

مشخصه های توت سفید خشک صادراتی

همانطور که در قسمت قبل گفته شد توت خشک ایران یک محصول صادراتی با کیفیت است. اما در این بخش می خواهیم از مشخصه های توت خشک صادراتی درجه یک صحبت کنیم تا متوجه شویم که چرا توت خشک به عنوان یک محصول تجاری برای صادرات شناخته شده می باشد.

اولاً باید گفت که برای خشک کردن این محصول از روش های مختلفی استفاده می شود ولی بارزترین آن خشک کردن در زیر درختان بوسیله نور خورشید می باشد .

اولین و بارزترین مشخصه های توت خشک صادراتی درجه یک، سایز و رنگ این محصول است.‌ دانه های انتخاب شده همگی درشت و یکدست با رنگ روشن هستند و پس از خشک شدن ظاهر اولیه خود را حفظ می کند و ریز و پژمرده و جمع شده نمی‌ باشند.

از دیگر ویژگی محصول سالم بودن تمامی دانه ها است. چون توت هایی که دارای آفت و زدگی هستند در همان ابتدا جدا می شوند و وارد بسته بندی ها قرار نمی گیرند.

ویژگی دیگر این محصول این است که کاملا سالم و ارگانیک است و در تمامی مراحل تولید تا بسته بندی هیچگونه مواد افزودنی به آن اضافه نمی شود تا مدت ماندگاری آن را زیاد کند. چون این مواد بسیار پرفروش هستند و در مدت زمان کوتاهی فروخته می‌ شوند.

کشورهای زیادی هستن که خواهان خرید این محصول مرغوب از ایران هستند مانند : روسیه ، عراق ، عمان ، ژاپن و … ولی هر کدام از این کشورها با کیفیت های متفاوت سفارش خود را ثبت می نمایند .

برای دیدن نمونه بارهای ارسالی میتوانید از پیج کاری اینستاگرام ما به آدرس toot_torghabe@ دیدن فرمایید و با خیال راحتتر خریدخود را انجام دهید. 

اطلاعاتی درباره قیمت نهایی توت سفید خشک صادراتی

اطلاعاتی درباره قیمت نهایی توت سفید خشک صادراتی

همانطور که در ابتدا گفته شد این محصول به صورت اینترنتی فروخته می‌شود و اگر اطلاعاتی درباره قیمت نهایی توت خشک صادراتی می خواهید فقط کافیست به آدرس درج شده در هر صفحه رجوع کنید و تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید.در این مرکز فروش بسته بندیها در کارتن های 10 کیلویی صورت می گیرد .

در حال حاضر یعنی آذر ماه 1402 قیمت توت خشک صادراتی درجه یک از کیلویی 400 هزار تومان شروع می شود . هرچه کیفیت بار یعنی سایز و رنگ توت خشک بهتر و بالاتر باشد قیمت این محصول گرانتر می شود .

قیمت ها در نوسان هستند اما خوشبختانه این سایت کاملا به روز بوده و آخرین نرخ تغییرات نیز در آن ثبت می شود تا مشتریان بتوانند با خیال راحت خرید خود را انجام دهند.

جهت خرید عمده انواع مختلف توت خشک صادراتی با ما در تماس باشید .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

29 دیدگاه

  • سلام خسته نباشید
    توت خشک یکی از محصولات صادراتی هست که همونطور که گفتین خواص بالایی داره و برای کسانیکه مبتلا به دیابت هستن جایگزین بسیار خوبی برا قند هست چون دارای قند و کربوهیدرات طبیعی هست و این افراد میتونن به راحتی ازش استفاده کنند.
    سوالی که برام پیش اومده این هست که آیا فروش فله ای هم دارید و بخوام مقدار زیادی سفارش بدم در قیمتش چقدر تاثیر خواهد داشت؟؟؟
    همه میدونیم که توت خواص بسیار زیاد و ویتامین های زیادی داره و ارزش غذایی بالایی داره و در کنار اینا خوشمزه هم هست
    امیدوارم افراد و مردم جامعه بجای استفاده از قند و تولیدات مصنوعی از توت خشک استفاده کنند تا سالم تر باشند.
    ممنون از محصول و مطالب مفیدتون

    • سلام جناب ریاحی عزیز
      ممنون از همراهی شما
      فروش به صورت تکی و عمده هم انجام میگیرد همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر شما میتوانید فرم موجود در صفحه اصلی را تکمیل نموده تا همکاران با شما تماس حاصل نمایند.

  • با عرض سلام وادب
    همانطور که گفتین توت خشک یکی از مرغوب ترین محصولات کشورمون به شمار می اید که به کشورای دیگه صادر میشه و به جز خوش خوراک و خوشمزه بودن خاصیت دارویی هم داره که افراد مبتلا به دیابت جایگزین قند کرده واستفاده میکنندبا توجه به خاصیت زیاد وارزش غذایی امیدوارم هم وطنان عزیزبه جای استفاده از قند یا شیرینجات توت خشک رو در لیست غذایی خودشون قرار بدن تا به سلامت خود کمک کنند
    ممنون از مطالب خوبتون با ارزوی موفقیت بیشتر

  • با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما تاجر بزرگ
    واقعا امروزه که فشار خون و چربی و قند افراد بالا رفته استفاده از توت سفید بجای مصارف قندی امری بسیار مفید و سالم و طبیعی خواهد بود که علاوه بر خواصیت شیرینی که دارد میتواند با اون فواید که شما تاجر بزرگ در مقاله هایتان به آن ها اشاره کردید موقر باشد .
    مهمترین چیزی که در خوردن توت سفید افراد با آن مواجه هستند و به چالش کشیده می شوند بحث نظافت و بهداشت این ماده غذای مفید است که شما این امر مهم را برای تمامی مشتریان آسان نموده اید.

  • باسلام و وقت بخیر ، توت خشک به جز اینکه خواص زیادی داره طرفدارهای زیادی هم داره مخصوصا برای افرادی که دیابت دارن جایگزین خوبی به جای قند هست

  • توت خشک واقعا عالیه برای همه مخصوصا کسانی که از قند و شکر نمیتونن استفاده کنن .ممنون برای این توت خشک های مرغوب

  • سلام وقت بخیر
    امروزه با بالا رفتن آمار بیماران فشار خونی ،قند خونی و همینطور چربی خونی واقعا باید به جای قند های صنعتی مضر از این توت های سفید و مقوی استفاده کرد.
    خسته نباشید

  • سلام و عرض ادب
    وقت شما بخیر و شادی
    امروزه مصرف سرانه ی قند و شکر میان افراد جامعه افزایش پیدا کرده است.
    مردم باید به اصلاح رژیم غذایی خوب بپردازند تا سلامتی آنها به خطر نیوفتد.
    با عنوان مثال باید قند های طبیعی رو جایگزین قند مصنوعی کنند. یک انتخاب عالی به عنوان جایگزین قند کنار چای می تواند توت خشک باشد.
    توت خشک از خواص بالایی برخوردار است و برای حفظ سلامتی می تواند موثر باشد.
    تشکر از شما که توت خشک صادراتی با کیفیت رو عرضه می کنید.
    نکته ی خوبی که اشاره کردید این بود که محصولات شما مواد افزودنی ندارند و بسیار سالم و مورد اعتماد هستند.
    تشکر از شما برای مطالب مفیدتون.

  • سلام خسته نباشید توت سفید یکی از تنقلات لذیذ هستش و اینکه سرشار از مواد مغذی هستش و خواصی از جمله ضد سرطان پاکسازی کبد تصفیه خون و… را داراست
    من دخترم خیلی دوست داره و بخاطر همین دنبال سایتی بودم که مرغوب ترین کیفیت داشته باشه تا ایکه با سایت شما اشنا شدم مرسی از محصولات خوبتون

  • با سلام
    ما خودمان چند تا باغ درخ توت در ساوجبلاغ داریم، و این محصول خوشمزه را خشک می کنیم ، و توت خشک با قیمت بالاتری به فروش میرسد تا توت خیس.و در استان البرز و تهران توت ولیان معروفیت خاص خودش را دارد. پیشنهاد بنده به شما میل کردن این محصول خشمزه با نوشیندی گرم (چای)، ودر فصل پاییز و زمستان (فصل سرد) خیلی میچسبد.

  • سلام و درود خدمت شما امیدوارم حالتون خوب باشه . توت یکی ازلذیذترین مواد غذایی ایرانیها بوده و از دیرباز ایرانیها از توت خشک شده در میهمانیها و جشنها استفاده میکردند . دلیل اینکه در گذشته طول عمر آدما بیشتر از الان بوده یکیش برمیگیرده به استفاده از همین توت خشک . زیرا توت خشک یک ماده طبیعی هست و علاوه بر لذیذ و خوش طعم بودن موجب درمان برخی بیماریها مانند دیابت نیز میشود . اگر ما بتوانیم به هر طریقی که ممکن است بجای مصرف قند و شکر و سایر شیرینیجات از محصولاتی مانند توت خشک و کشمش و برخی میوه ها استفاده کنیم سلامتی خود را تضمین کرده ایم . نحوه تولید توت خشک هم بسیار مهم هست و نباید از مراکز ناشناخته اقدام به خرید این محصول نماییم زیرا ممکن است لابلای توتهای خشک سالم مقداری توتهای خراب و کپک زده هم اضافه کنند و این اقدام باعث بروز بیماری و مسمومیت گردد . لذا مرکزی که اقدام به عرضه توت خشک میکند باید از هر نظر قابل اطمینان باشد .

  • سلام وقت بخیر
    توت سفید سفارش دادیم .عالی بودن.فقط خواستم از نحوه خشک کردنش اگر ممکنه فیلم بزارید داخل سایت

    با تشکر از شما و همکاران

    • سلام و عرض ادب
      لطفا به پیج کاری مجموعه ما در اینستاگرام به آدرس toot-torghabe@ مراجعه کنید .

  • باسلام وخسته نباشید.اورگانیک بودن محصول خیلی مهم وضروریه.حتما خرید میکنم.ممنون ازشما ومجموعه

  • سلام خسته نباشین
    چه توتای خوشکلی.‌‌.. صادراتیهاش با اونایی که ما تو قندون مادربزرگهامون دیدیم زمین تا آسمون فرق دارن… قیمت چطوریاس جناب؟

    • سلام خانم حسینی
      وقت شما بخیر
      فرم اطلاعات مشتری در سایت را پر کنید تا شما رو بهتر راهنمایی کنیم.

  • سلام من برای اینکه دیابت دارم از محصول توت سفید خشک شما استفاده میکنم خیلی خوبه از سفارش ان و ارسال سریع ان سپاس گزارم

  • با سلام
    ممنون از شما
    توت سفید خشک بسیار عالی و درجه یک و مرغوب
    هر چی بگم کمه خیلی خوب بود
    خدا قوت

  • سلام. از طریق این سایت از محصولات ارائه شده خرید کردم .از کیفیت بی نظیر و پشتیبانی مشتری بی نهایت لذت بردم و جنسی دقیقا مطابق با استاندارد و طعم مورد نظرم به دستم رسید. به شما هم توصیه می کنم از طریق این سایت محصولات مورد نظرتون رو تهیه کنید .

  • سلام میخواستم بابت توت تازه و مقویتون تشکر کنم که خیلی عالین مامانم توت خشک جایگزین قندکرد قندخون داشت الان خیلی قندش ایین اومد وخوب شد توصیه میکنم به کسانی که دیابت دارن حتمن از این توت خشک وتازه استفاده کنن صد درصد خوب میشن درعرض چند روز

  • باسلام و احترام
    محصولات بسیار با کیفیتی دارید
    ممنون از شما و مجموعه عالیتون

    • باسلام و احترام
      خیلی سپاسگذارم که مجموعه ما رو برای خرید این محصول انتخاب کردین .
      کسب و کارتون پر برکت باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *