فروش فوق العاده توت خشک سفید طرقبه

توت خشک سفید طرقبه یکی از بهترین و معروفترین محصولات طرقبه جهت فروش در بازارهای داخلی و صادرات می باشد. قیمت توت خشک طرقبه درجه یک در سال 1402 بین 300 الی 450 هزار تومان می باشد. سایز و رنگ توت خشک دو عامل اصلی و تاثیرگذار در تعیین قیمت این محصول می باشند. ضمنا” مزیت برتری توت خشک طرقبه مشهد نسبت به سایر شهرها ، بالا بودن شهد و شیرینی آنها می باشد که توانسته مشتریان زیادی رو به خودش علاقمند کند . تجار خیلی زیادی هستند که از سالیان قبل روی فروش و صادرات این محصول پرطرفدار و با کیفیت فعالیت می کنند .

فروش فوق العاده توت خشک سفید طرقبه

نکات قابل توجه استفاده از توت خشک سفید طرقبه

نکات قابل توجه استفاده از توت خشک سفید طرقبه

یکی از نکات قابل اهمیت هنگام استفاده از توت خشک ، تقویت نور چشم می باشد این ماده باعث افزایش قدرت بینایی چشم شده و از بروز بیماری هایی مانند آب مروارید در چشم جلوگیری میکند. غنی از ویتامین آ و بتاکاروتن بوده و نقش مهمی در تقویت سلول های بینایی برعهده دارد. خوردن این ماده برای افرادی که زیاد مطالعه می کنند و یا افرادی که زیاد فعالیت نوشتاری دارند توصیه می شود.

خاصیت سفیدی دندان ها: اگر از زردی دندان های خود رنج می برید و بوی بد دهان شمارا عذاب می دهد دیگر نگران نباشید زیرا با مصرف این محصول می توانید مشکل خود را برطرف کنید. این ماده مغذی به دلیل داشتن انزیم های فعال جرم های لای دندان و پلاک های بین دندانی را تجزیه نموده و باعث خوشبو شدن دندان و سفیدی و براق شدن آنها می گردد.

 

داشتن خواب راحت: اگر در طول شب از بی خوابی رنج می برید و تا صبح دچار پریشان خوابی و یا اضطراب از خوابیدن هستید و آرامش ندارید می توانید با خوردن این محصول مشکل خود را حل کنید و از خواب شبانه لذت ببرید. این ماده طبیعی به دلیل داشتن هورمون های لازم ، مغز را وادار به ترشح هورمون ملاتونین نموده و خواب راحتی را برای شما رقم خواهد زد.

 

داشتن ابروهای پر پشت: مصرف این ماده غذایی باعث رشد موهای سر و رشد ابروهای شما می گردد. به علت داشتن زینک مواد مغذی را به ریشه موهای نقاط حساس بدن رسانده و باعث رویش مو در این نواحی می گردد. همچنین باعث سیاه ترشدن موها گشته و ابروی شما رنگ زیباتری به خود خواهد گرفت.

همانطور که می دانید شهر طرقبه یکی از مناطق ییلاقی اطراف مشهد مقدس می باشد و باغداران آن منطقه برای تولید توت خشک رسمی زحمت زیادی می کشند.

تجار ایرانی  سالانه مقادیر زیادی از این محصول مرغوب را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کنند.

توت سفید یکی از بهترین و خوشمزه ترین میوه هایی است که در طرقبه به وفور می بینیم.

دو ویژگی اصلی که توت خشک طرقبه را نسبت به توت خشک سایر شهرها متمایز می کند در اینجا ذکر می شود :

1- شهد و شیرینی زیاد در این محصول که باعث می شود به راحتی پودر نشود و به اصطلاح حالت آدامسی و پاستیلی داشته باشد .

2- تولید انبوه این محصول در طرقبه و سایر مناطق همجوار مانند: ابرده، جاغرق ، شاندیز و نغندر و …وجود دارد. این مزیت باعث شده است که بسیاری از بازرگانان روی فروش عمده و تخصصی آن فعالیت زیادی انجام بدهند .

 

قیمت خرید توت خشک سفید طرقبه

قیمت خرید توت خشک سفید طرقبه

توت خشک سفید طرقبه با کیفیت ها و قیمت های متفاوت در بازار به فروش می رسد که این امکان را برای تمامی خریداران این محصول با توجه به قیمت ها فراهم کرده است.

مجموعه فدک برای راحتی شما عزیزان لیست قیمت انواع توت خشک را درسایت خود قرار داده و آن را روزانه بروزرسانی می کند. 

قیمت توت سفید خشک در بازار خشکبار ایران به ۲ عامل اصلی یعنی مرغوبیت بار و زمان خرید بستگی دارد.

دسته بندی انواع توت خشک در مشهد از نظر قیمت و کیفیت به شرح زیر است:

1-توت خشک لوکس

2-توت خشک ممتاز

3-توت خشک درجه یک

4-توت خشک درجه دوم

5-توت خشک درجه سوم

6-توت خشک مخصوص شیره

 

باید در نظر داشته باشید که هر چه از زمان  شروع فصل برداشت می گذرد و به فصل سرما نزدیک می شویم، قیمت توت سفید خشک در بازار گرانتر و حجم آن کمتر می شود.

 

اگر قصد خرید عمده این محصول را دارید به دلیل زیاد بودن بار در منطقه ، قیمت ها مناسب و کیفیت بارها نیز بالاتر می باشد پس سعی کنید در ابتدای فصل یعنی شهریور الی آبان ماه خرید خود را انجام دهید و از مزیت ها بهره ببرید .

مجموعه فدک  می تواند بهترین توت خشک طرقبه  را در اسرع وقت با بهترین بسته بندی و مناسب ترین قیمت برای شما آماده و  ارسال کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *