توت خشک برای سلامت پوست

توت خشک برای سلامت پوست


فواید توت خشک برای سلامت پوست:

توت خشک درجه یک علاوه بر این که یک خوراکی مطبوع و خوش طعم است، می تواند یک پزشک متخصص پوست و موی حاذق برای شما هم باشد؛ مصرف توت خشک با وجود مقادیر زیاد آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها، کاروتنوئیدها، فلاونوئیدها، پلی فنل ها و فیتوشیمیایی ها کمک شایانی به کاهش چین و چروک، لک های پوستی و در کل سلامتی و شادابی پوست می کند.

 

توت خشک برای سلامت پوست
توت خشک برای سلامت پوست

ماده آنتوسیانین که یک آنتی اکسیدان قوی است می‌تواند مانع فعالیت رادیکال‌های آزاد مخرب درخشندگی و سلامت پوست شود. توت خشک سرشار از این ماده مفید است. الاجیک اسید نیز که همتای آنتی اکسیدانی آنتوسیانین است مانع تأثیر عوامل مضر و مخرب موجود در نور خورشید بر پوست شده و چین و چروک را به تأخیر می‌اندازد.

اسیدهای چربی که در ساختار عصاره توت وجود دارند نرمی و شادابی فوق‌العاده‌ای به پوست می دهند و به مرطوب ماندن آن کمک می کنند.

فواید توت خشک برای سلامت پوست
فواید توت خشک برای سلامت پوست

و اما مهمترین آنتی اکسیدان موجود در ترکیب توت، ویتامین C است که با وجود مبارزه با رادیکال‌های آزاد، وظیفه مهم تری مبنی بر تحریک تولید الاستین و کلاژن در پوست دارد و در نهایت جمع این عوامل، پوستی درخشنده، صاف و سفت و منعطف و خوشرنگ برای شما به ارمغان می آورد.

پخش انواع توت خشک درجه یک:

انواع توت خشک درجه یک طرقبه در مرکز پخش خشکبار بازرگانی فدک از سراسر کشور در دسترس خریداران و مصرف کنندگان بوده و مشتری می تواند مطابق ذائقه و سلیقه خود از بهترین نوع محصول به صورت فله یا بسته بندی بهره مند شده و خریداری نماید.

قیمت توت خشک سفید مشهدی | دی ماه 1401 | گروه فدک

گاهی توت خشک هایی خورده ایم که نرم و شیرین بوده اند و گاهی با انواع خشک تر آن مواجه شده ایم، جالب است بدانیم این موضوع ربطی به نحوه خشک کردن توت ندارد؛ توت هایی که در نواحی گرمسیری تولید و خشک شده اند شکننده و ترد هستند و در هنگام مصرف ممکن است خشک به نظر برسند در حالی که نمونه این محصول تولید شده در مکان های سردسیری کشور، علاوه بر شیرینی بیشتر، نرم نیز هستند.

خشک ‌کردن ‌توت عمل سنتی و پر زحمتی است و باید در شرایط خاص و بهداشتی تولید و نگهداری شود. در حقیقت پخش انواع با کیفیت این محصول از همان محل تولید شروع شده و به مرکز پخش بزرگ و معتبر فدک می رسد.

تولید کننده بهترین توت خشک طرقبه درجه یک:

اگر بخواهیم از تولید کنندگان توت خشک بیشتر بگوییم باید ذکر کنیم که تولید توت خشک با کیفیت و مرغوبیت قابل قبول در چند منطقه از کشور انجام می‌شود به گونه ای که حتی روی کیفیت توت خشک رسمی تولید شده در این مناطق جهت صادرات موفق می‌توان حساب ویژه‌ای باز کرد.

با وجود طعم، رنگ و ظاهر متفاوت محصول تولید شده در مناطق مختلف، اما هر کدام ویژگی‌ های مطلوب و منحصر به فردی را دارا هستند که برترین نوع آن را می‌توان با نام معروف و شناخته شده توت خشک رسمی شناخت که بیشتر در نواحی طرقبه، قم، کرج و شمیران یافت می‌شود.

برای اینکه بتوانید با خیال راحت از انواع توت خشک شده استفاده کنید و یا به سبد غذایی خانواده تان اضافه کنید با کارشناسان گروه بازرگانی فدک در تماس باشید

محصول تولید و فرآوری شده در این مناطق در صورت واجد کیفیت استاندارد و قابل قبول بودن، از ارزش بالایی برخوردار است و می تواند در بین صادرات غیرنفتی سهم عمده ای را به خود اختصاص داده و با خرید و فروش در بازارهای جهانی ضمن سود دهی مطلوب به تجار فعال در این زمینه، سهم بسزایی در ارز آوری اقتصادی کشور داشته باشد.

قیمت توت خشک دی ماه 1401 مشهد 

توت خشک لوکس کیلویی 550 هزار تومان

توت خشک ممتاز کیلوی 450 و 500 هزار تومان

توت خشک درجه یک کیلویی 350 و 400 هزار تومان

توت خشک درجه دو کیلویی 120 و 170 و 210 هزار تومان

توت خشک درجه سه کیلویی 70 و 90 هزار تومان

توت خشک مخصوص شیره کیلویی 25 هزار تومان

همان طور که گفته شد این توت ها در بسته بندی های کاملا استاندارد توسط شرکت فدک در سرتاسر کشور ارائه می شود به همین دلیل تهیه ی آن ها از هر نقطه ای به راحتی امکان پذیر می باشد همچنین قیمت کلی توت سیاه خشک شده نسبت به کیفیت و طعم منحصر به فرد این محصول مناسب بوده و امکان خرید آن برای همه ی مشتریان وجود دارد.

لینک های مفید:

بازار عرضه توت خشک سفید صادراتی

فروشندگان انواع توت خشک سفید صادراتی

قیمت توت خشک قرمز در بازار

با انواع بادام درختی بیشتر آشنا شوید

قیمت خرید بادام درختی ایرانی در بازار

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *