توت خشک مرغوب اصفهان بهترین نوع توت خشک در جهان محسوب می شود .

توت میوه ایست خوش طعم ولطیف که بعد از فصل آن خشک شده این محصول امروزه به دلیل شناخت فواید آن مورد استفاده اکثریت مردم قرار می گیرد .

قیمت انواع توت خشک اصفهان مابین ۱۰۰ تا۱۵۰ هزار تومن بسته به کیفیت آن ومیزان سفیدی آن دارد.توت خشک باکیفیت توتی است که سفید ویک دست ودرشت وشیرین باشد.که بهترین نوع این محصول به حساب می آید که قیمت بالاتری دارد وبعد هرچه سایز ان کوچیکتر از کیفیت کمتر وقیمت کمتری برخوردار است .

قیمت انواع توت خشک مرغوب اصفهان

خصوصیات استفاده از توت خشک

خصوصیات استفاده از توت خشک خصوصیات استفاده از توت خشک بسیار فراوان است این میوه پز خاصیت همانقدر املاح معدنی وویتامین دارد که خشک شده آن نیز دارد.خصوصات آن به ترتیب از قرار ذیل می باشد:

  • توت خشک منبع عالی از آنتی اکسیدان ها آنتوسیانین و رزوراترول است که هر کدام آز ان ها دارای خواص ضد التهابی دارد .
  • همچنین مصرف آن باعث کاهش فشارخون میشود.
  • باعث جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی می شود .
  • قابلیت بهبود جریان خون رادارد ونوعی آنتی هیستامین طبیعی می باشد.
  • این میوه مغذی باعث جوان سازی پوست نیز می باشد.
  • فیبر موجود در توت سفید یک منبع عالی برای حفظ سلامت بدن به ویژه دستگاه گوارش، کاهش قند خون و جلوگیری از ابتلا به دیابت و چاقی است.
  • اگر دچار کم خونی یا کمبود انر‍ژی برای انجام فعالیت‌های روزانه خود هستید می‌توانید با مصرف منظم این میوه به وی‍ژه نوع خشک مشکل خود را برطرف کنید.
  • توت خشک منبع بسیار غنی از آهن و پروتئین است و می‌تواند در رفع کم خونی و نیز افزایش انرژی مورد نیازبدن بدون نگرانی از چاقی واضافه وزن موثر باشد.
  • این محصول را افراد دچار دیابت می توانند به جای قند با چایی مصرف کنند.
  • این محصول سرشار از ویتامین سی است به گونه ای که ویتامین سی توت بیش تر از پرتقال است.

فروش توت خشک اصفهان

فروش توت خشک اصفهان فروش توت خشک اصفهان به دلیل کیفیت ممتاز آن به سهولت انجام می شود چون مشتریان خاص خود را دارد .

این نوع توت سفید مرغوبترین توت در کشور محسوب می شود .برای خرید توت اصفهان هم به صورت حضوری وهم غیر حضوری از طریق سفارش از سایت های معتبر می توان اقدام کرد.

توت خشک اصفهان را دربسته های نیم کیلویی ،یک کیلویی،۵کیلویی،وده کیلویی عرضه می شود ومشتری باتوجه به نیاز خود اقدام به خرید این محصول می کند.علاوه بر فروش این محصول در کشور به کشورهایی خارجی نیز صادر می شود.

کشورای ژاپن ،چین،تایلند،امارات،اسپانیا،مالزی از بیشترین خریداران این محصول به حساب می آیند.بعضی از این شرکت ها با بسته بندی توت سفید اصفهان دربسته های شکیل ارزش افزوده ای بر محصول خود اضافه می کنند وبه راحتی صادر می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *