قیمت توت خشک سفید مشهدی | دی ماه 1401 | گروه فدک

قیمت توت خشک سفید مشهدی | دی ماه 1401 | گروه فدک

همراهان عزیز فدک سلام،  قبل از خرید توت خشک خوب و با کیفیت بهتر است انواع توت خشک را خوب بشناسید و اینکه قیمت توت خشک به کیفیت و نوع آن بستگی دارد . فروش عمده و جزئی توت خشک طرقبه مشهد در بازرگانی فدک انجام می شود . لیست قیمت انواع گریدهای توت خشک برای راحتی شما همراهان عزیز در سایت موجود می باشد.

توت خشک براساس 3 آیتم مهم درجه بندی و قیمت گذاری می شود :
1. رنگ توت خشک
2. سایز توت خشک
3. میزان شهد و شیرینی توت خشک

توت خشک تازه و امسالی (توت خشک سفید پر مصرف) در صورتی که به نحو صحیح خشک شده باشد سفید است . هرچه زمان بگذرد رنگ آن تیره تر مایل به قهوه ای می شود .

بعد از پاک شدن توت خشک ها توسط دستگاه سورتینگ، عمل جداسازی بر روی توت خشک ها توسط نیروهای انسانی انجام می‌شود و بر اساس کیفیت محصول بصورت جداگانه در کارتن های 10 کیلویی بسته بندی و جمع آوری می گردند.

مشتریانی که تازه با مجموعه ما آشنا می شوند می توانند جهت مشاهده کیفیت و اطمینان بیشتر و شروع همکاری، یک کارتن 10 کیلویی به عنوان نمونه از محصولات ما را سفارش دهند.

قیمت توت خشک سفید مشهدی | دی ماه 1401 | گروه فدک

دلیل تنوع قیمت توت خشک :

می دانیم که در بازار انواع توت خشک با قیمت های متنوع وجود دارد که بیشترین تقاضای خرید توت خشک ، توت خشک سفید یا مشهدی است . نوع لوکس، ممتاز و درجه یک این توت خشک بیشترین مصرف را دارد. توت خشک بسته به نوع درخت توت ، انواع مختلف و قاعدتاً طعم و قیمت متفاوت دارد که هنگام خرید بایستی آنها را شناخت .

معرفی توت خشک مشهدی یا توت خشک سفید :

توت خشکی که از توت درخت مشهدی برداشت و خشک شده باشد شیرین ترین توت خشک است. نشانه بارز این توت خشک نداشتن دانه سر سیاه در سطح توت و سفید یکدست بودن آن است. به این توت خشک ، توت خشک سفید هم می گویند . قیمت توت خشک سفید درجه یک به نسبت گران است . این توت خشک بیشترین تقاضا را دارد .

خرید توت خشک سبز توت :

جالب است بدانید انواع دیگری از درخت توت وجود دارد که توت آنها ترکیبی از رنگ سفید و سبز کمرنگ می باشد، به این نوع توت در لهجه محلی «سبز توت» گفته می شود. طعم این توت خشک از دیگر توت خشک ها شیرینی کمتری دارد. قیمت توت خشک سبز توت کمی ارزانتر است .

خرید توت خشک بی دانه :

نوع دیگر توت که شکلی شبیه سبز توت اما سفید مانند است و ظاهر آن ترکیبی از سبز توت و توت مشهدی است که طعم آن از توت سبز شیرین تر و شیرینی آن از توت سفید کمتر است. قیمت توت خشک بی دانه از قیمت توت خشک سفید کمتر و از قیمت توت خشک سبز توت بیشتر است .

بی کیفیت بودن توت خشک :

تعداد خیلی کمی از فروشندگان توت خشک هنگامی که توت خشک کرم میزند آن را داخل فریزر می گذارند تا کرم ها از بین بروند و سپس شستشو و به مصرف کننده عرضه می کنند . در این مواقع به ظاهر توت خشک بسیار دقت کنید . همچنین یک یا چند عدد توت خشک را بجوید اگر صدای جویدن خاک حس شد بهداشت آن توت خشک مشکل دارد.

از جمله توت خشک های مطرح ایران ، توت خشک سفید مشهدی یا توت نقلی و توت خشک یزد است که بیشترین مشتری در جزئی فروشی ها را دارد. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر  از طریق  تماس مستقیم و یا ارتباط در واتساپ با ما در  ارتباط باشید!

بی کیفیت بودن توت خشک :

قیمت توت خشک سفید مشهد 

توت خشک لوکس کیلویی 550 هزار تومان

توت خشک ممتاز کیلوی 450 و 500 هزار تومان

توت خشک درجه یک کیلویی 350 و 400 هزار تومان

توت خشک درجه دو کیلویی 120 و 170 و 210 هزار تومان

توت خشک درجه سه کیلویی 70 و 90 هزار تومان

توت خشک مخصوص شیره کیلویی 25 هزار تومان

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *