قیمت عمده توت خشک سفید صادراتی

توت خشک سفید یکی از محصولات فراوری شده طبیعی کشور ما است که از دیرباز به روش های سنتی تولید شده و در ترکیبات آجیل و تنقلات مخصوص زمستان مورد استفاده قرار می گرفت و به علت طعم خوب و خواص فراوانش بسیار طرفدار داشته و دارد، قیمت پخش و فروش عمده توت خشک سفید صادراتی به شکل بسته بندی کردن این محصول و میزان کیفیت آن بستگی دارد و البته مراکز اصلی پخش آن را با قیمت ارزان تری ارائه می دهند.

قیمت عمده توت خشک سفید صادراتی

راهنمای خرید توت خشک سفید صادراتی

راهنمای خرید توت خشک سفید صادراتیشاید برای شما عزیزان جالب باشد که بدانید خشکباری که مردم ایران همیشه با استفاده از میوه های هر فصل تولید کرده و مورد استفاده قرار می دهند، یکی از غنی ترین و سالم ترین انواع مواد خوراکی موجود در تمام دنیا می باشد که فاقد تمام مواد مضر شیمیایی است.

از جمله این محصولات می توان به توت سفید خشک شده اشاره کرد که استفاده از آن خواص بسیار زیادی برای سلامتی تمام ارگان های بدن دارد و به حفظ سلامتی جسمانی و حتی عصبی ما انسان ها کمک می کند، چون موجب برطرف شدن نیاز ما به بسیاری از منابع می گردد.

از جمله این خاصیت ها می توانیم به وجود تمام ویتامین های گروه ب در داخل آن اشاره کنیم که اصلی ترین عامل برای بالا بردن قدرت دفاعی بدن ما انسان ها در برابر ابتلا پیدا کردن به بیماری های مختلف همچون انواع سرطان ها هستند.

برای خرید توت خشک درجه یک صادراتی که از مرغوبیت بالایی برخوردار باشد، شما باید حتما به فاکتور های مختلفی توجه کنید که چند نمونه از مهم ترین آن ها در ادامه این مطلب بیان می شوند:

  • اول از همه به بافت توت خشک توجه نمایید که باید حالت نرم و لطیف خود را حفظ کرده باشد، در ضمن ساختار این محصول باید کاملا گوشتی و توپر باشد و بعد از خشک شدن توخالی و پوک نشده باشد، در این صورت می فهمید محصول تازه و سالم است.
  • در وهله دوم باید به شکل بسته بندی کردن محصول مورد نظر دفت کنید که جهت محافظت کردن از آن در برابر رطوبت و نم یا نفوذ کردن هوا و آلودگی به داخلش از بسته بندی های کاملا مقاوم پلیمری استفاده می شود و درب آن ها را پلمپ می کنند.
  • در ضمن به یاد داشته باشید که به نام تجاری این محصول، شرکت تولید کننده آن، نشان استاندارد و تاریخ تولید و انقضای درج شده بر روی بسته بندی توت خشک هم توجه داشته باشید.

طرز تهیه توت خشک با فر در منزل

طرز تهیه توت خشک با فر در منزلتولید توت خشک در کشور ما به روش های مختلفی انجام می شود که شکل قدیمی و سنتی آن این است که میوه های تازه را در داخل سینی چیده و سپس برای مدت زمان سه الی چهار روز زیر نور خورشید قرار می دهند، اما این کار وقت گیر است و به هوای گرم نیاز دارد.

در صورتی که شرایط و فضای کافی برای تولید توت خشک آفتابی را ندارید یا اینکه برای این کار عجله دارید می توانید از گرمای فر گاز استفاده کنید، که برای انجام این کار باید مراحل زیر را دنبال نمایید:

  1. توت ها را شسته و سپس روی آبکش بریزید تا آب آن ها کشیده شود و بعد آن ها را روی پارچه ای پهن کنید تا کاملا خشک گردند.
  2. حال تمام توت های سفید را با مقداری آب لیمو آغشته کنید تا رنگ آن ها سیاه نشود و سپس در سینی فر چیده و به داخل فری که از قبل گرم شده منتقل کنید.
  3. در این مرحله باید مراقب باشید توت ها سیاه نشوند یا نسوزند و آن ها را زود از فر خارج سازید و در صورت تمایل در داخل خاک قند یا شکر بغلتانید.
  4. توت های خشک شده را در یک ظرف در بسته قرار دهید و به یخچال منتقل کنید تا برای مدت زمان بیشتری سالم باقی بمانند و قابل استفاده کردن باشند.

صادر کننده بهترین توت خشک سفید صادراتی

صادر کننده بهترین توت خشک سفید صادراتیشرکت های بزرگ فعال در امر تجارت محصولات خوراکی تولید شده در کشور ما به امر صادرات توت خشک سفید درجه یک صادراتی به سایر کشور های دنیا از جمله همسایه های ایران می پردازند و با انجام دادن این کار موجب می شوند تا حدی از وابستگی محض ما به نفت کاسته شود.

ورود به عرصه تجارت توت خشک ایرانی در دنیا موجب می شود که درآمد های ارزی زیادی نصیب کشور ما شود که این موضوع به نفع تولید کننده های محترم می باشد و باعث درآمد زایی بیشتر آن ها می شود و به رشد هر چه بیشتر اقتصاد ایران کمک می کند و از این نظر بسیار هائز اهمیت است.

در ضمن مرغوبیت بالای این محصول موجب می شود رونق خرید و فروش آن در خارج از مرزها بالا باشد، که این مساله به مصرف کننده های داخلی هم نشان می دهد محصول ایرانی از نظر کیفی حرفی برای گفتن دارد و باعث جلب شدن مردم داخلی به سمت چنین محصولاتی می شود.

صادر کننده های برتر ایرانی توت خشک درجه یک را از طریق مرز های هوایی یا زمینی و به صورت فله ای یا در داخل بسته بندی های مخصوص کارخانه ای به سایر کشور ها وارد می کنند، ولی ما به تولید کننده ها توصیه می کنیم محصول را بسته بندی نمایند.

تولید کننده انواع توت خشک سفید صادراتی

تولید کننده انواع توت خشک سفید صادراتیتولید کننده های انواع خشکبار مانند توت سفید خشک صادراتی برای تعیین کردن نرخ این محصولات به موارد مختلفی توجه می کنند، مثلا قیمت توت خشک به فاکتور هایی مانند هزینه های صرف شده در پروسه تولید این محصول، نوع مواد اولیه مورد استفاده در آن و شکل بسته بندی کردن آن بستگی دارد.

مراکزی که به پخش خشکبار در کشور می پردازند با مراجعه به درب کارخانه های تولیدی محصول را در حجم بالایی خریداری می کنند و بعد به واسطه دفاتر نمایندگی وابسته به خود آن را در تمامی شهر ها و استان های ایران توزیع کرده و به دست مردم می رسانند.

این مراکز برای عرضه کردن این محصول حداقل ارزش افزوده را در نظر می گیرند و قیمت مناسبی را ارائه می دهند، چون توزیع کننده عمده و مستقیم توت خشک هستند و این موضوع به سود همه مردم ایران است و از هزینه های آن ها کم می کند.

عزیزانی که می خواهند این محصول خوراکی را خریداری کنند، می توانند همین حالا و از طریق این وب سایت برای انجام دادن این کار اقدام نمایند، که باعث سهولت بیشتر آن ها است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *