قیمت عمده توت خشک صادراتی

توت خشک صادراتی به دلیل این که از درجه کیفیت بالاتری نسبت به سایر محصولات توت خشک برخوردار است قیمت بیشتری را به خود اختصاص خواهد داد و این امری طبیعی است، اما به دلیل این که مشتریان این محصول را به صورت عمده خریداری می کنند قیمت ها تا حد چشم گیری پائین خواهد آمد. ما نیز در بازرگانی فدک بر آن هستیم تا با ارائه توت خشک صادراتی لوکس، ممتاز و درجه یک بتوانیم رضایت شما عزیزان را جلب کنیم ! شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق  تماس مستقیم و یا ارتباط در واتساپ با ما در  ارتباط باشید!

باید این نکته مهم را بدانید که قیمت انواع توت خشک صادراتی ایران، بسته به این که از کدام نوع توت باشند با هم متفاوت است. برای همین مشتریان داخلی و خارجی قبل از خرید نمونه باید بدانند کدام نوع توت خشک ایران را برای صادرات لازم خواهند داشت! (شما کدام نوع توت خشک را برای صادرات مناسب می دانید ؟) و بعد برای مراحل بعدی و گرفتن تائیدیه وزارت بهداشت و سفارش محصول اقدام نمایند.

خوشبختانه ایران توانسته با ارائه توت خشک درجه یک و مرغوب به کشور های خارجی میزان صادرات خوبی از خشکبار را داشته باشد و این موضوع از نظر اقتصادی نفع خوبی را برای کشور ما خواهد داشت.

قیمت عمده توت خشک صادراتی
قیمت عمده توت خشک صادراتی – بازرگانی فدک

صادرات انواع توت خشک

این نکته را باید در نظر داشت که گاه توت خشک های درجه دو و درجه سه نیز که توسط بازرگانی فدک ارائه می گردد برای صادرات توسط مشتریان خارجی پسندیده می شوند.

به طور مثال باید گفت که توت خشک رسمی درجه سه که رنگ آن کمی به تیرگی می زند محصول مورد علاقه کشور عراق است و سالانه چندین تن از این نوع توت توسط این کشور خریداری می شود.

گروه بازرگانی فدک با داشتن تخصص تجربه کافی در این زمینه می تواند مشتریان خود را راهنمایی کند و اطلاعات لازم را در مورد سلیقه کشور های مختلف در انتخاب توت خشک ایران به مشتریان خود ارائه  دهد تا خرید راحت تری در این زمینه داشته باشند.

قیمت عمده توت خشک صادراتی - بازرگانی فدک
قیمت عمده توت خشک صادراتی – بازرگانی فدک

از دیگر از محصولات پر فروش خشکبار که در بازرگانی فدک ارائه می شود، شیره توت می باشد. شهد توت دارای خواص بی شماری است و دارای چندین درجه می باشد. از نمونه های مختلف این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شیره توت سنتی آفتابی
شیر توت سنتی جوشاندنی
شیره توت صنعتی

شهد توت یکی از محصولاتی است که مشتریان در مورد آن سوالات زیادی دارند و هنگام خریدش خیلی مردد هستند. به خصوص هنگامی که می خواهند این محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهند. این یک حقیقت است که شهد یا دوشاب توت محصولی حساس است و تشخیص نوع مرغوب آن کار دشواری است. بهترین روش برای خرید شهد توت سفید، انتخاب مرکزی معتبر است تا بتوان بدون نگرانی سفارش محصول داد. ما در کنار شما عزیزان هستیم !

قیمت عمده توت خشک صادراتی - بازرگانی فدک
قیمت عمده توت خشک صادراتی – بازرگانی فدک

بزرگترین بازار توت خشک ایران کجاست؟

اگر مقالات وبسایت فدک را دنبال کرده باشید میدانید که شهر های بسیاری در ایران هستند که میوه توت سفید در آنها کاشت و برداشت می گردد. درخت توت سفید به خاطر نوع آن که در هر شرایط آب و هوایی رشد و نمو می نماید معمولا در همه شهر های ایران وجود دارد. از انواع متنوع درخت توت سفید که به صورت خوراکی و تزیینی در داخل کشور کاشته می شوند می توان به انواع زیر اشاره نمود:

درخت توت سفید موزی
درخت توت سفید رسمی
قیمت توت سفید نرک
درخت توت سفید شصتی یا انگشتی
درخت توت سفید یزدی
درخت توت سفید کردی
درخت توت سفید بخارایی
درخت توت سفید بیرجندی

ممنون که تا انتهای این مطلب در مورد قیمت عمده توت خشک صادراتی با ما همراه بودید ! اگر سوالی در زمینه خرید توت خشک لوکس و ممتاز دارید لطفا از طریق راه های ارتباطی با ما در میان بگذارید!

همچنین مطالب زیر شما را دریک خرید خوب کمک خواهد کرد :

توزیع انواع توت خشک آمریکایی در بازار کرج

قیمت توت سفید تازه و آشنایی با مصارف دارویی آن

سفارش توت خشک سفید صادراتی بصورت عمده

توزیع مستقیم بادام درختی شیرین عمده

مراکز توزیع بادام درختی مامایی در شیراز

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *