توت خشک حبه ای که از فشرده کردن توت خشک به شکل حبه های مکعب تشکیل می شود بسیار جایگزین مناسبی برای قند که ضرر بسیاری دارد می باشد.

فروش توت خشک حبه ای به علت های مختلف می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد. از جمله عوامل مؤثر که می توان به آن اشاره کرد درجه و کیفیت این محصول می باشد که هرچقد مواد اضافی و افزودنی های کمتر داشته باشد دارای قیمت بالاتری است.

نکته دیگر اینکه اگر توت خشک حبه ای را در فصل برداشت میوه توت از مراکز تولید عمده تهیه کنیم کمترین هزینه را پرداخت خواهیم کرد.

قیمت فروش توت خشک حبه ای

دسته بندی انواع توت خشک شده مرغوب

دسته بندی انواع توت خشک شده مرغوب توت از جمله میوه هایی است که بعد از خشک کردن نه تنها خاصیت خود را از دست نمی دهد بلکه خواص آن بیشتر هم می شود. توت خشک برای بسیاری از بیماری ها از جمله افرادی که مشکل دیابتی دارند بسیار مفید است. برای درمان فشار خون بالا و کاهش کلسترول خون هم دارای اهمیت ویژه‌ای می باشد.

توت خشک را با روش های مختلفی تولید می کنند اما یکی از انواع توت خشک که به صورت فراورده توت خشک در مراکز تولید تهیه می شود، توت خشک حبه ای است. این فراورده بسیار خوش مزه و لذیذ که دارای مواد مغذی زیادی است بدون داشتن هیچ گونه مواد اضافی و شیمیایی وکاملا ارگانیک وطبیعی بهترین خوراکی برای پذیرایی در مهمانی ها و مصرف روزانه تمام اعضای خانواده می باشد.

قیمت توت خشک بر اساس کیفیت انواع توت متفاوت می باشد. کیفیت توت بستگی به نوع برداشت توت و خشک کردن توت دارد چرا که توت از میوه های بسیار حساسی است و اگر با دقت و امکانات لازم برداشت و خشک نشود از کیفیت کافی برخوردار نخواهد بود.

وقتی توت خشک مرغوب به صورت دسته بندی برای فروش در بازار ارائه می شود یعنی کیفیت آن درجه بندی شده و مشتری با آگاهی از کیفیت این محصول آن را تهیه می کند.

توزیع توت خشک حبه ای صادراتی

توزیع توت خشک حبه ای صادراتی توت حبه ای صادراتی از جمله محصولات بسیار پر درآمد در بازارهای داخلی است. این محصول علاوه بر سود دهی در بازار داخلی، در بازار خارجی وصادرات هم بسیار پر منفعت می باشد. یکی از کشور هایی که متقاضی توت خشک حبه ای درجه یک است ترکیه می باشد.

رمز موفقیت در تهیه توت خشک حبه ای صادراتی در مراکز تولید این محصول، نهایت دقت برای کیفیت بالا است. این مراکز با تهیه بهترین مواد اولیه و امکانات عالی مثل دستگاه های خشک کن مدرن بهترین کیفیت را ارائه می دهند و همیشه رضایت مشتری در اولویت است.

از آنجا که مراکز توزیع توت خشک صادراتی با قدمت چندین ساله مشغول به خدمت رسانی به کل کشور هستند با کیفیت بالای محصول خود اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و به عنوان برترین توزیع کننده شناخته شده اند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

1 دیدگاه

  • این توت های خشک حبه ای علاوه بر اینکه طعم منحصر بفردی دارند. با شکل ویژه ای که دارند برای پذیرایی از مهمان گزینه خوبی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *