مجموعه پخش توت خشک سفید مشهد | عمده

 پخش عمده توت خشک سفید مشهد توسط مجموعه فدک در طول سال با ضمانت کیفیت و قیمت در حال انجام می باشد .قیمت توت خشک سفید مشهد در سال 1402 در سایت ما موجود و بروز هست . توت خشک مشهد به دلیل کیفیت بالا علاوه بر بازار داخل طرفداران زیادی از کشورهای دیگر پیدا کرده به همین منظور تاجران زیادی هستن که در طول سال بالاخص در اول فصل یعنی شهریور ماه هرسال خرید عمده خود را برای صادرات انجام می دهند .

مجموعه بازرگانی فدک برای اطمینان خاطر همکاران و خریداران محترم ویدئوهایی از اماده سازی سفارشات تهیه کرده است که میتوانید با کلیک بر روی ویدیوی زیر یکی از آنها را مشاهده کنید.

 

قیمت توت خشک سفید مشهدی | بهمن ماه 1401 | گروه فدک

طبع توت خشک سفید چیست؟

طبع توت خشک سفید گرم و خشک بوده و می تواند حرارت بدن را تنظیم و به دفع سردی آن هم کمک زیادی کند. این میوه در طب سنتی دارای جایگاه بالایی است و سال های زيادي است که مردم در فصل بهار از آن استفاده می کنند. خشک کردن توت باعث شده تا شما بتوانید در تمام فصول سال از آن استفاده کنید.

طبع توت خشک سفید چیست؟

توت خشک در بارداری درجه یک علاوه بر این که یک خوراکی مطبوع و خوش طعم است، می تواند یک پزشک متخصص برای شما هم باشد.

طبع گرم این محصول باعث شده تا میزان سردی تنقلات دیگر را گرفته و بیماری هایی که به دلیل سردی در بدن افزایش پیدا می کنند تا حد زیادی کاهش یافته و مشتری می تواند بدن خود را به خوبی تقویت کند. توت سیاه به رفع کم خونی کمک زیادی می کند چون سرشار از آهن است و سطح هموگلوبین خون را افزایش می دهد.

افرادی که سرد مزاج هستند باید سطح مصرف خود را بیشتر کنند که دد این صورت می توانند از طبیعت گرم و خشک آن نهایت استفاده را ببرند.

فروشندگان توت خشک سیاه عمده:

مجموعه ما توت خشک سفید طرقبه و مشهد را بصورت عمده با نرخی مناسب به دست مصرف کنندگان می رسانند. فروش در مجموعه ما به صورت عمده و بسته بندی انجام می شود و به دلیل اینکه نرخ فله مناسب تر از نمونه های بسته بندی شده است مردم استقبال زیادی از این شیوه عرضه می کنند. میوه توت مقدار زیادی آب و فیبر دارد و از این میوه کوچک ده ها خاصیت و ماده دیگر را می توان استخراج کرد.

همچنین توت خشک حساسیت زاست زیرا به علت داشتن قند بالا مثلا در افراد دیابتی باید به صورت محدود و کنترل شده مصرف کنند.

نمایندگی های مختلفی برای فروش انواع توت وجود دارد که شما می توانید به نمایندگی های مجاز و معتبر فروش این محصول مراجعه نمایید و پس از رضایت از کیفیت و قیمت کالای مورد نظر خود سفارش خود را ثبت نمایید و محصول مورد نظر خود را تحویل بگیرید و از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

مرکز ما از برترین و معتبرترین مراکز در حوزه فروش و صادرات انواع خشکبار از جمله توت خشک سفید مشهدی اصل می باشد و این محصول را با قیمت های بسیار مناسب و از نوع کاملا مرغوب در بازار های سراسر جهان عرضه می نماید.

 

قیمت توت خشک بهمن ماه 1401 مشهد 

توت خشک لوکس کیلویی 550 هزار تومان

توت خشک ممتاز کیلوی 450 و 500 هزار تومان

توت خشک درجه یک کیلویی 350 و 400 هزار تومان

توت خشک درجه دو کیلویی 120 و 170 و 210 هزار تومان

توت خشک درجه سه کیلویی 70 و 90 هزار تومان

توت خشک مخصوص شیره کیلویی 25 هزار تومان

همان طور که گفته شد این توت ها در بسته بندی های کاملا استاندارد توسط شرکت فدک در سرتاسر کشور ارائه می شود به همین دلیل تهیه ی آن ها از هر نقطه ای به راحتی امکان پذیر می باشد همچنین قیمت کلی توت سیاه خشک شده نسبت به کیفیت و طعم منحصر به فرد این محصول مناسب بوده و امکان خرید آن برای همه ی مشتریان وجود دارد.

لینک های مفید:

بازار عرضه توت خشک سفید صادراتی

فروشندگان انواع توت خشک سفید صادراتی

قیمت توت خشک قرمز در بازار

با انواع بادام درختی بیشتر آشنا شوید

قیمت خرید بادام درختی ایرانی در بازار

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *