توت خشک آجیل حسینی از گروه خاص انجیران است و از شانزده گونه دیگر برخوردار است. این درخت هاف برخی از ان ها فقط گل های نر تولید کرده و فقط برای سایه درست کردن و زیبایی هستند و نام این درخت ها، توتین است. توت خشک محلی را برای عرضه ابتدا باید بتوان با استفاده از دستگاه های مخصوص و مناسب، خشک کرد تا در این حین از خاصیت های مهم محصول کاسته نشود و یک محصول بی ارزش را به مرحله عرضه نرسانند.

مرجع عرضه توت خشک محلی

بررسی کیفیت توت خشک محلی

بررسی کیفیت توت خشک محلی برای داشتن یک توت خشک با کیفیت بهتر است که از توت های شیرین و گوشت آلود استفاده نمایید تا بعداز خشک کردن طعم ان ها از بین نرود. البته کیفیت توت خشک محلی به هم بستگی دارد که چگونه خشک شود.روش های مختلفی وجود دارد، از جمله: روش خشک با نور آفتاب، خشک کردن با دستگاه میوه خشک کن و با فر. این محصول را برخب به جای قند نیز استفاده می کنندف از خواص توت خشک می توان:

  1. کمک به هضم غذا
  2. افزایش گردش خون
  3. ضد سرطان
  4. تقویت بینایی
  5. تقویت استخوان ها
  6. کاهش کلسترول بد. توت خشک خود یک نوع میان وعده به حساب می آید و برای افرادی که وقت درست کردن میان وعده را ندارند بسیار مفید است. افرادی که دچار بیماری دیابت هستندف باید مرقب باشید و در خوردن توت خشک دقت کنند و یا با پزشک خود مشورت کنند چون که باعث کاهش قند خون می شود.
  7. اشخاصی که در زمان های بعد از مصرف روزانه غذا، به یک چرت چند دقیقه ای روی می اورند، باعث به وجود امدن دیر هضم شدن غذا و یا تنبلی معده شود، پس بهتر است که با مصرف توت و ترک اشتباه خود، در بهبودکارکرد معده خود تلاش نمایید.

مواد معدنی موجود در این میوه عبارت است از: آهن، ریبوفلاوین، ویتامین K و مقدار زیادی فیبر خوراکی، کلسیم،فسفر و…. . درخت توت یک ماده غذایی دیگر نیز دارد، برگهایش که برای کرم ابریشم یک نوع منبع خوب غذایی شمرده شده است.

قیمت خرید توت خشک محلی

قیمت خرید توت خشک محلی زمانی که برای خشک کردن توت در تهران با وسایل پیشرفته در کاراخانه ها به کار می برند، بسیار کم تر از روش خانگی و غیر بهداشتی آن است.

حال در نظر هم داشته باشید که در کارخانه ها از اصول بهداشتی پیروی می کنند، پس بهتر است که از مکانی که محصول تولید و عرضه شده است اطلاعاتی داشته باشید.

در خرید توت خشک به صورت اینترنتی، از هر گونه هزینه اضافی خود داری می شود و به علاوه در وقت مشتری برای خریدی مطمئن ، صرف جویی می شود. شما با یک حرکت شما، گامی بزرگ را در راستای کمک به تولیدات داخلی و حمایت از تولید ملی کشورمان ایران کرده اید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *