مرجع پخش توت خشک مشهدی باکیفیت و قیمت عالی

مرجع پخش توت خشک مشهدی درحال حاضر در سرتاسر کشور ایران به صورت پراکنده برای این محصول پرطرفدار و باکیفیت بصورت ویژه و گسترده ای در حال فعالیت می باشد تا بتواند این محصول منحصر به فرد و پرخاصیت را به بهترین شکل ممکن و با قیمت عالی در اختیار تمامی مشتریان قرار بدهد و تمامی نفراتی که قصد خرید توت خشک مشهد را دارند بدون هیچگونه نگرانی برای خرید این محصول اقدام نمایند .

مرجع پخش توت خشک مشهدی باکیفیت و قیمت عالی

فواید مصرف توت خشک مشهدی چیست؟

فواید مصرف توت خشک مشهدی چیست؟همان طور که دکتران طب سنتی و اسلامی توصیه می کنند مصرف توت خشک سفید بصورت مداوم برای سلامتی بدن بسیار مفید و موثر می باشد و به همین منظور در چند سال اخیر این محصول خشکبار علاوه بر نفرات دیابتی ، طرفداران زیادی رو در بازار داخل پیدا کرده است .

ایران یکی از بزرگترین مراکز تولید و تامین توت خشک سفید در جهان می باشد و توانسته با کیفیت عالی این محصول در دنیا مشتریان زیاد و ثابتی رو برای خودش پیدا و حفظ کند .

توت خشک مشهدی در مقایسه با سایر توت خشک ها از شیرینی و شهد بیشتری برخوردار می باشد که باعث شده بافت توت براحتی از بین نرود و  پودر نشود و همین امر مزیت اصلی مرغوبیت توت خشک مشهدی نسبت به سایر شهر ها می باشد .

در اینجا به چند فایده مهم توت خشک سفید برای سلامتی بدن اشاره می کنیم :

  • درمان کم خونی
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • درمان پوکی استخوان
  • جایگزین مناسب قند برای افراد دیابتی

قیمت فروش توت خشک مشهدی

قیمت فروش توت خشک مشهدیقیمت فروش توت خشک مشهدی در بازار مشهد برای همکاران خشکبار فروش و تاجران خشکبار به دو عامل اصلی بستگی دارد :

  • زمان خرید
  • حجم خرید

اگر همکاران و تاجران عزیز در اول فصل برداشت توت خشک مشهدی یعنی اواسط مردادماه ، خرید های عمده خود را انجام دهند می توانند با قیمت های خیلی مناسب تری این محصول را خریداری نمایند.

توت خشک مشهدی با توجه به کیفیت آن قیمت گذاری و با درجه بندی های مختلفی در بازار خشکبار عرضه می شود .

قیمت توت خشک مشهدی درجه یک در سال 1401 از کیلویی 300 هزار تومان شروع می شود و هر چقدر یکدستر و رنگ آن روشنتر باشد قیمت آن افزایش پیدا می کند .

باید توجه داشته باشید که قیمت توت خشک مشهدی در ابتدای فصل سرما یعنی آبان ماه رو به افزایش می باشد و ضمنا” هر چقدر مقدار بارهای درجه یک و ممتاز در بازار کمتر شود این افزایش قیمت بیشتر به چشم می آید .

اگر قصد خرید توت خشک سفید مشهدی را بصورت عمده دارید مجموعه ما میتواند بهترین و مناسب ترین توت خشک بازار را با یک قیمت رقابتی برای شما آماده و ارسال نماید در ضمن کارتن های بسته بندی ما بدون آرم و لوگو و در وزن های 10 کیلو گرمی می باشد و ارسال نمونه از بار های توت خشک نیز برای مشتریان عزیز در صورت در خواست انجام می شود .

حداقل ارسالی جهت مشاهده کیفیت بارها، یک کارتن 10 کیلو گرمی می باشد .

هدف ما در تجارت یک همکاری صادقانه و طولانی مدت با مشتریان عزیزمان بوده و هست .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *