مرکز عرضه توت خشک سفید ارگانیک

مرکز عرضه توت خشک سفید ارگانیک


چرا توت خشک سفید ارگانیک اهمیت دارد ؟

توت خشک بازرگانی فدک یکی که از ریزترین نوع میوه به حساب می‌آید که فقط در فصل بهار وجود دارد و دارای خواص و فواید بی نظیری می باشد. توت خشک شده در تمام فصل‌های سال در دسترس می باشد و سرشار از املاح معدنی و مواد مغذی است و در طب سنتی جایگاه ویژه‌ای دارد. مرکز عرضه توت خشک سفید ارگانیک فدک دارنده محصولی با کیفیت بالا می باشد که به روش‌های مختلف تجاری به فروش میرسد.

مرکز عرضه توت خشک سفید ارگانیک
مرکز عرضه توت خشک سفید ارگانیک

قیمت توت خشک سفید مشهدی | دی ماه 1401 | گروه فدک

درمان سفید شدن زودرس موها با توت خشک:

یکی از مشکلات عده‌ای از افراد در سن های کم و همچنین در سن های بالا این است که به سرعت موی آن ها سفید می شود و باید برای رفع این مشکل به رنگهای شیمیایی روی بیاورند سفید شدن زودرس مو یکی از مشکلات بسیار بزرگی است که اکثر خانواده‌ها همواره از آن شکایت دارند. بهترین راه حل برای اینکه به درمان سفید شدن زودرس موها کمک کنید این است که توت خشک مصرف نمایید در ادامه به آن می پردازیم.

  • مرکز عرضه توت خشک سفید ارگانیک
    مرکز عرضه توت خشک سفید ارگانیک
  • توت خشک به دلیل اینکه سرشار از ویتامین b می باشد و ارز بروز بیماری‌های مختلف از جمله سفید شدن مو پیشگیری می کند و باعث ضخیم شدن ریشه مو و پیاز به مو می گردد با مصرف توت خشک می توانید رنگدانه‌های مو را تقویت کنید.
  • همچنین توت خشک به دلیل داشتن کلسیم بسیار فراوانی دارد باعث ضخیم شدن پوسته سر می شود و از ریزش و سفید شدن مو جلوگیری می‌کنند.
  • بیشتر افراد خواهان مصرف توت خشک هستند تا با کمک بزرگ توت خشک از مشکلات ریوی نیز پیشگیری می‌کند و همچنین باعث از بین رفتن فشار خون نیز می گردد همین امر موجب می‌شود از سفیدی مو پیشگیری کنند.
  • توت خشک طبیعی سرشار از آهن می باشد که موجب بهبود گردش خون می گردد و از لخته شدن خون در سر پیشگیری می کند و همین امر موجب می‌شود که رنگدانه های مو تقویت شوند و سفید شده اند به سرعت رنگ بگیرند.

همچنین توت خشک تاثیرات بسیار زیادی بر سلامت کلیه ها دارد که میتوانید این مطلب را در اینجا بخوانید.

توت خشک اصل توسط بازرگانی توت خشک به قیمت تولیدی در سراسر کشور به فروش می رسد و با قیمت های مناسبی بازرگانی فدک برای این محصول اعمال می کند، باعث راحتی در کار خریداران می گردند.

بازرگانی فدک با ارائه نوع کاملا مرغوب و اصل این محصول به صورت عمده موجب می شود خریداران برای تهیه آن، اطمینان بیشتری حاصل نمایند و به خرید نوع مرغوب و تازه این محصول با قیمت های به صرفه اقدام کنند.

مرکز ما از برترین و معتبرترین مراکز در حوزه فروش و صادرات انواع خشکبار از جمله توت خشک سفید مشهدی اصل می باشد و این محصول را با قیمت های بسیار مناسب و از نوع کاملا مرغوب در بازار های سراسر جهان عرضه می نماید.

قیمت توت خشک دی ماه 1401 مشهد 

توت خشک لوکس کیلویی 550 هزار تومان

توت خشک ممتاز کیلوی 450 و 500 هزار تومان

توت خشک درجه یک کیلویی 350 و 400 هزار تومان

توت خشک درجه دو کیلویی 120 و 170 و 210 هزار تومان

توت خشک درجه سه کیلویی 70 و 90 هزار تومان

توت خشک مخصوص شیره کیلویی 25 هزار تومان

همان طور که گفته شد این توت ها در بسته بندی های کاملا استاندارد توسط شرکت فدک در سرتاسر کشور ارائه می شود به همین دلیل تهیه ی آن ها از هر نقطه ای به راحتی امکان پذیر می باشد همچنین قیمت کلی توت سیاه خشک شده نسبت به کیفیت و طعم منحصر به فرد این محصول مناسب بوده و امکان خرید آن برای همه ی مشتریان وجود دارد.

لینک های مفید:

بازار عرضه توت خشک سفید صادراتی

فروشندگان انواع توت خشک سفید صادراتی

قیمت توت خشک قرمز در بازار

با انواع بادام درختی بیشتر آشنا شوید

قیمت خرید بادام درختی ایرانی در بازار

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *