نمونه بار توت خشک لوکس مشهد | عمده + قیمت

توت خشک لوکس مشهد در بین انواع توت ها بهترین و با کیفیت ترین نوع توت خشک می باشد . توت خشک لوکس نسبت به سایر توت ها از سایز و رنگ بهتری برخوردار و قیمت بالاتری دارد ولی با توجه به قیمت بالای آن مشتریان خاص خودش را دارد . قیمت توت خشک لوکس در سال 1402 بین 700 الی 850 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم می باشد . معمولا توت هایی که روی درختان به طور کامل خشک و سپس توسط باغداران جمع آوری می شوند به دلیل ضرب نخوردن و کیفیت بالای آن جزء بارهای لوکس قرار میگیرند .

توت خشک را باید از مراکز معتبر تهیه کرد زیرا نوع خشک کردن توت در محیط بهداشتی بسیار مهم است تا کیفیت و مرغوبیت مورد نظر را داشته باشد. 

مجموعه بازرگانی فدک سالها در حوزه توزیع و تولید خشکبار از جمله توت خشک تجربه داشته است و شما عزیزان در ویدئوی زیر می توانید نمونه بار توت خشک لوکس مشهد با کیفیت عالی ، قلم درشت و شهد وشرینی بالا را مشاهده کنید و پس از اطمینان از مرغوبیت محصول برای ثبت سفارش با ما درارتباط باشید.

 

قیمت توت خشک سفید مشهدی |اسفند ماه 1401 | گروه فدک

 

علاوه بر موارد فوق، هنگام انتخاب توت خشک باید به شکل ظاهری آن توجه کرد که دارای لکه و رنگ پریدگی نباشد چون توت خشک مرغوب که در شرایط ایده آل و بهداشتی خشک می شود رنگ یک نواخت و یک دستی دارد و به راحتی با چشم قابل مقایسه می باشد.

از دیگر نکاتی که باید در حین انتخاب توت خشک در نظر بگیریم نوع بافت توت است. معمولا توت هایی که به روش اصولی و درست خشک می شوند دارای بافت نرم و حجیمی هستند. این توت ها از طعم خوش و مزه شیرینی برخوردار است و ماندگاری زیادی دارند و در طول زمان نگهداری حالت خود را حفظ می کند.

نمونه بار توت خشک لوکس مشهد | عمده + قیمت

فدک، عرضه کننده توت خشک لوکس:

در مجموعه ما انواع توت خشک در کیفیت های مختلف موجود می باشد از جمله توت خشک لوکس .

مشتریان عزیز می توانند قیمت های بروز شده رو بصورت آنلاین در سایت مشاهده و جهت سفارشات عمده خود با ما در تماس باشند.

مجموعه ما به دلیل ارائه محصولات با کیفیت و مرغوب و هم چنین توزیع مناسب و مطلوب توت خشک بین بازار، از سطح اعتبار و محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشد چون با افتخار توانسته ایم اعتماد مشتریان زیادی را به خود جلب کنیم.

فدک، عرضه کننده توت خشک لوکس:

 

لینک های مفید برای شما :

ارسال نمونه بار درجه یک توت خشک طرقبه | ویدئو + لیست قیمت

قیمت توت خشک سفید مشهدی | بهمن ماه 1401 | گروه فدک

عرضه عمده انواع توت خشک مشهد در بازار

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *