توت خشک آجیل حسینی یکی از میوه های بسیار شیرین و خوش طعم به حساب می‌آید. این میوه خوش طعم و فوق‌العاده از اواخر بهار تا اوایل تابستان قابل برداشت است. و به فروش می‌رسد. تحقیقات نشان داده شده نشان از آن دارد که ریشه اصلی درخت توت از چین است. اما چون درخت توت از جمله درخت های خودرو است، سبب شده است در همه نقاط مختلف جهان، که دارای آب و هوای گرم هستند رشد کند. و پس از برداشت این نوع میوه عالی آن را با توجه به‌ فرایندهایی به توت خشک تبدیل می‌شود. از خواص بسیار زیاد و مهم این توت خشک مرغوب صادراتی می‌توان اشاره کرد به: از خواص مهم این نوع میوه می‌توان به کلسیم موجود در آن اشاره کرد. کلسیم مانع ریزش مو و استحکام استخوان می‌شود. به استحکام هر چه بیشتر ناخن ها می‌افزاید. و مانع از تخریب دندان می‌شود.پخش توت خشک مرغوب صادراتی

ویژگی توت خشک مرغوب

ویژگی توت خشک مرغوب از ویژگی های این میوه خشک می‌توان به آهن اشاره کرد. آهن گلبول های قرمز بدن را افزایش می‌دهد و کمبود آهن را جبران می‌کند. و مانع از فقر آهن می‌شود. پس مصرف آن می‌تواند به افرادی که از بیماری فقر آهن یا کمبود آهن کمک شایانی کند. یکی دیگر از خواص این توت مرغوب می‌توان به ویتامین C موجود در آن اشاره کرد. وجود ویتامین C در توت خشک سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. در نتیجه برای درمان بیماری هایی نظیر آنفولانزا و سرماخوردگی بکار میرود.

دارای ویتامین A است. پس مصرف آن سبب تقویت هر چه بهتر بینایی می‌شود. و باعث کاهش فشارهای چشمی می‌شود. یکی دیگر از ویژگی توت خشک مرغوب، این است که خطر انسداد(بسته شدن) عروق را کاهش می‌دهد. پس مانع سکته قلبی و مغزی می‌شود. مصرف توت خشک باعث بهبود عملکرد کلیه ها می‌شود. توت خشک به گونه های مختلفی مصرف می‌شود. می‌توان آن را به صورت میان وعده میل کرد. مصرف توت خشک با ماست، به این گونه که توت خشک را روی ماست ریخته و مصرف کنیم. توت خشک همراه با چای و دمنوش های مختلف مصرف می‌شود. و برای تزئین کیک و شیرینی های مختلف استفاده می‌شود.

مواد مغذی موجود در توت خشک: شکر ۴۵/۵ گرم، فیبر ۱۴/۱ گرم، آهن ۵/۶ میلی گرم، چربی کل ۱/۸ گرم، پروتئین ۱۰/۶ گرم و …..

فروش توت خشک مرغوب صادراتی

فروش توت خشک مرغوب صادراتی بیشترین فروش توت در تهران را تایلند دارد. بهترین مقصدهای صادرات توت خشک مرغوب که در ایران قرار دارند به میزارن ظرفیت صادراتی و تسهیل روابط تجاری میان کشورهای صادراتی وابسته است.

ایران نزدیک ترین صادرات را به آذربایجان دارد. و همچنین بازار صادراتی چین، تقاضای بسیاری بالایی برای این محصول دارد. فروش توت خشک هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم و عمده به دست مردم می‌رسد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *