پخش عمده توت خشک خارجی

پخش عمده توت خشک خارجی


امروزه پخش عمده توت خشک خارجی به خاطر تقاضای زیاد در بازار افزایش پیدا کرده است و بهترین نوع آن در بازار عرضه می گردد. زمانی که خرید و پخش بصورت عمده را انجام  می‌ شود باعث می ‌شود قیمت ‌ها تا حد زیادی کاهش پیدا کند. برای خرید باکیفیت و مقرون به صرفه این توت ها نیز راه‌ های مختلفی برای خریداران وجود دارد.

مجموعه بازرگانی فدک برای اطمینان خاطر همکاران و خریداران محترم ویدئوهایی از اماده سازی سفارشات تهیه کرده است که میتوانید با کلیک بر روی ویدیوی زیر یکی از آنها را مشاهده کنید.

عوامل موثر در قیمت توت خشک خارجی:

توت خشک از میوه هایی است که به خاطر ارزش غذایی بالایی که دارد افراد زیادی آنها را مصرف می ‌کنند. این توت خشک دارای مدل های مختلفی است و انواع خارجی آن نیز رنگ بندی های مختلفی دارند.

پخش عمده توت خشک خارجی
پخش عمده توت خشک خارجی

توت های خارجی (آمریکایی) ،رنگشان سرخ می باشد و یا رنگ تیره آنها نیز وجود دارد و معمولا آنها را خشک می کنند و در تمام طول سال قابل استفاده است.

برخی از عوامل موثر در قیمت گذاری این مدل توت ها شامل:

  1. کیفیت : در واقع هر چقدر که کیفیت توت بالاتر باشد قیمت آن بیشتر خواهد شد.
  2. توت وارداتی است یا تولید داخل :. به خاطر آب و آب و هوایی که در کشور ما وجود دارد کشت این توت ها به صورت مناسبی انجام نمی گردد و به خاطر مشتریان زیادی که دارد واردات از کشورهای دیگر انجام می ‌دهد که اگر به صورت واردات این کالا وارد بازار شود. قیمت آنها نیز مختلف خواهد بود همچنین ما شاهد افزایش قیمت توت در بازار بودیم.

توت خشک خارجی (آمریکایی) ارزان قیمت:

یکی از مهمترین عواملی که همواره افراد در زمان خرید به آن توجه می کنند مسئله قیمت می باشد.

پخش عمده توت خشک خارجی
پخش عمده توت خشک خارجی

توت خشک خارجی( آمریکایی) یکی از بهترین میوه هایی می باشد که امروز توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

بعضی اوقات در سطح بازار با قیمت پایین توت ها ‌ عرضه می ‌شود و افرادی که به دنبال خرید بهترین نوع توت هستند متاسفانه با قیمت بالاتری از این توت ها مواجه می ‌شوند. قیمت توت آمریکایی امروزه بسیار متفاوت است اما شما می توانید توت خشک آمریکایی با کیفیت بالا و  قیمت مناسب را از مجموعه یارزگانی فدک با خیال راحت تهیه کنید.

مرکز ما از برترین و معتبرترین مراکز در حوزه فروش و صادرات انواع خشکبار از جمله توت خشک سفید مشهدی اصل می باشد و این محصول را با قیمت های بسیار مناسب و از نوع کاملا مرغوب در بازار های سراسر جهان عرضه می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان ما در مجموعه فدک از این طریق در تماس باشید.

قیمت توت خشک بهمن ماه 1401 مشهد 

توت خشک لوکس کیلویی 550 هزار تومان

توت خشک ممتاز کیلوی 450 و 500 هزار تومان

توت خشک درجه یک کیلویی 350 و 400 هزار تومان

توت خشک درجه دو کیلویی 120 و 170 و 210 هزار تومان

توت خشک درجه سه کیلویی 70 و 90 هزار تومان

توت خشک مخصوص شیره کیلویی 25 هزار تومان

همان طور که گفته شد این توت ها در بسته بندی های کاملا استاندارد توسط شرکت فدک در سرتاسر کشور ارائه می شود به همین دلیل تهیه ی آن ها از هر نقطه ای به راحتی امکان پذیر می باشد همچنین قیمت کلی توت سیاه خشک شده نسبت به کیفیت و طعم منحصر به فرد این محصول مناسب بوده و امکان خرید آن برای همه ی مشتریان وجود دارد.

لینک های مفید:

بازار عرضه توت خشک سفید صادراتی

فروشندگان انواع توت خشک سفید صادراتی

قیمت توت خشک قرمز در بازار

با انواع بادام درختی بیشتر آشنا شوید

قیمت خرید بادام درختی ایرانی در بازار

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *