ارائه توت خشک شده عمده به خصوص برای افرادی که نیاز به حجم بالایی از این محصول دارند فرصتی فراهم آورده تا بتوانند با هزینه کمتری توت خشک را تهیه کنند و با سرمایه گذاری عمده بر روی آنها به کسب و کار خود رونق ببخشند، این مجموعه با راه اندازی شبکه فروش اینترنتی ارائه عمده این محصولات را در کوتاهترین زمان انجام می دهد و با حذف دلالان و هزینه های مازاد بر ارزش افزوده، مرغوب ترین توت ها را با نازلترین قیمت ها در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد.

ارائه توت خشک شده عمده

روش تهیه توت خشک

روش تهیه توت خشک توت از جمله میوه هایی است که اکثریت مردم جامعه آن را دوست دارند و این میوه را به صورت تازه و یا خشک شده مصرف می نمایند، خشک کردن توت به منظور نگهداری طولانی مدت صورت می گیرد ضمن اینکه در هر زمانی قابل دسترس است و می توان به جای میوه تازه، میوه خشک شده آن را مصرف نمود و از خواص ارزشمند آن بهره مند شد.

توت فرنگی یخ زده را می‌توان به عنوان تزئین شیرینی و کیک ها، به عنوان میان وعده همراه با ماست، طعم دهنده در کنار نوشیدنی هایی همچون چای و یا به عنوان یک تنقل به تنهایی مصرف نمود.

توت پس از چیده شدن طی مراحل گوناگونی به صورت خشک شده در می آید که در بخش زیر روش تهیه توت خشک را به اختصار در اختیارتان قرار می دهیم.

توت را می توان به سه روش خشک نمود که دو روش اول مربوط به روش خانگی و قدیمی است و روش آخر، روشی است که در کارخانه برای خشک نمودن توت انجام می شود:

  1. خشک کردن توت به روش سنتی: توت ها را در طرف مخصوص ریخته و آنها را زیر نور خورشید قرار می دهند، استفاده از این روش برای روزهای گرم و دمای بالا و بدون وزش باد مناسب است.
  2. خشک کردن توسط فر و ماکروویو: توت ها بر روی سینی قرار گرفته و طی حرارت ملایم فر خشک می شوند، برای اینکه توت ها به سینی نچسبند روی سینی را با کاغذ روغنی می پوشانند سپس توت ها را بر روی آن می چینند، برای خشک کردن در مایکروویو نیز، توت ها را درون ظرف قرار می دهند و آنها را درون مایکروویو می گذارند تا خشک شود، خشک کردن با مایکروویو نسبت به فر به زمان کمتری نیاز دارد و با سرعت بالاتری انجام می شود.
  3. استفاده از دستگاه های میوه خشک کن: این روش معمولا برای خشک کردن حجم بالایی از میوه ها انجام می شود، در این روش توت ها پس از شسته شدن بر روی سینی مخصوص چیده می شوند و طی حرارت غیر مستقیم خشک می گردند.

مراکز پخش توت خشک شده عمده

مراکز پخش توت خشک شده عمده مراکز پخش توت خشک شده عمده در راستای تامین نیاز بازار و سهولت بیشتر در خرید، محصولات خود را به صورت غیر حضوری و از راه دور نیز عرضه می کند و افراد می توانند در کسری از زمان به سایت مراجعه کنند و یا با یک تماس محصول مورد نیاز خود را در ابعاد دلخواه سفارش دهند.

مصرف توت فرنگی گلدانی می‌تواند برای کاهش قندخون، بهبود دیابت، حفظ سیستم ایمنی قلبی- عروقی، کاهش کلسترول خون، راحت‌تر کردن هضم غذا، بهبود برونشیت، درمان آسم بسیار موثر می باشد.

این مراکز با پخش مستقیم محصولات بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می کنند، از جمله اقداماتی که این مراکز انجام می دهند عبارتند از:

  • فروش مستقیم محصولات و حذف واسطه ها و سود چندین برابری آنها
  • کاهش دادن قیمت ها در خرید های عمده
  • پشتیبانی آنلاین و پاسخگویی سریع
  • بسته بندی کردن محصولات و رساندن این محصولات با بهترین شرایط به دست مشتری

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *