ارائه دهنده توت خشک صادراتی اعلا در بازار

ارائه دهنده توت خشک صادراتی اعلا در بازار این محصول را در ارقام مختلفی عرضه نموده و نیاز تمامی مشتریان را به بهترین نحو ممکن پوشش می دهد که کیفیت های منحصر به فرد محصول نیز رضایتمندی مشتریان را بر انگیخته است، خریدار نیز می تواند این میوه خشک را بسیار ممتاز و به صورت عمده تهیه نموده و از قیمت های ایده آل نیز سود خوبی را بدست آورد.

ارائه دهنده توت خشک صادراتی اعلا در بازار

ترکیبات مهم موجود در انواع توت خشک

ترکیبات مهم موجود در انواع توت خشکانواع توت خشک شامل ترکیباتی همچون موارد زیر است:

  • آنتوسیانین: از گروه آنتی اکسیدان هاست که باعث مهار شدن اکسیداسیون کلسترول ال ای دی شده و سلامت قلب و عروق را به همراه دارد.
  • سیانیدین: مسئول ایجاد رنگ توت است.
  • اسید کلروژنیک: عمده ترین آنتی اکسیدان می باشد.
  • روتین: قوی ترین آنتی اکسیدان است که علاوه بر خاصیت ضد سرطانی از بدن در برابر بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی، دیابت و … محافظت می کند.
  • میریستین: خاصیت ضد سرطانی دارد.

توت خشک دارای ویتامین ث است که محافظ پوست و سایر نقاط بدن است، آهن دارد که بدن را اکسیژن رسانی می کند، از ویتامین کا۱ برخوردار بوده که سلامت استخوان ها لختگی خون را بر عهده دارد، پتاسیم موجود در آن نیز کنترل کننده فشار خون است و به دلیل داشتن ویتامین ای از بدن در برابر اکسیداتیو محافظت می کند.

توت خشک اعلا دارای فیبر محلول و فیبر نامحلول است که برای دستگاه گوارش مفید بوده و با بهبود حرکات روده سبب درمان یبوست می شود. همچنین به دلیل داشتن کلسیم تقویت کننده استخوان ها ست و به رشد کودکان کمک می کند و آنتی اکسیدان آن سیستم ایمنی را تقویت خواهد نمود.

خرید توت خشک صادراتی با قیمت عالی

خرید توت خشک صادراتی با قیمت عالیخرید توت خشک صادراتی با قیمت عالی از اهداف اصلی مشتریان است که سعی می کنند با خرید عمده و بدون واسطه توت را بسیار باکیفیت و باصرفه تهیه کنند، لذا این میوه خشک نیز به دلیل صادراتی بودن بسیار درجه یک و ممتاز می باشد به همین دلیل خریداران زیادی دارد. ارائه توت خشک در گونه ها و ارقام مختلفی صورت می گیرد و هر گونه ای نیز دارای رنگ های سفید، قرمز و سیاه بوده و اندازه های هر کدام نیز متفاوت است، نمونه های درجه یک نیز بسیار درشت و خوشمزه می باشد که به دلیل داشتن خواص بالا بر محبوبیتش افزوده شده است.

توت خشک از میوه های خشک و مقوی است که در فصول مختلف قابل دسترس بوده و ماندگاری بالایی نیز دارد و علاوه بر مصارف خام خوری نیز از پودر آن در تهیه انواع کیک و شیرینی استفاده می شود، در برخی از اقوام نیز از پودر توت خشک حلوا تهیه می شود و علاوه بر آن یک جایگزین مفید به جای قند است که به همراه چای میل می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *