آماده سازی سفارش و ارسال بار درجه یک با کیفیت عالی برای مشتری عزیزمان که از شهرکرد سفارش توت خشک طرقبه رو داشتند. کیفیت و درشتی بار در ویدئو زیر کاملا مشخص هست. با با کیفیت بالا و درشت و رنگ روشن هم هست. همکاران عزیز که قصد خرید بار درجه را دارند می توانند با ما در ارتباط باشند.

گروه بازرگانی فدک با ارائه انواع توت خشک لوکس، ممتاز، درجه یک، درجه دو و درجه سه بستر مناسبی برای خریداران عزیز فراهم کرده تا بنا به نیازشان سفارش خود را ثبت کنند، برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان مجموعه با ما در تماس باشید.

 

 

توت خشک براساس 3 آیتم مهم درجه بندی و قیمت گذاری می شود :
1. رنگ توت خشک
2. سایز توت خشک
3. میزان شهد و شیرینی توت خشک

توت خشک تازه و امسالی (توت خشک سفید پر مصرف) در صورتی که به نحو صحیح خشک شده باشد سفید است . هرچه زمان بگذرد رنگ آن تیره تر مایل به قهوه ای می شود .

بعد از پاک شدن توت خشک ها توسط دستگاه سورتینگ، عمل جداسازی بر روی توت خشک ها توسط نیروهای انسانی انجام می‌شود و بر اساس کیفیت محصول بصورت جداگانه در کارتن های 10 کیلویی بسته بندی و جمع آوری می گردند. مشتریانی که تازه با مجموعه ما آشنا می شوند می توانند جهت مشاهده کیفیت و اطمینان بیشتر و شروع همکاری، یک کارتن 10 کیلویی به عنوان نمونه از محصولات ما را سفارش دهند

 

قیمت توت خشک سفید مشهد 

توت خشک لوکس کیلویی 550 هزار تومان

توت خشک ممتاز کیلوی 450 و 500 هزار تومان

توت خشک درجه یک کیلویی 350 و 400 هزار تومان

توت خشک درجه دو کیلویی 120 و 170 و 210 هزار تومان

توت خشک درجه سه کیلویی 70 و 90 هزار تومان

توت خشک مخصوص شیره کیلویی 25 هزار تومان

توت خشک براساس 3 آیتم مهم درجه بندی و قیمت گذاری می شود :

1. رنگ توت خشک

2. سایز توت خشک

3. میزان شهد و شیرینی توت خشک

بعد از پاک شدن توت خشک ها توسط دستگاه سورتینگ، عمل جداسازی بر روی توت خشک ها توسط نیروهای انسانی انجام می‌شود و بر اساس کیفیت محصول بصورت جداگانه در کارتن های 10 کیلویی بسته بندی و جمع آوری می گردند. مشتریانی که تازه با مجموعه ما آشنا می شوند می توانند جهت مشاهده کیفیت و اطمینان بیشتر و شروع همکاری، یک کارتن 10 کیلویی به عنوان نمونه از محصولات ما را سفارش دهند.

صادر کننده توت خشک سفید درجه یک

قیمت توت خشک سفید مشهدی | بهمن ماه 1401 | گروه فدک

فروش آنلاین توت خشک طرقبه

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *