توت خشک یکی از مواد غذایی و آجیل مغذی و پر خاصیت به شمار می رود و دارای فواید بی شماری برای بدن بوده و مصرف آن بسیار مفید است. بازار توت خشک کیلویی، به دلیل داشتن خواص بی شمار آن همیشه پر رونق بوده و جزو خوراکی های سالم پر مصرف محسوب می شود. این محصول به صورت فله ای و انبوه تولید شده و به صورت باز و کیلویی در بسیاری از مراکز عرضه ان، به فروش می رسد؛ تولید کنندگان آن کشاورزان هستند که ان را به عرضه کننده به صورت عمده می فروشند.

بازار تولید توت خشک کیلویی

انواع سایز بسته بندی های توت خشک

انواع سایز بسته بندی های توت خشک توت خشک بیشتر به صورت عمده به بازار عرضه شده و در فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و آجیل فروشی ها کیلویی فروخته می شود‌. اکثرا به شکل دستی و در پاکت یا بسته بندی های پلاستیکی به مشتری عرضه می گردد.

این بسته بندی ها باهم فرق داشته و دارای اندازه های کوچک و بزرگ هستند؛ عموما خرید توت خشک از مراکز عرضه آن، به صورت سنتی انجام می شود و هر کس بسته به نیاز خود توت مصرفی را در پلاستیک یا پاکت از فروشنده تحویل می گیرد.

البته کارخانه هایی هم وجود دارند که نه تنها توت بلکه خشکبار دیگر را در بسته بندی های کارخانه ای می فروشند؛ این محصول تولیدی دارای قیمت بیشتری نسبت به نوع کیلویی آن است.

این کارخانه به سبب هزینه های زیادی که برای بسته بندی انواع آجیل ها مانند تجهیزات به روز،دستگاه های پیشرفته و وارد کردن بسته های مخصوص،صرف می کنند ناچار به فروش باقیمت بیشتری هستند. البته این محصول تولیدی منهای هزینه بالا، دارای محاسنی از جمله بهداشتی بودن و مواد مرغوب نیز می باشد که خریداران خود را دارد.

بازار پخش بهترین توت خشک طرقبه

بازار پخش بهترین توت خشک طرقبه توت از هر نوعی که باشد دارای خواص یکسانی بوده و اندازه و ریز و درشتی آن تغییری در خاصیتش ندارد. اما همیشه به سبب خاک حاصلخیز و آب و هوای مناسب توت و یا هر میوه ای در یک منطقه، از سایر مناطق دارای کیفیت بهتری خواهد بود. توت خشک طرقبه از این دسته است که طرقبه منطقه ای است که بهترین توت خشک را دارا می باشد.

تولید کنندگان و کشاورزان پس از برداشت محصول آن را در اختیار عرضه کنندگان قرارداده تا در سراسر ایران پخش کنند و در دسترس مشتریان قرار دهند. البته برای پخش این محصول درجه ۱ فروش اینترنتی هم موجود می باشد تا مصرف کننده بتواند خرید خود را بدون واسطه و آنلاین انجام دهد. تا هم خریدی غیر حضوری داشته باشد و هم از خرید خود لذت ببرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

2 دیدگاه

  • سلام خسته نباشید
    برای ثبت سفارش محصول باید هزینه ای اول پرداخت کنم یاخیر ؟ لطفا راهنمایی های لازم را بهم اطلاع بدهید.

    • با سلام لطفا فرم مشاوره را تکمیل نمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *