بزرگترین مرکز پخش توت خشک مرغوب

در حال حاضر، مراکز عرضه و پخش بسیار زیادی در نقاط مختلف کشور ما در زمینه تولید و فروش انواع توت خشک مرغوب فعالیت می کنند. مجموعه فدک به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش توت خشک مرغوب در ایران به طور تخصصی روی فروش و عرضه انواع توت خشک طرقبه مشهد در بازارهای داخلی و صادراتی فعالیت میکند . لیست قیمتهای عمده جهت رفاه حال مشتریان عزیز در سایت موجود می باشد .

بزرگترین مرکز پخش توت خشک مرغوب

تاریخچه توت خشک سفید در ایران

تاریخچه تولید توت خشک، به زمان های خیلی قبل بر می گردد. این محصولات برای اولین بار در قسمت های شمالی کشور ما یعنی ایران تولید شده و پس از مدت زمان خیلی کوتاهی در سراسر ایران عرضه شدند. توت خشک هایی که در قسمت های شمالی کشور ما کشت می شوند، نه تنها به شدت با کیفیت بوده و طول عمری بالا دارند، بلکه می توانند در موقعیت های مختلفی هم به کار شما بیایند.

تاریخچه توت خشک سفید در ایران

 

از آن جایی که توت خشک ارزش غذایی زیادی دارد ودر سبد غذایی اکثر خانواده ها قرار دارد پس برای خرید آن باید دقت کنید که یک توت با کیفیت را خریداری کنید که کپک نزده باشد و زیاد خشک نشده باشد ودقت به ترو تازه بودن آن زیاد داشته باشید.

جالب است بدانید که تاریخچه تولید توت خشک در ایران، به چند صد سال قبل باز می گردد. پس از رایج شدن استفاده از مدل ها و ساختار های مختلف توت خشک در کشور ما، کشور های اروپایی و سایر کشور های آسیایی هم علاقه شدیدی به استفاده از مدل های مختلف این محصولات نشان دادند و توت خشک، شهرتی جهانی به دست آورد. به همین علت است که در حال حاضر، اکثر کشور ها ایران را به عنوان اولین تولید کننده توت خشک به رسمیت می شناسند.

خرید کلی بهترین توت خشک گلستان

خرید کلی بهترین توت خشک گلستانبرای تهیه مدل های مختلف توت خشک گلستان به صورت کلی و عمده، راه های بسیار زیادی در جلوی پای شما قرار گرفته است که هر کدام از این راه ها یک سری معایب و یک سری ویژگی های خاص دارند. مثلا شما می توانید همه قسمت های شهر خود را جستجو کنید اما ، این راه تحت هیچ شرایطی به شما توصیه نمی شود. چرا که با انجام این کار، شما باید مقدار خیلی زیاد و قابل توجهی از وقت خود را صرف کنید تا شاید یک مرکز عرضه معتبر پیدا کردید که در زمینه فروش انواع مختلف توت خشک گلستان فعالیت می کند.

برای این که بتوانید با اعتماد بیشتری از مجموعه ما ، خرید عمده توت خشک خود را انجام دهید لطف کنید و سری از پیج کاری ما به آدرس toot_torghabe@ بزنید و نمونه ای از ارسالیها ، واریزیها و پیام های رضایت مشتریان عزیزمان را در آنجا مشاهده کنید .

 

در حال حاضر یعنی آذرماه 1402 قیمت عمده هر کیلو توت خشک درجه یک و اعلاء مشهد بین  300 الی 450 هزار تومان می باشد ضمنا” لیست قیمت انواع توت خشک طرقبه مشهد بصورت روزانه در سایت مجموعه ما بروزرسانی می شود .

از همین رو، بهتر است که شما هم به دنبال خرید و استفاده از مراکز عرضه اینترنتی همچون وب سایت ما باشید. همه محصولات موجود ما با گارانتی عرضه شده و به دست شما در هر نقطه از ایران می رسند. شما می توایند انواع توت خشک سفید با کیفیت را از ما تهیه کنید. امکان خرید توت خشک با کیفیت به صورت عمده هم از مرکز عرضه ما با چند کلیک ساده و معمولی وجود دارد.

حداقل ارسالی ما برای مشتریان عزیز یک کارتن 10 کیلویی می باشد .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

11 دیدگاه

  • همیشه تابستونا که میشه درخت های توت دیگه محصولات خودشون رو میریزن روی زمین و همه گردشگرا هم جمع میشن. توت واقعا یکی دیگه از محبوب ترین میوه ها است که از خواص بی نظیری برخورداره. از اونجایی که محبوبیت این میوه زیاده، افراد زیادی تابستونا توت رو جمع میکنن تا خشک شده اون رو توی فصل های دیگه بفرشون. چندباری از فروشگاه خریدم و الان قصد خرید از سایت شما رو دارم. فقط اینکه بفرمایین به صورت کیلویی این محصول رو عرضه میکنین یا در بسته بندی های مختلف؟ من در شیراز هستم و ایا ارسال به شیراز هم دارین؟ مرسی ممنون

    • سلام امید عزیز
      وقت شما بخیر
      فروش به صورت عمده است. ارسال به شیراز داریم. برای سفارش تماس بگیرید.

  • سلام وقت بخیر من از مشتری های شما هستم
    و همیشه بصورت عمده از شما توت میخرم و به عراق و ترکیه صادر میکنم
    مشتری هام بدلیل رنگ و بسته بندی خوب بیشتر از محصولات شما می‌خرند.

  • یکی از همکارای ما به شدت شمارو پیشنهاد داده
    شرایط ارسال به اصفهان به چه صورت هست؟
    با تشکر

  • سلام توت خشک ها آیا برای مشکلات گوارشی خوب هستش ؟ و اینکه اگر توت خشک سیاه شود نشانه ی خراب شدن آن است ؟

  • باسلام وخسته نباشی
    توت خشک واقعاخشبارخوش مزه ست وبه بینندگان این سایت توصیه میکنم ازاین محصول خریدکنند
    باتشکر

  • سلام وقت بخیر محصولاتتوت حرف نداره.به شدت با کیفیت است و خرید از این محصول برای همه توصیه میکنم.من که هودم باز هم میخوام سفارش بدم .ممنون از سایت خوبتون.خوبی سایت شما اینه که با توجه به قیمت خیلی هوبش کیفیت خیلی بالایی داره و به راحتی میشه به شما اعتماد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *