فروش آنلاین توت خشک طرقبه

فروش آنلاین توت خشک طرقبه


توت خشک رسمی درجه یک جزو لذیذترین و پرطرفدار ترین خشکبار ایران است که در دسته آجیل و تنقلات طبقه بندی می‌شود.

درخت توت به دلیل مقاومت مناسب در مقابل تغییرات آب و هوایی در مناطق زیادی از شمال تا جنوب و شرق و غرب کشور تولید می‌شود و محصول تولیدی هر منطقه طعم ویژه‌ای مختص به خود را دارد.

توت خشک رسمی طرقبه فدک با ویژگی های استثنایی آن شامل نرمی، شیرینی مطبوع، دانه های منسجم و رنگ روشن سبب شده است تا در بین انواع توت خشک نقش متفاوت و منحصر به فردی ایفا کند هچنین طعم و مزه توت طرقبه و مشهد و میزان بالای شهد آن سبب شده است که گزینه مناسبی برای تولید فرآورده های خشک و شیره توت باشد.

سفارش انواع توت خشک رسمی درجه یک
سفارش انواع توت خشک رسمی درجه یک

درباره توت خشک رسمی بیشتر بدانید:

فواید:

غالبا میوه توت را از اواخر بهار تا نیمه‌های تابستان زیاد میبینیم و از خواص بی شمار و طعم مطبوع آن بهره‌مند می‌شویم. تولیدکنندگان خلاق توت خشک با فرآوری انواع توت خشک باعث شده اند که ما در سه فصل دیگر سال نیز امکان استفاده از آن را داشته باشیم. توت خشک یک میان وعده مناسب و مفید با ویژگی های خاص است است که ادامه تعدادی از آن را با هم مرور می کنیم.

چربی اندک، قند فراوان، کربوهیدرات، پروتئین، فیبر، کلسیم، آهن و ویتامین های A و C، مواد مغذی موجود در توت خشک است که از لحاظ ارزش غذایی غنای ویژه و قابل قبولی دارد.

میزان بالای فیبر آن باعث بهبود عملکرد گوارش و درمان یبوست بوده و مبتلایان به کم‌خونی فقر آهن می توانند روی میزان قابل توجه آهن آن برای درمان مشکل خود حساب کنند. ویتامین c آن سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و ویتامین A آن به کمک بینایی می آید. محافظت قابل توجه از پوست و مو، حفظ سلامت قلب و کلیه و کبد، پیشگیری از سرطان، تقویت دندان ها و پیشگیری از پوکی استخوان از خواص درمانی دیگر توت خشک است.

قیمت توت خشک سفید مشهدی | دی ماه 1401 | گروه فدک

سفارش انواع توت خشک رسمی درجه یک
سفارش انواع توت خشک رسمی درجه یک

مضرات:

با وجود این خواص فراوان اما نباید از عوارض و مضرات آن غافل شد؛ چرا که در صورت زیاده روی در مصرف توت، فرد دچار عوارض گوارشی چون اسهال خواهد شد. همچنین به علت داشتن قند بالا افراد دیابتی باید به صورت محدود و کنترل شده مصرف کنند، با وجود این که قند توت خشک از نوع قند گیاهی است اما زیاده روی در مصرف آن می تواند اشخاص مبتلا به دیابت را دچار مشکل کند.

از آنجا که طبیعت توت خشک گرم و تر است، افراد گرم مزاج باید در مصرف آن احتیاط کنند.

برای بهره بردن از فواید و خواص توت خشک مساله مهم این است که از کجا و با چه کیفیتی تهییه کرده باشید ، برای اینکه بتوانید با خیال راحت از توت خشک شده سفید استفاده کنید و یا به سبد غذایی خانواده تان اضافه کنید با کارشناسان گروه بازرگانی فدک در تماس باشید

 

مرکز ما از برترین و معتبرترین مراکز در حوزه فروش و صادرات انواع خشکبار از جمله توت خشک سفید مشهدی اصل می باشد و این محصول را با قیمت های بسیار مناسب و از نوع کاملا مرغوب در بازار های سراسر جهان عرضه می نماید.

قیمت توت خشک دی ماه 1401 مشهد 

توت خشک لوکس کیلویی 550 هزار تومان

توت خشک ممتاز کیلوی 450 و 500 هزار تومان

توت خشک درجه یک کیلویی 350 و 400 هزار تومان

توت خشک درجه دو کیلویی 120 و 170 و 210 هزار تومان

توت خشک درجه سه کیلویی 70 و 90 هزار تومان

توت خشک مخصوص شیره کیلویی 25 هزار تومان

همان طور که گفته شد این توت ها در بسته بندی های کاملا استاندارد توسط شرکت فدک در سرتاسر کشور ارائه می شود به همین دلیل تهیه ی آن ها از هر نقطه ای به راحتی امکان پذیر می باشد همچنین قیمت کلی توت سیاه خشک شده نسبت به کیفیت و طعم منحصر به فرد این محصول مناسب بوده و امکان خرید آن برای همه ی مشتریان وجود دارد.

لینک های مفید:

بازار عرضه توت خشک سفید صادراتی

فروشندگان انواع توت خشک سفید صادراتی

قیمت توت خشک قرمز در بازار

با انواع بادام درختی بیشتر آشنا شوید

قیمت خرید بادام درختی ایرانی در بازار

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *