توت خشک لوکس مشهد | عمده + قیمت

توت خشک لوکس مشهد | عمده + قیمت


توت خشک لوکس مشهد ، یکی از میوه‌‌های غنی از آنتی اکسیدان است و همچنین به این دلیل که قند موجود در توت سفید برای بیماران دیابتی ضرر ندارد و میتوان آن را جایگزین قند برای این افراد کرد. توت سفید لوکس اعلا روشنتر و درشت تر است همچنین از لحاظ طعم شیرین تر می باشد . خوردن توت خشک در وعده های روزانه عالی است.

از دیدگاه طب سنتی توت ها برای درمان سرماخوردگی های مزمن و مشکلات ریوی بسیار مفید می باشد . طبیعت توت گرم و تر است که برای بدن مناسب است . توت پرخاصیت و پرکالری است.

ازین رو همیشه در بازارهای داخلی و خارج از کشور جزو پرتقاضا ترین محصولات می باشد بنابراین خرید عمده و فروش در بازارهای داخلی و صادرات آن، درکنار پرسود بودن بسیار مقرون به صرفه می باشد.

مجموعه بازرگانی فدک برای اطمینان خاطر همکاران و خریداران محترم از کیفیت و مرغوبیت محصول میتوانید یکی از ویدئوهای اماده سازی سفارشات و بارگیری توت خشک را در زیر ببینید.

قیمت توت خشک سفید مشهدی | بهمن ماه 1401 | گروه فدک

 

خواص فوق العاده درمانی توت خشک لوکس:

توت حاوی مقدار زیادی آب ، کربوهیدرات، ویتامین‌ها ، کاروتنوئید ، و ریز مغذی‌هایی است که می‌توانند به طور موثر حجم خون را افزایش دهند .

از همه مهم‌تر این‌که توت خشک یک ماده‌ی غذایی تقویتی است که با اضافه شدن به رژیم غذایی می‌تواند به درمان فشار خون بالا یا بیماری‌های زنان کمک کند .

توت میوه ای است که موافق و سازگار با ریه است . اصولا مواد شیرین طبیعی برای ریه و خشکی صدا و خس خس سینه مفید هستند . بهترین زمان خوردن توت ، صبح به صورت ناشتا یا به هنگام عصر در فاصله بین ناهار و شام می باشد تا زود هضم شود و مواد غذایی آن به خوبی جذب بدن گردد . باید از خوردن توت به همراه مواد گوشتی خودداری کرد چرا که هضم آن را مشکل کرده و سبب ایجاد نفخ در شکم و روده می کند .

طب پیشرفته ثابت کرده که توت خشک دارای مقدار زیادی روتین می باشد که در پیشگیری از سرطان روده موثر است روتین موجب خنک شدن خون می شود خونریزی را متوقف می کند باعث کاهش تورم و ازبین رفتن ویروس ها می گردد به همین جهت اگر توت خشک هر روز مصرف شود در پیشگیری و درمان خونریزی مغزی ، فشار خون بالا و خونریزی شبکیه و برونشیت مزمن موثر خواهد بود .

توت خشک لوکس مشهد | عمده + قیمت
توت خشک لوکس مشهد | عمده + قیمت

توت خشک همچنین برای سلامت کبد و کلیه نیز موثر است و موجب تقویت خون ، بهبود ترشح بزاق یا مایعات بدن و خشکی بدن می شود . برای از بین بردن تشنگی هم خوب است کمبود آب و مایعات در بدن و خون سبب یبوست می شود که با خوردن توت این مشکل رفع می گردد . توت به دلیل داشتن مواد قندی سبب تقویت بدن می گردد آرامبخش بسیار قوی و ادرار آور است و برای درمان بیماریهای زخم معده و تنفسی نیز موثر است . با خوردن توت در وعده های روزانه خود سلامتی تان را تصمین کنید.

مجموعه بازرگانی فدک می تواند در زمینه تهیه توت خشک ممتاز به شما کمک کند تا با صرفه جویی در زمان و هزینه بصورت تلفنی و اینترنتی با کارشناسان برای کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت روز و ثبت سفارش در ارتباط باشید و به راحتی ،محصولی باکیفیت و مرغوب با کمترین هزینه دریافت کنید.

قیمت توت خشک بهمن ماه 1401 مشهد 

توت خشک لوکس کیلویی 550 هزار تومان

توت خشک ممتاز کیلوی 450 و 500 هزار تومان

توت خشک درجه یک کیلویی 350 و 400 هزار تومان

توت خشک درجه دو کیلویی 120 و 170 و 210 هزار تومان

توت خشک درجه سه کیلویی 70 و 90 هزار تومان

توت خشک مخصوص شیره کیلویی 25 هزار تومان

همان طور که گفته شد این توت ها در بسته بندی های کاملا استاندارد توسط شرکت فدک در سرتاسر کشور ارائه می شود به همین دلیل تهیه ی آن ها از هر نقطه ای به راحتی امکان پذیر می باشد همچنین قیمت کلی توت سیاه خشک شده نسبت به کیفیت و طعم منحصر به فرد این محصول مناسب بوده و امکان خرید آن برای همه ی مشتریان وجود دارد.

لینک های مفید:

بازار عرضه توت خشک سفید صادراتی

فروشندگان انواع توت خشک سفید صادراتی

قیمت توت خشک قرمز در بازار

با انواع بادام درختی بیشتر آشنا شوید

قیمت خرید بادام درختی ایرانی در بازار

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *