توزیع توت خشک سفید رسمی

توزیع توت خشک سفید رسمی هر ساله از اوایل مردادماه توسط مراکز فروش خشکبار در کشور صورت می گیرد .بزرگترین مرکز تولید و فروش توت خشک رسمی در کشور، شهر مشهد می باشد . قیمت توت خشک رسمی مشهد درجه یک در سال 1402 بین 350 الی 500 هزار تومان می باشد . لیست قیمت انواع توت خشک سفید برای راحتی شما عزیزان در سایت موجود می باشد.  تخصص مجموعه فدک فروش عمده توت خشک رسمی مشهد با بهترین کیفیت و قیمت در طول سال می باشد .

هدف ما شروع یک همکاری طولانی مدت و صادقانه با شماست .

توزیع توت خشک سفید رسمی

خصوصیات توت خشک سفید رسمی

خصوصیات توت خشک سفید رسمیتوت سفید رسمی به عنوان یکی از مرغوب ترین انواع خشکبار در کشور شناخته می شود،از خصوصیات توت خشک این بوده که این توت به رنگ روشن و نرم می باشد، طعم شیرین و مطلوبی دارد و دانه های آن درشت است، این توت دارای درجه بندی بوده که نوع درجه یک و  ممتاز آن بیشترین مشتری را دارد، هر ساله با فرا رسیدن فصل برداشت یعنی تیرماه هر سال

توت سفیدی که به روش صنعتی خشک می شود، از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارد. با کمترین درجه حرارت و در یک زمان طولانی حرارت می بیند تا هم خواص آن حفظ شده و هم رطوبت توت به آرامی گرفته شود.

توت خشک مشهد ارگانیک سالم ترین و مرغوب ترین نوع توت محسوب می شود، این محصول خواص بسیار فراوانی دارد و برای کاهش فشار خون، درمان سرما خوردگی، درمان کم خونی و موجب تصفیه و پاکی خون می گردد.

توت خشک سفید رسمی سرشار از کالری های مفید بوده و برای افرادی که به بیماری دیابت مبتلا هستند، بهترین گزینه استفاده به همراه چای به جای قند یا نبات محسوب می شود. هر ۱۰۰ گرم از این توت در حدود ۶۰ کیلو کالری انرژِی دارد.

برای داشتن توت خشک اعلا و با کیفیت باید در کشت و برداشت توت تازه و هم چنین نوع آن نهایت دقت را نمود که این محصول حتما از ارقام بی دانه و شیرین و ارگانیک باشد. ارگانیک به این معنی که در فرآیند تولید و برداشت توت تازه از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده باشد یا اگر هم نیاز به سم پاشی بود از سموم بی ضرر در سلامت بدن استفاده شده باشد.

خرید توت خشک سفید رسمی

خرید توت خشک سفید رسمییکی از اقلام مهم و گران قیمت خشکبار توت خشک سفید ممتاز است و مشتریان خاص خودش را دارد . به دلیل اینکه شیرین و لذیذ است جایگزین سالمی برای قند می باشد، با مصرف توت خشک می توانید از فواید آن بهره ببرید ، افراد دیابتی می توانند با خیالی آسوده از آن مصرف کنند و لذت ببرند، توت خشک با کیفیت قیمت بالایی دارد، شما می توانید برای خرید انواع توت خشک رسمی، با ما ارتباط بگیرید .توت خشک درجه یک از خوراکی های بسیار خوشمزه و لذیذ به حساب می آید، که بافت نرم و شیرینی دارد.

فروش ما فقط بصورت عمده و حداقل ارسالی ما یک کارتن 10 کیلویی می باشد.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *