توت سیاه تازه یکی از محصولات پر طرفدار و پرفروش در بازار خشکبار ایران می باشد که باعث شده تاجران زیادی روی فروش عمده این محصول در بازار داخل بالاخص در زمینه صادرات آن فعالیت ویژه ای داشته باشند .از شهر های تولید کننده توت خشک اعلا می توان شهر مشهد ، قم ، تهران و … را نام برد .

خرید توت خشک اعلا با بهترین قیمت

خواص مصرف توت خشک اعلا بصورت ناشتا

خواص مصرف توت خشک اعلا بصورت ناشتا

یکی از نکات مهم در استفاده از توت خشک تقویت نور چشم است، این ماده قدرت چشم را افزایش می دهد و از بروز بیماری هایی مانند آب مروارید در چشم جلوگیری می کند. سرشار از ویتامین A و بتاکاروتن است و نقش مهمی در تقویت سلول های بینایی دارد. مصرف این ماده برای افرادی که زیاد مطالعه می کنند یا افرادی که فعالیت نوشتاری زیادی دارند توصیه می شود.
خواص سفید کنندگی دندان: اگر از زردی دندان رنج می برید و بوی بد دهان شما را عذاب می دهد، نگران نباشید زیرا با استفاده از این محصول می توانید مشکل خود را حل کنید. این ماده غذایی به دلیل وجود آنزیم های فعال، پلاک های دندانی و پلاک های بین دندانی را می شکند و دندان ها را خوشبو، سفید و براق می کند.

 

خوابی آرام داشته باشید: اگر در طول شب و تا صبح از بی خوابی رنج می برید و یا اضطراب خواب دارید و آرامش ندارید، می توانید با خوردن این محصول مشکل خود را حل کنید و از خوابی آرام لذت ببرید. این ماده طبیعی به دلیل وجود هورمون های لازم، مغز را وادار به ترشح هورمون ملاتونین می کند و خوابی آرام به شما می دهد.

ابروهای پرپشت داشته باشید: مصرف این ماده غذایی باعث رشد موهای سر و رشد ابروها می شود. با داشتن روی، مواد مغذی را به ریشه مو در نقاط حساس بدن می رساند و باعث رشد مو در این نواحی می شود. همچنین موها را سیاه می کند و ابروهای شما رنگ زیباتری پیدا می کند.

همانطور که می دانید شهر طرقبه یکی از مناطق تفریحی اطراف مشهد مقدس است و باغداران آن منطقه برای تولید توت خشک رسمی تلاش زیادی می کنند.
تجار ایرانی هر ساله مقادیر زیادی از این محصول با کیفیت را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کنند.

فروش کلی توت خشک اعلا بدون واسطه

فروش کلی توت خشک اعلا بدون واسطه

توت خشک فله با کیفیت ها و قیمت های متفاوتی در بازار به فروش می رسد که امکان تطبیق قیمت ها را برای تمامی خریداران این محصول فراهم کرده است.

باغداران پس از انجام مراحل جمع آوری و سورتینگ ، این محصول را با کیفیت های مختلف جدا سازی کرده و نگهداری می کنند.

قیمت توت سفید خشک در بازار خشکبار ایران به 2 عامل اصلی یعنی کیفیت محصول و زمان خرید بستگی دارد.

رتبه بندی انواع توت خشک در مشهد از نظر قیمت و کیفیت به شرح زیر است:توت خشک لوکس
توت خشک ممتاز
توت خشک درجه یک
توت خشک درجه دو
توت خشک درجه سو
توت خشک مخصوص گرفتن شیره

باید در نظر داشته باشید که با گذشت زمان از آغاز فصل برداشت و نزدیک شدن به فصل سرد، قیمت توت سفید خشک در بازار گران شده و حجم آن کاهش می یابد.

اگر قصد خرید عمده این محصول را دارید سعی کنید در ابتدای فصل یعنی مرداد تا مهرماه خرید خود را انجام دهید.

مجموعه فدک می تواند در اسرع وقت بهترین توت خشک اعلا را با بهترین بسته بندی و مناسب ترین قیمت برای شما تهیه و ارسال کند.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *