شرکت صادراتی توت خشک فله ای

توت های خشک صادراتی ایران، بسته به کیفیتشان به درجه یک، دو و سه تقسیم مس شوند. امروزه میزان صادرات توت خشک درجه یک و مرغوب به کشور های خارجی بسیار می باشد و از این نظر به چرخه ی اقتصادی کشور کمک شایانی شده است. شرکت های صادر کننده توت خشک فله ای را با دریافت تاببدبه ی وزارت بهداشت و بسته بندی مناسب اقدام به فروش این محصول به سایر کشورها می کنند. توت های درجه دو و سه مورد استقبال کشورهایی چون عراق و… می باشد.

شرکت صادراتی توت خشک فله ای

خواص باورنکردنی توت خشک برای بدن

خواص باورنکردنی توت خشک برای بدنطبع توت گرم و نر و از بهترین طبعها برای بدن انسان می باشد. از این ماده به عنوان یک ملین به هنگام صبح در وعده غذایی می توان استفاده کرد. توت خشک برای رفع خس خس سینه و درمان خشکی ریه ها بسیار مفید می باشد. هم چنین برای تصفیه ی خون مفید می باشد.

این ماده سرشار از آهن می باشد به گونه ای که در درمان کم خونی و فقر آهن استفاده می شود. توت خشک دارای کلسیم است و به همین سبب در مقاوم شدن لثه های کودکان اثرگذار است. این ماده به سبب مقوی بودنش برای تامین انرژی بدن سالمندان کاربرد دارد.

خوردن توت خشک از ایجاد بیماری هایی چون سرطان روده، برونشیت، خونریزی مغز، آسم، خونریزی شبکیه چشم و … جلوگیری می کند. این ماده در درمان بیماری هایی چون اختلالات جنسی در مردان، زودانزالی استفاده می شود.

توت خشک تازه سرشار از موادی چون تانن، ویتامین های آ، سی و املاح معدنی می باشد. این ماده ادرار آور است. از دیگر خواصش آرام بخش بودن آن است و نیز در درمان زخم معده نقش دارد و نیز کمک کننده به هضم بهتر غذا می باشد.

محققان اثبات کرده اند که توت خشک به سبب داشتن ماده رزوراترول در کنار مصرف روزانه می تواند سبب افزایش طول عمر انسان ها شود. در کشورهای زیادی از این ماده برای درمان سفید شدن زودرس موها استفاده می شود.

توت خشک نرم سرشار از آنتی اکسیدان است یه همین خاطر در درمان بیماری های قلب و عروق، رماتیسم و کلسترول زباد داشتن افراد مورد استفاده قرار می گیرد. افراد دیابتی می توانند از توت خشک بهداشتی به سبب کنترل میزان قند خونشان، به جای قند ازتوت برای میل کردن چایشان استفاده کنند.

توت می تواند در برنامه غذایی کسانی که قصد لاغر کردن دارند گنجانده شود چرا که این ماده دارای فیبر زیادی بوده و فرد را برای مدت زیادی سیر نگه می دارد.

در خانم های باردار بهتر است به جای توت تازه از توت خشک استفاده شود تا ضرری ایجاد نکند هم چنین برای افزایش شیر مادر هنگام شیردهی مصرف این ماده می تواند گزینه ی خوبی باشد.

برای کاهش التهابات و جلوگیری از حساسیت های فصلی می توان از این ماده استفاده کرد. هم چنین برای درمان بیماری های کلیوی و کبد، طحال مفید است.

از دیگر خواص این ماده درمان فشار خون بالاست. توت خشک برای درمان یبوست افراد بسیار حاِیز اهمیت می باشد. این ماده مانع خشکی بدن و تشنگی می شود و برای بهبود ترشح بزاق کارآمد است.

برای استحکام قوه ی دیداری و شنیداری می توان از این محصول استفاده کرد. توت خشک برای درمان سرفه و سرماخوردگی موثر است. دانه های توت سبب افزایش تقویت سیستم ایمنی بدن شود.

عوارض جانبی مصرف توت خشک شده

عوارض جانبی مصرف توت خشک شدهافرادی که دارای مزاج گرم هستند بنا به سفارش ابوعلی سینا بهتر است از خوردن توت خودداری کنند. در صورت استفاده باید بعد از گذشت یک یا دو ساعت مقداری سکنجبین مصرف کنند. مصرف انواع توت ها در زمان بازداری بانوان ممکن است ایجاد حساسیت کند پس با احتیاط باید از آنها استفاده کرد. هم چنین زیاده روی در خوردن توت ممکن است منجر به ایجاد دل درد و اسهال شود.

فروشندگان ویژه توت خشک فله ای

فروشندگان ویژه توت خشک فله ایفروشندگان توت خشک عمده برای قیمت گذاری این محصول به فاکتورهای زیر توجه می کنند:

  • سنجش کیفیت توت خشک و در سوت یک بودن آن
  • رنگ روشن
  • شهد دار بودن به گونه ای که طعم شیرین آن کاملا زیر زبان حس شود
  • طعم دلچسب دانه های به هم فشرده
  • نرم بودن
  • سایز مناسب و یکدست
  • نحوه ی بسته بندی
  • وزن بسته ها
  • و …

فروشندگان می توانند در بسته بندی های پذیرایی این محصول را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند تا در مجالس و محافل گوناگون اعم از مهمانی ها استفاده گردد. از مزایای این ارائه ی توت به حالت خشک و در بسته بندی مناسب جذب نکردن گرد و غبار و آلودگی ها می باشد. متقاضیان توان خرید هر بسته با وزن دلخواه خود را دارا می باشند.

سفارش انواع توت خشک فله ای

سفارش انواع توت خشک فله ایتنوع توت خشک زیاد است و در مرغوب ترین و باکیفیت ترین نوع بصورت عمده و خرد روانه ی بازار می شود. فروشندگان و تولیدکنندگان معمولا با قیمت معقول و مناسبی این محصول را در اختیار خریداران قرار می دهند. تولیدکنندگان توت ها را با رعایت نکات بهداشتی و اصولی در بسته بندی های شکیل به بازار هدف عرضه می کنند.

در میان انواع توت خشک های موجود در کشورمان، توت خشک رسمی قیمت بالاتری نسبت به توت خشک قندی دارد. بسته به تنوع آب و هوایی نقاز مختلف کشورمان تنوع توت ها هم بسیار است توت خشک های موجود در بازارها شامل توت خشک کردستانی، هراتی، یزدی، بیرجندی، رسمی و … می باشد.

خرید اینترنتی و مشورت با کارشناس فروش سبب می شود در کمترین زمان ممکن سفارش مشتری ثبت و ارسال شود. به هنگام خرید باید به تاریخ انقضای محصول توجه کرد تا محصول تازه و باکیفیت تری را تهیه نمود. هر چه قیمت کمتر و کیفیت بالاتر باشد میزان استقبال متقاضیان از این کالا بیشتر خواهد بود.

برخی از مزایای خرید آنلاین توت خشک فله ای به شرح ذیل است:

  • پیدا کردن خیلی راحت تر و سریع تر خریداران و فروشندگان توت خشک در کسری از زمان
  • خرید و فروشی بدون واسطه و حذف واسطه گران
  • صرفه جویی در زمان صرف شده برای خرید و حمل و نقل
  • صرفه جویی در هزینه های اضافه از جمله ایاب و ذهاب
  • تهیه محصول تازه و تولید امسال
  • پیدا کردن مشتریان زیاد در داخل کشور و خارج
  • آشنایی با مشخصات محصول اعم از کیفیت، و…
  • آشنایی با خواص محصول

عوامل تاثیرگذار در افزایش قیمت این محصول به شرح ذیل است:

  1. آسیب دیدگی محصولات به هنگام گرمازدگی و یا سرما زدگی
  2. کاهش برداشت محصول توسط باغداران
  3. افزایش قیمت ارز و نوسانات آن
  4. صادرات بی رویه به خارج از کشور
  5. دخالت واسطه گران و دلالان در بازار
  6. افزایش هزینه های ایجاد محصول

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *