از جمله مجموعه های فعال در کشورمان شرکت صادرات توت خشک سفید صنعتی می باشد این شرکت محصولات و خشکبار تولید شده را از مزارع و جنگلهای مختلف کشور جمع آوری میکنند و بعد از پاک سازی،اصلاح و جدا سازی محصولات با کیفیت تر آنها را در بسته بندی های مخصوص برای صادرات آماده میکنند.

شرکت صادرات توت خشک سفید صنعتی

اطلاعات کافی درباره نحوه تولید توت خشک

اطلاعات کافی درباره نحوه تولید توت خشک توت خشک از جمله میوه های است که میوه آن از کنار هم قرار گرفتن دانه های ابدار بسیار ریز تشکیل میشود و به همین دلیل مواد معدنی مفید آن در قسمت های بسیار ریز همراه آب زخیره میشود و کوچک ترین فشار یا ضربه فیزیکی باعث میشود آب داخل آن خارج شود و هنگام خشک کردن تمام خاصیت خود را از دست بدهد به همین منظور باید هنگام خشک کردن توت بسیار احتیاط کرد.

در گذشته با روش های ویژه ای توت را بعد از خشک شدن از روی شاخه درختان جمع آوری میکردند زیرا چیدن توت از شاخه و خشک کردن آن توسط نور خورشید باعث میشد رنگ آن قهوه ای و طعم گس و ناخوشایندی به خود بگیرد.

نحوه تولید توت خشک به روش جدید جایگزین شیوه های قبلی شده که علاوه بر خشک کردن توت با کیفیتی بالا باعث میشد رنگ توت به حالت طبیعی حفظ شود و تمام خاصیت آن حفظ شود در زیر به چند روش خشک کردن توت در خانه اشاره میکنیم.

۱)خشک کردن توت در ماکروفر شما میتوانید توت های تازه را بعد از چیدن از درخت درون ماکروفر قرار دهید و در مدت زمان بسیار اندکی توت خشک داشته باشید اما این روش مزه توت خشک طبیعی را ندارد.

۲)روش خشک کردن با تستر:تستر نیز به دلیل استفاده از المنت برقی وسیله مناسبی برای خشک کردن توت می باشد اما بهتر است قبل از خشک کردن به این روش توت را مقدار کمی آغشته به آبلیمو کنید و مراقب باشید تا خشک یا سوخته نشود.

۳)روش خشک کردن با دستگاه مخصوص خشک کردن توت:این روش مطمعن ترین روش برای خشک کردن توت می باشد زیرا حالت خشک و خورد شده نمیگیرد و با حفظ رنگ و خاصیت کامل توت خشک میشود علاوه بر این مقداری رطوبت خود را حفظ می‌کند و حالت نرم پیدا میکند.

فروشنده عمده توت خشک بسته بندی شده کیلویی

فروشنده عمده توت خشک بسته بندی شده کیلویی شرکت هایی که به عنوان فروشنده عمده توت خشک بسته بندی شده کیلویی فعالیت میکنند در سالهای اخیر محصولات خود را در بستر اینترنت و با کمک مشاوران فروش کارآمد در اختیار مشتریان داخلی و خارجی قرار میدهند تا علاوه بر کسب رضایت خریداران با افزایش کیفیت وکمییت محصول میزان فروش خود را نیز بالا ببرند

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *