شرکت عرضه توت سفید خشک مشهد

توت سفید خشک مشهد یکی از مرغوبترین و پرطرفدارترین محصولات خشکبار مشهد و ایران میباشد .توت سفید در مناطق اطراف مشهد مثل : طرقبه ، جاغرق ، ابرده و … تولید و جمع آوری میشود . مجموعه ما روی عرضه توت سفید خشک مشهد بصورت تخصصی فعالیت میکند و در همه طول سال این محصول مرغوب را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار مشتریان خودش قرار میدهد .

شرکت عرضه توت سفید خشک مشهد

مراحل تولید توت سفید خشک مشهد

مراحل تولید توت سفید خشک مشهدتوت میوه ای بسیار مفید، پر خاصیت و پر استفاده است، که در سراسر جهان از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است. این میوه با ارزش ، خواص زیادی برای سلامتی بدن دارد، یکی از معروف ترین این خواص جایگزین مناسبی برای مواد قندی هستند، بسیاری از افراد دیابتی در هنگام چای خوردن از توت خشک به جای قند استفاده می کنند. این امر باعث شده که نفرات زیادی به تولید کردن این محصول رغبت پیداکنند .

یکی از پر کاربرد ترین و بهترین روش ها برای نگهداری میوه ها خشک کردن آن ها می باشد. که باعث میشود بتوانیم در مدت طولانی آنها را نگه داری و مصرف نماییم.

توت ها انواع مختلفی دارند که توت خشک سفید مشهد یکی از انواع پر طرفدار این محصول میباشد . توت سفید در حجم های بالایی در مشهد خشک و جمع آوری میشود .تقریبا” میتوان گفت نود درصد توت خشک مشهد بصورت ارگانیک خشک میشود .

توت سفید در مشهد و همچنین در اکثر شهر های ایران به 2 روش توسط باغداران خشک میشود :

قدیمی: در این روش باغداران چند روز قبل از این که توت برسد و از درخت بیفتد ، نواحی زیر درختان رو تمیز ، سنگها و خارو خاشاک اضافی رو جمع آوری میکنند که در موقع جمع آوری توتها از روی زمین ،سالمتر باشند و راحتتر جمع آوری شوند.

جدید : در این روش باغداران از تورهای مخصوص در زیر درختان استفاده میکنند که باعث میشود توت هایی رسیده ای که از روی درخت روی آنها میفتند دیگر بازمین تماسی نداشته باشند و نسبت به روش قبلی از کیفیت خیلی بالاتری برخوردار باشند.

فروش توت سفید خشک مشهد درجه دو

فروش توت سفید خشک مشهد درجه دوتوت خشک سفید به‌علت داشتن کیفیت خوب و قیمت مناسب نه تنها در بازار داخلی بلکه در بازارهای خارجی هم رونق بسیار خوبی دارد. توت خشک سفید در زمانی که باران خورده می شود یا در موقع جمع آوری ضرب میخورد در دسته توت های خشک درجه دو قرار می گیرد.

توت های درجه دو به علت داشتن قیمت مناسبتر مشتریهای مخصوص خودش را در بازار داخل و خارج از کشور دارد. برخی از کشورها مانند عراق تمایل دارند توت خشک درجه دو ایران را خریداری کنند. این محصول در بسته بندی های مناسب و استاندارد به صورت عمده در بازار به فروش می رسد.

توت سفید خشک درجه دو از لحاظ طعم ومزه با توت خشک درجه یک فرقی ندارد و فقط فرق آنها در ظاهر میباشد که باعث شده از قیمت کمتری برخوردار شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *